اطلاعات تماس
  • 091318*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201187225819075
در دسترس نیست

قیمت پوند انگلیس

کد: 140201187225819075

، اصفهان , (اخبار رسمی): اگر قصد مهاجرت به لندن، سفر به آن و یا سرمایه گذاری در انگلیس را دارید، با راهنمای زیر می‌توانید در مورد ارزش پول و قیمت پوند لندن و روش های حواله پوند اطلاعات لازم را کسب کنید.

قیمت پوند انگلیس
قیمت پوند انگلیس

ما در صرافی برتر لندن (https://sarafi.london/pound) بهترین قیمت پوند انگیس را به شما ارائه خواهیم داد. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق وبسایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

در بریتانیا چه ارزی استفاده می‌شود؟

پوند واحد پول رسمی انگلستان است. پوند با نماد £ و کد ارز GBP نشان داده می‌شود. انگلستان شامل انگلستان، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی است. فراموش نکنید، جمهوری ایرلند از یورو استفاده می‌کند، بنابراین اگر قصد دارید از ایرلند شمالی به ایرلند یا بالعکس سفر کنید، به دو ارز نیاز خواهید داشت.

 

استفاده از کارت بانکی در انگلستان

کارت‌های پول مسافرتی در بریتانیا محبوب هستند و پرداخت‌ها به طور فزاینده‌ای متداول می‌باشند. ارزشی که از استفاده از کارت بانکی خود دریافت می‌کنید بسته به بانکی که استفاده می‌کنید و نوع کارتی که دارید متفاوت است. با استفاده از کارتی با لوگوی Visa یا Mastercard سهولت بیشتری خواهید داشت. ممکن است برای پرداخت اقلام با American Express یا Diners Club، به خصوص در خارج از لندن، مشکل داشته باشید.

در زیر برخی از مزایا و معایب انواع مختلف کارت پول برای استفاده در بریتانیا را بیان کرده‌ایم.

دبیت کارت (Debit Cards)

کارت‌های نقدی که هنوز در بین مسافران محبوب هستند، پرداخت هزینه‌های خارج از کشور را آسان می‌کنند، اما ممکن است برای استفاده از آن‌ها نیاز به هزینه‌های زیادی داشته باشید. بسیاری از بانک‌های بریتانیا طیف وسیعی از کارمزدها را برای استفاده از دبیت کارت در خارج از کشور دریافت می‌کنند. اینها می‌توانند شامل کارمزدهای برداشت، کارمزدهای ATM بین المللی و کارمزدهای تبدیل ارز باشند. این مورد برای اکثر کارت‌های بانکی و نه همه آنها صدق می‌کند.

 

کارت‌های اعتباری (Credit Cards)

همانند کارت‌های بانکی، کارت‌های اعتباری معمولاً در همه جای بریتانیا پذیرفته می‌شوند. اما آنها ممکن است با هزینه‌های اضافی برای تراکنش‌های خارج از کشور از جمله موارد زیر همراه باشند:

  • کارمزد تراکنش بین المللی
  • حاشیه نرخ ارز
  • کارمزد ATM
  • کارت‌های پیش پرداخت سفر (Prepaid Travel Cards)

این مورد نیز یکی دیگر از روش‌های پرداخت در لندن و انگلیس است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش می‌توانید با کارشناسان ما در صرافی برتر در ارتباط باشید.

نحوه تبدیل ارز هنگام ورود به بریتانیا

بسیاری از مردم تمایل دارند پول خود را به محض ورود به کشور انگلیس تبدیل کنند. البته که این کار می‌تواند بزرگترین اشتباه شما باشد، زیرا مراکز مبادله ارز در این مناطق تمایل دارند برخی از بدترین نرخ‌ها و کارمزدهای مبادله را ارائه دهند. لازم است قبل از هرگونه نقل و انتقال پول، در مورد قیمت روز پوند و قیمت پوند صرافی اطلاعات کافی کسب نمایید. ما توصیه می‌کنیم قبل از سفر صرافی مورد نظر خود را برای تبدیل ارز انتخاب کنید.

همچنین ممکن است با طیف وسیعی از هزینه‌های اضافی روبرو شوید. ما در صرافی برتر با ارائه نرخ پوند امروز لندن می‌توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم.

مبادله ارز در انگلستان

تعداد زیادی صرافی‌های ارز در لندن و سایر شهرهای بزرگ در سراسر بریتانیا و ایرلند شمالی وجود دارد. صرافی برتر با ارائه خدمات زیر می‌تواند به شما جهت مبادله ارز کمک کند:

  • شفافیت در معاملات و دارای مجوزات
  • قیمت‌های بروز و پشتیبانی کامل
  • انتقال وجه در کمترین زمان (حداکثر 24 ساعت)
  • مشاوره
  • نوآوری و تنوع در خدمات
  • داشتن دانش و تجربه در حوزه‌های مالی، سرمایه گذاری، مارکتینگ، IT و...

نرخ‌ها و کارمزدهای مبادله می‌توانند به شدت در بین صرافی‌های مختلف متفاوت باشند، بنابراین قبل از سفر، درباره قیمت پوند امروز لندن تحقیق کنید. صرافی‌ها در شهرهای بزرگتر معمولاً معاملات بهتری نسبت به مناطق روستایی ارائه می‌دهند.

پول پوند انگلیس را در کشور خود بخرید.

اگر بخواهیم صریح باشیم، به شما توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان در کشور انگلیس و مخصوصا در فرودگاه‌های بین المللی ارز نخرید. زیرا این مکان‌ها به داشتن برخی از بدترین نرخ‌ها و هزینه‌های مبادله ای در جهان مشهور هستند. در عوض، ارز خود را به صورت آنلاین از طریق یک صرافی مانند صرافی برتر تهیه کنید، که دقیقا قیمت پوند انگلیس امروز را به شما ارائه می‌دهد.

میانگین هزینه‌های سفر در انگلستان

اگر می‌خواهید در هنگام سفر احساس راحتی داشته باشید، باید مقدار مناسبی از پوند انگلیس را برای سفر همراه خود ببرید. تعیین میزان خرج کردن پول در بریتانیا می‌تواند دشوار باشد. میانگین مبلغی که در روز در بریتانیا خرج می‌شود 220 دلار است و برای کمک به محاسبه مقدار مورد نیاز، در اینجا برخی از هزینه‌های متوسط سفر در سراسر انگلستان آورده شده است (با در نظر گرفتن قیمت‌ها، هزینه‌ها ممکن است در لندن کمی‌ بالاتر باشد):

  • 60 پوند: یک اتاق دو نفره در یک هتل معمولی
  • 8 پوند: یک وعده غذایی استاندارد
  • 3 الی 4 پوند: یک نوشیدنی
  • 10 پوند: گشت و گذار در لندن
  • 2 الی 3 پوند: هزینه‌های رفت و آمد

نکاتی که ارزش پول شما را حفظ می‌کند:

سالانه میلیون‌ها مسافر به انگلستان سفر می‌کنند. متأسفانه، بسیاری پول خود را برای تبدیل غیر ضروری ارز خارجی هدر می‌دهند. بنابراین در اینجا چند نکته کاربردی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا ارزش پول خود را حفظ کنید:

از فرودگاه‌ها دوری کنید! دفاتر صرافی در فرودگاه هزینه‌های فوق العاده بالایی می‌گیرند. اگر یک معامله خوب یا حتی یک معامله معقول را دوست دارید، به هر قیمتی از استفاده از آن‌ها اجتناب کنید.

فقط آنچه را که نیاز دارید حمل کنید: تبدیل تومان به پوند ممکن است گران تمام شود، فقط آنچه که نیاز دارید خرج کنید را بردارید. علاوه بر این هیچ کس دوست ندارد در سفر نگران وجه نقد اضافی همراه خود باشد. در صورت لزوم پول خود را به کارت‌های اعتباری و حساب‌های بانکی خود در بریتانیا ارسال کنید. برای تبدیل ارز، از قیمت پوند به تومان امروز در بریتانیا مطلع شوید.

ترکیبی از پول‌ها را همراه داشته باشید: کار را برای فروشندگان بریتانیایی آسان کنید و سعی کنید ترکیبی از اسکناس‌های 20 پوندی و 10 پوندی همراه داشته باشید.

نرخ ارز خود را بررسی کنید: صرافی برتر قیمت امروز پوند را به شما ارائه می‌دهد. به زودی متوجه خواهید شد که صرافی‌های بانکی و ارز چقدر می‌توانند نرخ خود را تغییر دهند. سعی کنید تا حد امکان به نرخ بازار نزدیک شوید.

مراقب هزینه‌های پنهان باشید: هزینه‌های مخفی، اغلب تفاوت زیادی در هزینه‌های شما ایجاد می‌کند. مخصوصاً مراقب کارمزدهای پنهان بانکی برای استفاده از کارت خود در خارج از کشور باشید.

کارت مناسب را انتخاب کنید: داشتن کارت راحت است اما اگر کارت اشتباهی داشته باشید می‌تواند به حساب بانکی ضربه بزند. تحقیق کنید و بهترین شیوه پرداخت را برای خود انتخاب کنید.

بسیاری از مسافران فقط از کارت اعتباری خود استفاده می‌کنند در حالی که برخی فقط به پول نقد فکر می‌کنند. اما بهترین گزینه بستگی به شرایط شما دارد. کارت را برای خریدهای بزرگ مانند هتل‌ها و کرایه ماشین ذخیره کنید و پول نقد خود را برای کارهای کوچکتر مانند کرایه حمل و نقل، غذا خوردن و... استفاده کنید.

در نهایت ما در صرافی برتر با ارائه بهترین قیمت پوند انگلیس می‌توانیم به شما کمک کنیم. صرافی برتر لندن تحت مجوز سازمان نظارت بر رفتار مالی بریتانیا (FCA) بوده، لذا کلیه فعالیت‌ها به صورت کاملاً شفاف و قانونی قابل انجام است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت هر پوند و... به وب سایت ما به آدرس مراجعه کنید.

منبع : قیمت پوند لندن

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مارکتینگ آداس

مسیر موفقیت کسب و کار شما از آداس میگذرد! این یک شعار نیست، بلکه پیشنهادی است که از یک تیم خلاق و توانمند به شما ارائه میشود.تیم متخصصی که سال هاست با چالش های واقعی دنیای کسب و کار روبه رو شده است و در یافتن خلاقانه ترین و بهترین راه حل ها تخصص دارد.

اطلاعات تماس
  • 091318*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه