اطلاعات تماس
  • 091318*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201217230719075
در دسترس نیست

حواله پوند به انگلیس

کد: 140201217230719075

، اصفهان , (اخبار رسمی): راه‌های زیادی برای حواله پوند به انگلیس وجود دارد، اما همه‌ی روش‌های موجود امن نیستند. بااین‌حال متأسفانه برخی از افراد بر این باور هستند که انتقال پول از ایران به انگلیس از طریق مبادلات رسمی و قانونی امکان‌پذیر نیست.

حواله پوند به انگلیس
حواله پوند به انگلیس

ارسال و انتقال پوند به انگلستان

راه‌های زیادی برای حواله پوند به انگلیس وجود دارد، اما همه‌ی روش‌های موجود امن نیستند. بااین‌حال متأسفانه برخی از افراد بر این باور هستند که انتقال پول از ایران به انگلیس از طریق مبادلات رسمی و قانونی امکان‌پذیر نیست.

این گروه از افراد ممکن است برای انجام معاملاتی همچون انتقال پوند به انگلستان از کانال‌های زیرزمینی یا صرافی‌های غیرمجاز استفاده کنند. متأسفانه، روش‌های انتقال غیرقانونی پول ریسک خطر کلاهبرداری را افزایش می‌دهند و یا  باعث تعلیق و بسته شدن حسابی شود؛ در  بعضی شرایط حتی ممکن است با مشکلاتی مانند ازدست‌دادن تمام پول خود مواجه شوید. بنابراین اگر قصد  انتقال  ارز بین انگلستان و ایران را دارید   یک صرافی مجاز و قانونی را برای  این فرایند انتخاب کنید.

هرچند روش‌های قانونی انتقال پول ممکن است کمی زمان و هزینه بیشتری را نسبت به سایر روش‌های غیرقانونی  داشته باشند؛ اما با وجود این شرایط شما می‌توانید از سرمایه خود محافظت کنید و احتمال کلاهبرداری و  بسته شدن حسابتان را به صفر برسانید.

ریسک انتقال پول از ایران به انگلیس از طریق کانال‌های سیاه

در صورت حواله پوند به انگلیس از طریق صرافی‌های غیرمجاز و کانال‌های زیرزمینی  از جمله صرافی‌های ایرانی که مجوز فعالیت در بریتانیا را ندارند، باید منتظر پیامدهای زیر باشید:

1 – امکان  بلوکه شدن سرمایه و نقدینگی شما

2-  تعلیق و یا بسته شدن حساب بانکی شما

3-  مصادره دائمی سرمایه شما در بانک‌ها

در دنیای مجازی صرافی‌های زیادی وجود دارند که به روش‌های غیرقانونی   عمل می‌کنند و اساس  فعالیتشان غیرمجاز و زیرزمینی است.  گاها با تبلیغات بی‌اساس سرمایه دیگران را به خطر می‌اندازند و در نهایت هیچ مسئولیتی در قبال ازدست‌دادن سرمایه کاربران را بر عهده نمی‌گیرند.

ما در این مقاله با ارائه اطلاعات واضح و کامل،  فرایند استفاده از کانال‌های قانونی برای انتقال  ارز، سعی در محافظت از سرمایه شما را داریم.

نحوه انتقال پوند از ایران به انگلستان

برای انتقال پول از ایران به انگلیس می‌توانید از تمام روش‌های زیر استفاده کنید. به دلیل تحریم‌ها در بیشتر موارد شما مجبور خواهید شد از خدمات   صرافی‌ها استفاده کنید. در واقع صرافی‌های قانونی به‌ عنوان واسط عمل می‌کنند و ارز را از طریق حساب‌های خود در لندن برای شما انتقال می‌دهند. از این   منبع می‌توان برای پرداخت هزینه تحصیل در دانشگاه‌های انگلیسی، سرمایه‌گذاری‌  خارجی، خرید ملک و… استفاده کرد.

قوانین بریتانیا همه صرافی‌های دارای مجوز را ملزم می‌کند که دو عامل کلیدی را بررسی کنند: سالم بودن و بی‌مورد بودن منبع پول و اینکه طرفین معامله تحریم نشده باشند. این موضوع تحت قانون مبارزه با پول‌شویی در حال رسیدگی است و ازآنجایی‌که ایران در لیست سیاه FATF قرار دارد، برای انتقال پوند به انگلستان باید چندین سند مهم را ارائه دهید.

بیشتر بخوانید: افتتاح حساب بانکی در انگلیس (مقاله شماره 2)

مراحل حواله پوند به انگلستان

  • در گام اول‌شخص دریافت‌کننده پول باید به‌عنوان مشتری در صرافی قانونی حساب باز کند که این امر مستلزم دو عامل بسیار مهم است.
  • مدارک احراز هویت حقیقی شخص
  • مدارک احراز محل سکونت شخص
  • در  گام دوم علت پرداخت و ارسال پوند به انگلستان و نیز منبع پول بررسی می‌شوند که مستلزم سه مورد مهم زیراست.
  • مدارک احراز هویت و مدارک احراز محل سکونت شخصی که در ایران به‌عنوان پرداخت‌کننده نقش دارد
  • صورت‌حساب بانکی منبع پولی که قرار است فرستاده شود
  • سندی که منبع پول را به طور قانونی ثابت کند

در مرحله سوم تمامی اسناد توسط صرافی به‌دقت بررسی می‌شود و در صورت عدم وجود مشکل، صرافی با شما شروع به معامله می‌کند و انتقال پوند به انگلستان به‌صورت قانونی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: 10 مورد از بهترین دانشگاه های انگلیس

مدارک موردنیاز برای حواله پوند به انگلیس

اگر قسمت مراحل ارسال پوند با انگلستان را بادقت مطالعه کرده باشید حتماً به مدارک موردنیاز پی خواهید برد. از جمله مدارکی که نیاز است می‌توان به مدارکی همچون کارت ملی و شناسایی، مدارک بانکی   و حتی در صورت نیاز کد اقتصادی و گواهی ثبت شرکت و… اشاره کرد.

آنچه باید هنگام ارسال پوند به انگلیس بدانید

درصورتی‌که پرداخت‌کننده واحد پول ریال (پول ایران) وکیل یا نماینده شما در ایران باشد، ارسال وکالت‌نامه الزامی است. اگر شما قصد دارید مبلغ حاصل از فروش ملکی در ایران را به شکل پوند به انگلستان منتقل کنید، در این حالت شما باید علاوه بر صورت‌حساب بانکی،  قرارداد فروش ملک را نیز ارائه دهید. مبلغ سپرده مندرج در صورت‌حساب بانکی نیز باید با مبلغ مبایعه‌نامه کاملاً مطابقت داشته باشد. قبل از انجام هرگونه تراکنش، مطمئن شوید که با بانک خود در انگلستان تماس گرفته‌اید و تصمیم خود برای انتقال این پول به حسابتان را به آن‌ها اطلاع دهید.

اگر می‌خواهید مبلغ زیادی را به‌صورت پوند به انگلستان انتقال دهید، با کمک وکلای مطمئن و مجرب، حتماً مراحل بانکی را دنبال کنید و از کمک و راهنمایی‌های آن‌ها غافل نشوید. حفاظت از سرمایه خود را فراموش نکنید و به هنگام حواله پوند به انگلیس حتماً از روش‌های قانونی و مجاز ذکر شده استفاده کنید هرچند از نظر مالی و زمانی هزینه بیشتری را نسبت به روش‌های غیرقانونی می‌طلبند.

در صورت تمایل به استفاده از خدمات صرافی انگلستان در زمینه حواله پوند کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مارکتینگ آداس

مسیر موفقیت کسب و کار شما از آداس میگذرد! این یک شعار نیست، بلکه پیشنهادی است که از یک تیم خلاق و توانمند به شما ارائه میشود.تیم متخصصی که سال هاست با چالش های واقعی دنیای کسب و کار روبه رو شده است و در یافتن خلاقانه ترین و بهترین راه حل ها تخصص دارد.

اطلاعات تماس
  • 091318*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه