اطلاعات تماس
  • 091318*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202047249219075
در دسترس نیست

هایفوتراپی دور چشم

کد: 140202047249219075

، اصفهان , (اخبار رسمی): هایفوتراپی دور چشم یک روش غیرجراحی و غیرتهاجمی ‌برای درمان چین و چروک‌های دور چشم، رفع تیرگی، کبودی و گودی آن است که از امواج فراصوت استفاده می‌کند. این روش با استفاده از امواج فراصوت، باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست شده که بهبود نسبی در ظاهر چین و چروک‌های دور چشم ایجاد می‌کند.

هایفوتراپی دور چشم
هایفوتراپی دور چشم

هایفوتراپی دور چشم یک روش غیرجراحی و غیرتهاجمی ‌برای درمان چین و چروک‌های دور چشم، رفع تیرگی، کبودی و گودی آن است که از امواج فراصوت استفاده می‌کند. این روش با استفاده از امواج فراصوت، باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست شده که بهبود نسبی در ظاهر چین و چروک‌های دور چشم ایجاد می‌کند.

در این روش، از دستگاه‌های خاصی استفاده می‌شود که با ایجاد امواج فراصوت، بافت‌های پوست را به حرکت در آورده و انقباض آنها را افزایش می‌دهد. این تحریک همراه با افزایش جریان خون و تغذیه بهتر پوست، باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست می‌شود. علاوه بر این،‌ هایفوتراپی به عنوان یک روش غیرتهاجمی، بسیار کم خطر و بدون درد شناخته شده و معمولاً به صورت جلساتی تکرار می‌شود. با این حال، برای دستیابی به نتایج بهتر، ممکن است لازم باشد چند جلسه هایفوتراپی انجام دهید. در این نوشتار از رکسانا بیشتر با این روش جوانسازی آشنا خواهیم شد.

هایفوتراپی دور چشم چگونه انجام می‌شود؟

در هایفوتراپی دور چشم، ابتدا پوست اطراف چشم با استفاده از ژل یا کرم برای بیهوشی آماده می‌شود. سپس دستگاه‌ هایفو با استفاده از امواج فوق العاده بالای صوتی روی پوست قرار داده می‌شود. این امواج صوتی به عمق پوست نفوذ کرده و با تحریک تولید کلاژن، بافت پوست را بهبود می‌بخشند.

بیشتر بدانید: برای دریافت نوبت هافوتراپی در تهران کلیک کنید.

هایفوتراپی دور چشم برای افرادی مناسب است که مشکلات پوستی اطراف چشم خود را مخفی کردند. این فرایند برای افرادی که دارای چین و چروک اطراف چشم، سیاهی، گودی و کبودی هستند، مناسب است. علاوه بر این، اگر شما از پوست خود در اطراف چشم ناراضی هستید و می‌خواهید آن را بهبود بخشید، اما نمی‌خواهید از روش‌های جراحی استفاده کنید، هایفوتراپی دور چشم می‌تواند یک راه حل غیرجراحی و کم خطر برای شما باشد. سن مناسب برای هایفوتراپی دورچشم اغلب 35 تا 40 سال در نظر گرفته می‌شود.

مهم است بدانید که هایفوتراپی دور چشم تنها در صورتی موثر است که شما دارای پوست سالم و بدون آسیب در منطقه درمانی باشید. به طور کلی پزشک باید بررسی کند که آیا این درمان برای شما مناسب است یا خیر؟!

مزایای هایفوتراپی دور چشم چیست؟

برخی مزایای هایفوتراپی دور چشم عبارت است از:

  • روشی غیرجراحی: هایفوتراپی دور چشم یک روش غیرجراحی برای جوانسازی پوست اطراف چشم است، در نتیجه به منظور کاهش چین و چروک‌های زیر چشم یا رفع کبودی، گودی و تیرگی اطراف چشم، نیازی به عمل جراحی نمی‌باشد.
  • کمبود خطر: در مقایسه با روش‌های جراحی، هایفوتراپی دور چشم بسیار کم خطر است و هیچ امکانی برای عفونت وجود ندارد.
  • بازگشت سریع به فعالیت‌های روزمره: پس از انجام هایفوتراپی، بیماران می‌توانند به فعالیت‌های روزمره خود که شامل کار و زندگی شخصی است، بازگردند.
  • نتایج پایدار: نتایج هایفوتراپی معمولاً پایدار است و در بسیاری از موارد نیاز به تکرار درمان نیست.
  • کوتاهی زمان درمان: هایفوتراپی دور چشم معمولاً در 30 تا 60 دقیقه انجام می‌شود و نیازی به بستری شدن و یا زمان بهبودی ندارد.
  • عدم ایجاد اختلال در زندگی روزمره: هایفوتراپی دور چشم می‌تواند توسط پزشک در مطب انجام شده و به صورت ساده و سریع انجام می‌شود.

در کل، هایفوتراپی دور چشم یک روش غیرجراحی و کم خطر برای جوانسازی پوست اطراف چشم است که با بازگشت سریع به فعالیت‌های روزمره و نتایج پایدار همراه است.

به طور کلی هایفوتراپی دور چشم یک روش امن و بدون آسیب است و عارضه‌ای ندارد. با این حال، در برخی موارد ممکن است بعضی از افراد با عوارضی از جمله موارد زیر مواجه شوند:

عوارض هایفوتراپی دور چشم چیست؟

  • تورم: پس از هایفوتراپی، ممکن است محل درمانی چند روز به صورت ملایم تورم داشته باشد.
  • سوزش: برخی از بیماران می‌توانند احساس سوزش کمی در محل درمان داشته باشند، اما این مشکل معمولاً بلافاصله پس از درمان برطرف می‌شود.
  • قرمزی: در برخی از موارد، ممکن است پوست منطقه درمانی قرمز و التهاب پیدا کند، اما این مشکل معمولاً بلافاصله پس از درمان بهبود می‌یابد.
  • خارش: کاهی ممکن است بیمار احساس خارش در محل درمان داشته باشد، اما این مشکل نیز معمولاً بلافاصله پس از درمان برطرف می‌شود.
  • سایر عوارض: در برخی موارد خاص، مانند پوست حساس و یا شرایط پزشکی خاص، ممکن است عوارض دیگری همچون خونریزی، کبودی و غیره رخ دهد، اما این موارد بسیار نادر هستند.

در کل، هایفوتراپی دور چشم یک روش امن است که به صورت گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد و تقریباً هیچ عارضه جدی ندارد. همچنین، قبل از شروع هر نوع درمان، بهتر است با پزشک خود درباره عوارض محتمل و نحوه پیشگیری از آن‌ها مشورت کنید. متخصصین ما در مرکز زیبایی رکسانا می‌توانند اطلاعات کافی در این زمینه در اختیار شما قرار دهند، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

بیشتر بدانید: برای دریافت نوبت فرکشنال در تهران کلیک کنید.

نتایج هایفوتراپی دور چشم چه مدت ماندگار است؟

مدت ماندگاری نتایج هایفوتراپی دور چشم ممکن است در افراد مختلف متفاوت باشد و به عوامل مختلفی مانند سن، نحوه زندگی، شرایط پوست و تعداد جلسات درمانی بستگی دارد. با این حال، معمولاً نتایج هایفوتراپی دور چشم بین 12 تا 18 ماه ماندگاری دارد.

باید توجه داشت که نتایج هایفوتراپی دور چشم با توجه به عوامل مختلفی مانند سن و شرایط پوست قابل مقایسه با یکدیگر نیست و بسته به عوامل فردی می‌توانند متفاوت باشند. همچنین، برای حفظ نتایج درمان، ممکن است نیاز به تکرار جلسات هایفوتراپی دور چشم در فواصل زمانی مشخصی باشد. در کل، بهتر است پس از انجام هایفوتراپی دور چشم، با پزشک خود درباره راهکارهای حفظ نتایج درمان مشورت کنید.

چند جلسه برای مشاهده نتایج مورد نیاز است؟

تعداد جلسات مورد نیاز برای رسیدن به نتایج هایفوتراپی دور چشم بستگی به شرایط پوست، سن، وضعیت فیزیکی و نوع درمان دارد. با این حال، معمولاً برای رسیدن به نتایج مطلوب، یک تا سه جلسه هایفوتراپی دور چشم در فواصل زمانی 6 تا 12 ماه توصیه می‌شود.

باید توجه داشت که نتایج هایفوتراپی دور چشم در طول زمان تدریجی و به طور مرحله‌ای بهبود می‌یابد، بنابراین ممکن است نتایج قابل توجهی در اولین جلسات مشاهده نشود. همچنین، برای حفظ نتایج درمان، ممکن است نیاز به تکرار جلسات هایفوتراپی دور چشم داشته باشید. با این حال، تعیین تعداد جلسات درمانی و فواصل زمانی بین آنها به صورت دقیق توسط پزشک شما انجام می‌شود و برای دستیابی به نتایج مطلوب، بهتر است به توصیه‌های پزشک خود عمل کنید.

سایر روش‌های درمان چین و چروک دور چشم

برای بهبود شکل و ظاهر پوست اطراف چشم، روش‌های دیگری به جز هایفوتراپی دور چشم نیز وجود دارند که عبارتند از:

  • بوتاکس: در این روش، با تزریق موادی به نام بوتولینوم توکسین A به منطقه اطراف چشم، عضلات موجود در این منطقه که باعث چین و چروک زیر چشم می‌شوند، ضعیف شده و تاثیر آنها کاهش می‌یابد.
  • لیفتینگ پوست (پلک): در این روش، پوست را از محل اطراف چشم بالا کشیده که باعث کاهش چین و چروک‌های زیر چشم می‌شود.
  • پیلینگ شیمیایی: در این روش، با استفاده از مواد شیمیایی، پوست مرده و لایه برداری شده از پوست اطراف چشم حذف می‌شود که باعث کاهش چین و چروک‌های زیر چشم خواهد شد.
  • جراحی پلاستیک چشم: در این روش، با برش‌های کوچک در پوست اطراف چشم، چین و چروک‌های زیر چشم حذف می‌شوند. با استفاده از عمل جراحی امکان تغییر شکل چشم نیز امکان‌پذیر است.

در همه موارد، بهتر است قبل از اقدام به روش‌های درمانی، با پزشک خود مشورت کنید تا روش مناسب برای شما را بر اساس نیازهای خاص شما مشخص کند.

جمع بندی

درمان هایفوتراپی دور چشم یک روش غیرجراحی و امن برای بهبود شکل پوست اطراف چشم است که با استفاده از امواج فراصوتی، باعث تحریک تولید کلاژن در پوست و نیز بهبود چین و چروک‌های زیر چشم می‌شود. هایفوتراپی دور چشم ممکن است در برخی موارد با عوارضی مانند تورم، سوزش و قرمزی همراه باشد، اما خیلی نادر و جدی نیستند و در اغلب موارد بعد از چند روز بهبود می‌یابند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مارکتینگ آداس

مسیر موفقیت کسب و کار شما از آداس میگذرد! این یک شعار نیست، بلکه پیشنهادی است که از یک تیم خلاق و توانمند به شما ارائه میشود.تیم متخصصی که سال هاست با چالش های واقعی دنیای کسب و کار روبه رو شده است و در یافتن خلاقانه ترین و بهترین راه حل ها تخصص دارد.

اطلاعات تماس
  • 091318*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی