اطلاعات تماس
  • 091318*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201297243119075
در دسترس نیست

بهترین صرافی های لندن، صرافی برتر، صرافی پرشیا، صرافی جوان و ...

کد: 140201297243119075

، اصفهان , (اخبار رسمی): صرافی یک تجارت دارای مجوز است که به مشتریان اجازه می‌دهد یک ارز را با ارز دیگری مبادله کنند. صرافی فیزیکی (سکه‌ها و اسکناس‌های کاغذی) معمولاً از طریق پیشخوان در باجه انجام می‌شود که در مکان‌های مختلفی مانند فرودگاه‌ها، بانک‌ها، هتل‌ها و یا مرکز شهر قرار دارد.

بهترین صرافی های لندن، صرافی برتر، صرافی پرشیا، صرافی جوان و ...
بهترین صرافی های لندن، صرافی برتر، صرافی پرشیا، صرافی جوان و ...

صرافی یک تجارت دارای مجوز است که به مشتریان اجازه می‌دهد یک ارز را با ارز دیگری مبادله کنند. صرافی فیزیکی (سکه‌ها و اسکناس‌های کاغذی) معمولاً از طریق پیشخوان در باجه انجام می‌شود که در مکان‌های مختلفی مانند فرودگاه‌ها، بانک‌ها، هتل‌ها و یا مرکز شهر قرار دارد. صرافی برتر و صرافی پرشیا از جمله صرافی‌های ارز هستند که با دریافت کارمزد ‌و از طریق تقسیم قیمت پیشنهادی به یک ارز، کسب درآمد می‌کند. صرافی که به عنوان «کاسا د کامبیو» نیز شناخته می‌شود، نباید با بازار ارز خارجی (فارکس) که در آن معامله‌گران و مؤسسات مالی فعالیت می‌کنند، اشتباه گرفته شود.

صرافی چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

صرافی‌ها مشاغلی هستند که به مشتریان اجازه می‌دهند یک ارز را با ارز دیگری مبادله کنند. صرافی‌های ارز را می‌توان در مکان‌های فیزیکی مانند بانک‌ها یا فرودگاه‌ها یافت، در حال حاضر صرافی‌ها خدمات آنلاین نیز ارائه می‌دهند که از جمله آن‌ها می‌توان به صرافی برتر و صرافی پرشیا اشاره کرد. کارمزدهای مبادله ارز به قدری متفاوت است که ممکن است کارمزد کارت اعتباری کمتر از کارمزدی باشد که از طریق نرخ‌های ارز تعدیل شده پرداخت می‌شود.

قیمت پوند امروز

صرافی چگونه کار می‌کند؟

صرافی، چه فیزیکی و چه آنلاین، به شما این امکان را می‌دهد که با انجام تراکنش‌های خرید و فروش، ارز یک کشور را با کشور دیگر مبادله کنید. به عنوان مثال، اگر ریال ایران دارید و می‌خواهید آن را با پوند انگلیس مبادله کنید، ریال خود را در اختیار صرافی قرار داده و در عوض پوند دریافت می‌کنید. مقدار ارزی که می‌توانید بخرید به نرخ نقدی بین‌المللی بستگی دارد، که اساساً یک ارزش روزانه در حال تغییر است و توسط شبکه‌ای از بانک‌ها تعیین می‌شود.

صرافی نرخ را با درصد معینی تغییر می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که از معامله سود می‌برد. تبدیل ارز در اقتصاد جهانی ضروری است و برای تجارت‌های بین المللی حیاتی است. ارزی که غیرقابل تبدیل است، موانع بزرگی برای تجارت، سرمایه گذاری خارجی و گردشگری ایجاد می‌کند.

صرافی پرشیا ارائه دهنده خدمات ارزی در کشور انگلیس است که کلیه خدمات ارزی و بازرگانی خود را با مجوزهای رسمی کشور انگلستان به مشتریان خود ارائه می‌دهد. صرافی پرشیا در کنار صرافی برتر در کشور انگلیس و شهر لندن به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین صرافی‌های کشور انگلیس شناخته می‌شود.

خدمات ارائه شده توسط صرافی پرشیا

صرافی پرشیا خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه می‌دهد:

  • انجام معاملات ارزی
  • خدمات انتقال ارز به انگلیس
  • خرید و فروش پوند در لندن
  • استعلام قیمت پوند در انگلیس
  • تبدیل پوند به ریال
  • تبدیل ریال به پوند در لندن
  • استعلام قیمت ارز در انگلیس

علاوه بر این خدمات، صرافی پرشیا تحویل نقدی پوند با دستگاه کارتخوان را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد. به این ترتیب می‌توانید با مراجعه به صرافی پرشیا و با همراه داشتن کارت‌های بانکی عضو شتاب و همچنین مدرک شناسایی خود، ارز مورد نیازتان را دریافت نمایید.

انتقال وجه به ایران نیز از دیگر خدمات صرافی پرشیا است. این صرافی کلیه عملیات تبدیل پوند انگلیس به ریال و واریز آن به حساب بانکی فرد در ایران را با نرخ روز انجام می‌دهد. تبدیل ارز خارجی مانند دلار آمریکا، یورو و... به پوند انگلیس و برعکس نیز توسط صرافی پرشیا قابل انجام است. اگر قصد حواله بانکی سویفت به سایر کشورها مانند بانک‌ها کانادا، اروپا و آسیا را دارید، صرافی پرشیا به بهترین نحو ممکن این جابه جایی را برای شما انجام می‌دهد.

صرافی های قانونی لندن

صرافی‌های زیادی هستند که می‌توانید از آن‌ها در زمینه خدمات ارزی و انتقال پول کمک بگیرید که از جمله آن‌ها می‌توان به صرافی برتر و صرافی پرشیا اشاره کرد. صرافی پرشیا که در لندن قرار دارد، انواع خدمات ارزی را با بهترین نرخ سود در سریع‌ترین زمان ممکن به شما ارائه می‌دهد. برای دریافت نرخ ارز یا کسب اطلاعات بیشتر با این صرافی تماس بگیرید.

چگونه یک صرافی مطمئن پیدا کنیم؟

مشاغل مبادله ارز را می‌توان در اشکال و مکان‌های مختلفی یافت. این ممکن است یک کسب و کار مستقل و کوچک باشد یا یک صرافی بزرگ و یا یک بانک بین المللی بزرگ که خدمات مبادله ارز را در ایستگاه‌های باجه خود ارائه می‌دهد. به هر حال یکی از مکان‌هایی که صرافی‌ها در آنجا فعالیت می‌کنند فرودگاه هستند. این صرافی‌ها به مسافران کمک می‌کنند تا ارز مقصد را بلافاصله قبل از حرکت دریافت کنند یا پس از بازگشت، پول اضافی را به ارز محلی خود مبادله کنند. با این حال صرافی‌های فرودگاهی مکان امنی برای مبادله ارز نیستند و نرخ‌ها در مبادلات فرودگاهی، به طور کلی، گران‌تر از نرخ‌های یک صرافی مطمئن در شهر مبدأ خواهند بود.

خدمات مبادله ارز را بهتر است از طریق یک صرافی امن که خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می‌دهد، انجام دهید. این ممکن است به عنوان بخشی از خدمات ارائه شده توسط بانک، صرافی یا سایر مؤسسات مالی درنظر گرفته شود. صرافی پرشیا از جمله صرافی‌های معتبر در کشور لندن برای مبادله ارز است.

با توجه به دفاتر بی شماری که در شهر لندن وجود دارد، برای انقال پول و اطمینان خاطر از مبادله ارز بهتر است نکات زیر را در انتخاب صرافی معتبر در نظر داشته باشید:

1- تنها داشتن شماره (FCA) نشان دهنده مطئمن بودن صرافی و اجازه انجام امور ارزی نیست.

2- برای انجام امور ارزی به شماره MLR (Money Laundering Registration) نیاز است.

3- می‌توانید ببرای اطمینان از شرکت ارائه دهنده خدمات با اداره خزانه داری انگلستان به شماره 02072705000 تماس گرفته و با ارائه اسم شرکت از مورد تایید بودن این کمپانی اطمینان حاصل کنید. حتی می‌توانید از آن‌ها درخواست کنید یک صرافی معتبر به شما معرفی نمایند.

به هر حال حتماً قبل از اعتماد به هر صرافی، از مورد اعتماد بودن آن مطمئن شده تا از مشکلات قانونی و از بین رفتن سرمایه خود جلوگیری کنید.

اطلاعات بیشتر: https://www.sarafi.london/sarafi-persia

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مارکتینگ آداس

مسیر موفقیت کسب و کار شما از آداس میگذرد! این یک شعار نیست، بلکه پیشنهادی است که از یک تیم خلاق و توانمند به شما ارائه میشود.تیم متخصصی که سال هاست با چالش های واقعی دنیای کسب و کار روبه رو شده است و در یافتن خلاقانه ترین و بهترین راه حل ها تخصص دارد.

اطلاعات تماس
  • 091318*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه