اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201167223719493
در دسترس نیست

تحصیل رایگان در مدارس کانادا

تحصیل رایگان در مدارس کانادا

کد: 140201167223719493

، (اخبار رسمی): تحصیل رایگان در مدارس کانادا اصولاً مخصوص دانش‌آموزان و دانشجویانی است که از تابعیت و شهروندی کانادابرخوردار هستند.

تحصیل رایگان در مدارس کانادا
تحصیل رایگان در مدارس کانادا - رادسام

تحصیل رایگان در مدارس کانادا اصولاً مخصوص دانش‌آموزان و دانشجویانی است که از تابعیت و شهروندی کانادابرخوردار هستند.

دانشجویان خارجی با برخورداری از شرایط لازم، می‌توانند بدون پرداخت هزینه ‌و شهریه در این کشور به تحصیل بپردازند.

به عبارتی می توان اینطور گفت که تحصیل رایگان دانشجویان و دانش‌آموزان بین‌المللی در کانادا با توجه به شرایطی فراهم می باشد. شما می توانید با مراجعه به لینک زیر در رابطه با این شرایط در وب سایت رادسام بیشتر بخوانید:

https://radsam.ca/canada-schools/

کشور کانادا یکی از بهترین کشورهای جهان محسوب می شود، چرا که افراد می‌ توانند در شرایط بسیار بسیار عالی در این کشور زندگی کرده، ادامه تحصیل داده و یا کار کنند.

این کشور برای مردم امنیت و آسایش بالایی تامین کرده و به همین علت است که سالانه افراد زیادی از سراسر نقاط جهان به منظور دریافت ویزای کانادا، درخواست می‌ دهند.

در اصل از کشور کانادا به عنوان یکی از مهاجر پذیرترین کشورهای جهان مطرح می‌ شود‌. توجه داشته باشید که کانادا از نظام آموزشی بسیار بی‌ نقص وقوی برخوردار است که سطح کیفیت آموزش در آن بالا بوده و دانشگاه‌ ها و مدارسی با بهترین شرایط ممکن را به این شیوه اداره می کند.

 قطعا به علت وجود همین نظام آموزشی مطلوب و بی‌ نقص در کشور کانادا، هزینه‌ تحصیل در مدارس و دانشگاه‌ های این کشور نسبت به سایر کشور ها کمی بالاتر بوده و هر شخصی نمی‌ تواند به آسانی این هزینه‌ ها را پرداخت نماید.

 

تحصیل رایگان در مدارس کانادا

والدین همیشه به‌دنبال این هستند که فرزندانشان در بهترین مدارس دنیا، به ویژه مدارس کانادا به تحصیل مشغول باشند.

این شرایط برای دانش‌آموزان در کانادا فراهم است تا در مدارس دولتی و یا خصوصی این کشور درس بخوانند. مدارس دولتی مخصوص دانش‌آموزان کانادایی است که شهروند و یا مقیم کانادا هستند.

 به طور معمول تحصیل در مدارس دولتی کانادا رایگان است، فقط این احتمال وجود دارد که هزینه  ثبت نام در مدارس پرداخت شود.

تحصیل رایگان دانش‌آموزان خارجی در مدارس دولتی کانادا، تنها در شرایطی فراهم است که یکی از والدین با ویزای کار یا تحصیلی، در کانادا حضور داشته باشد.

فرزندان زیر سن قانونی (در بعضی استان‌ها نظیر بریتیش کلمبیا فرزندان زیر نوزده‌سال) می‌توانند از امتیاز تحصیل رایگان در مدارس دولتی کانادا برخوردار شوند.

مدارس خصوصی کشور کانادا به دو دسته مدارس روزانه و مدارس شبانه‌روزی تقسیم بندی می شوند. در مورد مدارس خصوصی نیز شانس اینکه دانش‌آموز بتواند بورسیۀ تحصیلی به دست آورد، بسیارکم و تا حدی دشوار است.

مزایا ومعایب تحصیل در مدارس کانادا

یکی از سوالاتی که امروزه ذهن بسیاری از والدین را به خود مشغول کرده است مزایا و معایب تحصیل در مدارس کانادا است. در ادامه به برخی از این موارد اشاره می کنیم.

از جمله مزیت های تحصیل در کشور کانادا می توان به تحصیل به زبان انگلیسی، برخوردار بودن از دانشگاه ها و کالج های معتبر، محیط امن، جامعه مهاجر پذیر، فراهم بودن شرایط کار در حین تحصیل و اقامت پس از تحصیل اشاره کرد.

به طور کلی تحصیل در کانادا یک هزینه نیست، بلکه با توجه به برخورداری از بودن مزیت های بسیاری همچون اعتبار دانشگاهی می تواند یک سرمایه گذاری برای آینده فرد محسوب شود.

از جمله معایب تحصیل در کانادا می توان به شهریه دانشگاه ها، محدودیت سنی، آب و هوا، مسافت و فاصله با ایران و موارد دیگر اشاره نمود.

چه مواردی در تحصیل رایگان موثر هستند؟

مواردی زیادی در درخواست شما مورد ارزیابی قرار می گیرد. از جمله این موارد می توان به نوع موسسه آموزشی، خصوصی یا دولتی بودن، امتیازات تحصیلی و رشد مهارت ها اشاره کرد.

 بر این اساس اگر در آینده نه چندان دور به فکر مهاجرت به کانادا هستید، توصیه می شود به فکر به دست آوردن امتیازات خوب از مدارس و مراکز دولتی برای فرزندان خود باشید.

شرایط تحصیل رایگان در مدارس کانادا  به شرح زیر می باشد:

تحصیل رایگان برای افرادی است که دارای تابعیت این کشور هستند. در صورتی که مراحل مهاجرت به کانادا را گذرانده باشید و اقامت این کشور را داشته باشید، می توانید از تحصیل رایگان در کانادا برخوردار شوید.

مدارس دولتی و خصوصی شرایط متفاوتی برای تحصیل دارند. همانطور که گفته شد تحصیل در مدارس دولتی هزینه ای ندارد و ممکن است  شهروندان کانادایی فقط هزینه ثبت نام را پرداخت کنند.

 به این ترتیب شما با به دست آوردن پذیرش این مدارس می توانید از تحصیل رایگان در مدارس کانادا بهره مند شوید.

در صورتی که قصد مهاجرت و همینطور تحصیل رایگان در مدارس کانادا را دارید، می توانید کارشناسان گروه مهاجرتی رادسام که در زمینه مهاجرت از سابقه درخشانی برخوردار است، راهنمایی بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی