اطلاعات تماس
  • 090535*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201227232022306
در دسترس نیست

معرفی بهترین بازی فکری دورهمی بزرگسالان در خانه

کد: 140201227232022306

، (اخبار رسمی): داخل جعبه بازی های فکری فقط با تعدادی کارت، مهره و تاس پر نمی شود. چیزهای دیگری نیز در نظر بسته های بازی وجود دارد. به محض اینکه بسته ها را باز کنید و کنار هم بنشینید، نشاط، خنده، خلاقیت و سرگرمی مهمان مهمانی شما می شود.

معرفی بهترین بازی فکری دورهمی بزرگسالان در خانه
معرفی بهترین بازی فکری بزرگسالان برای دورهمی

بازی فکری خانوادگی حال و هوای اهالی خانه، مجالس دوستانه و مهمانی ها را به کلی تغییر می دهد. در این مقاله می خواهیم 7 مورد از بهترین بازی ها و سرگرمی های مهمانی را معرفی کنیم. با ما همراه شوید تا با بهترین بازی فکری دورهمی در خانه آشنا شوید.
برای بازی Mafia Nights باید 2 گروه تشکیل دهید. اما بازی فکری حقه بازی فردی است و هرکس باید به دنبال منافع خود باشد. هر بازیکن از مهارت های متفاوتی مانند متقاعدسازی و ایفای نقش برای متقاعد کردن سایر بازیکنان استفاده می کند. اگر بتوانید رای هم تیمی های خود را به دست آورید، برنده خواهید شد و در غیر این صورت از بازی حذف خواهید شد.

اگر به بازی های مافیایی علاقه دارید اما تعدادتان کم است، حقه را امتحان کنید. می توانید این بازی را در گروه های 3 تا 6 نفره انجام دهید. 

کهربا; یک تاجر حرفه ای الماس شوید.
اگر در یک گروه خانوادگی یا دوستانه 2 تا 4 نفره هستید و می خواهید حدود یک ساعت به تفریح بپردازید، حتما بهترین بازی فکری خانوادگی کهربا را انتخاب کنید. کهربا یکی از محبوب ترین بازی های استراتژیک در جهان است و مهارت های تصمیم گیری و ریسک پذیری شما را تقویت می کند. باید در طول بازی با انتخاب های هوشمندانه سکه ها و جواهرات جمع آوری کنید و کارت بخرید. خرید هر کارت مقدمه ای برای پیشرفت و خرید کارت های بیشتر است. هر کس اول 15 امتیاز کسب کند برنده بازی است.

کاستل; بهترین بازی برده برای مهمانی و مهمانی، دوستانه
آیا دیده اید که در برخی مجالس دوز مطالعه زیاد است؟ انگار همه می خواهند با شوخی و خندیدن همدیگر را مسخره کنند. در چنین گروهی بازی کاستل به گل می رسد. همه افراد بالای 8 سال می توانند در گروه های 2 تا 6 نفره بنشینند و به بازی کهربا بپردازند.

در بازی کاستل قرار است با 90 کارت در 3 گروه سی تایی به تفریح بپردازید. کارت ها به سه دسته تقسیم می شوند: آقای Kalle Kodu، آقای Gorbe Gor و آقای Kohne Pich. در این بازی می توانیم دو استراتژی را انتخاب کنیم.

اولون؛ بهترین بازی فکری خانوادگی با حال و هوای یک بازی مافیایی
Olon یکی از بازی های مافیایی است. تفاوت این بازی با Mafia Nights دو چیز است:

  • در اولون نقش راوی وجود ندارد.
  • هیچ رای گیری وجود ندارد و هیچ بازیکنی حذف نمی شود.

در بازی اول بازیکنان در دو دسته خوب و بد با هم روبرو می شوند و به بهترین شکل با هم مبارزه می کنند. روند این بازی بدون توجه به نتیجه بسیار جذاب و جالب است. می توانید با بازی اولون در گروه های 5 تا 10 نفره به مدت 30 تا 60 دقیقه سرگرم شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 090535*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح