اطلاعات تماس
  • 091318*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202077254622033
در دسترس نیست

صرافی های قانونی لندن، صرافی برتر، صرافی اطلس، صرافی جوان و ...

کد: 140202077254622033

، (اخبار رسمی): اگر قصد مهاجرت یا سفر به کشور انگلیس را دارید، یک راه هوشمندانه برای صرفه جویی در هزینه‌های بین المللی سفر این است که در مورد مبادلات ارز اطلاعات کافی کسب نمایید تا بتوانید بدون پرداخت هزینه بیشتر، ارز مبادله کنید.

صرافی های قانونی لندن، صرافی برتر، صرافی اطلس، صرافی جوان و ...
صرافی های قانونی لندن، صرافی برتر، صرافی اطلس، صرافی جوان و ...

اگر قصد مهاجرت یا سفر به کشور انگلیس را دارید، یک راه هوشمندانه برای صرفه جویی در هزینه‌های بین المللی سفر این است که در مورد مبادلات ارز اطلاعات کافی کسب نمایید تا بتوانید بدون پرداخت هزینه بیشتر، ارز مبادله کنید. یکی از راه‌های تبادل ارز قبل از سفر، مراجعه به صرافی اطلس و تبدیل ارز از ریال به پوند انگلیس و برعکس است. در زیر برخی از نکاتی که به شما کمک می‌کند تا به اصل مبادله ارز پی ببرید بیان کرده‌ایم.

صرافی چگونه کار می‌کند؟

تقریباً هر مسافر خارجی در طول سفر نیاز به مبادله ارز دارد. اگر با روش‌های مبادله ارز آشنا نباشید، ممکن است با مشکل مواجه شوید. به عنوان مثال معامله ارز در هتل یا حتی یک کیوسک ارز در فرودگاه یا هر جای دیگر کشور به دلیل کارمزدهای بالا می‌تواند پرهزینه باشد. به همین دلیل، مسافران باید قبل از شروع سفر به دنبال تبدیل ارز خود باشند یا بدانند برای صرفه جویی در تعویض پول در خارج از کشور به کجا مراجعه کنند. بهترین مکان برای مبادله ارز مراجعه به یک صرافی معتبر است. با انتخاب یکی صرافی مطمئن مانند صرافی برتر و صرافی اطلس می‌توانید با خیال راحت ریال را به پوند و برعکس تبدیل نمایید.

تبادل ارز در داخل و خارج از کشور

با پیدا کردن نرخ ارز منصفانه کشوری که به آن سفر می‌کنید شروع کنید؛ بنابراین اگر قصد سفر به کشور انگلیس را دارید، ابتدا وب سایت‌های صرافی معروف مانند صرافی برتر و صرافی اطلس را بررسی کنید. برای کمک به شما در صرفه جویی بیشتر در نرخ ارز و جلوگیری از کارمزدهای احتمالی برای تراکنش‌های بین المللی، از نکات زیر برای برنامه ریزی سفر خود استفاده کنید. پول بیشتر در جیب شما و خرج کمتر برای هزینه‌های غیر ضروری به معنای خرج کردن بیشتر در سفر شماست.

قیمت پوند امروز لندن

1- از صرافی کمک بگیرید.

یکی از بهترین راه‌ها برای به حداقل رساندن کارمزد مبادله ارز، مراجعه به یک صرافی معتبر مانند صرافی برتر و صرافی اطلس است. صرافی‌ها ارز مطمئن با کارمزد کمتر را در اختیار شما قرار می‌دهند. ممکن است بتوانید ارز خارجی را به صورت نقدی در شعبه لندن دریافت کنید.

2- از کیوسک‌های صرافی در فرودگاه‌ها اجتناب کنید.

اگر قبل از سفر وقت ندارید به یک صرافی معتبر مراجعه کنید، ممکن است دریافت ارز از کیوسک فرودگاه یا صرافی ارز فرودگاهی وسوسه انگیز باشد. این تاجران باعث راحتی در فرآیند مبادله ارز می‌شوند، اما نرخ ارز آن‌ها معمولاً بسیار بیشتر از نرخ اصلی ارز در کشور شما خواهند بود. برای مثال، اگر به لندن سفر می‌کنید و بانک شما نرخ مبادله‌ای 72 پوند به ازای هر 100 دلار را به شما پیشنهاد می‌دهد، صرافی فرودگاه ممکن است تنها 67 پوند به ازای هر 100 دلار به شما بدهد؛ به این ترتیب با پرداخت پول بیشتر، پوند کمتری دریافت خواهید کرد.

3- با کارت پرداخت کنید، اما مراقب کارمزد تراکنش‌های خارجی باشید.

برای جلوگیری از این کارمزدهای تراکنش‌های خارجی یواشکی، قبل از سفر، نوشته‌های دقیق روی وب سایت صرافی یا کارت اعتباری خود را بخوانید. همچنین می‌توانید با صرافی اطلس تماس بگیرید و بپرسید که آیا با نوع کارت یا حساب شما کارمزد تراکنش‌های خارجی را دریافت می‌کند یا خیر.

4- از برنامه‌های بانکی بین المللی استفاده کنید.

اگر مسافر بین المللی مکرر هستید، برای مدیریت پول خود از یک برنامه بانکی بین المللی استفاده کنید. این برنامه‌ها نگهداری چندین ارز و انتقال پول به حساب‌های کشورهای مختلف را آسان‌تر می‌کند. با یک حساب چند ارزی، می‌توانید مقداری پول را به ارزهای مختلف نگه دارید. به عنوان مثال، اگر اغلب به انگلیس سفر می‌کنید، یا اگر دوست دارید هر تابستان به تعطیلات در لندن بروید، این برنامه‌ها برای شما مفید است. اپلیکیشن به شما کمک می‌کند از نوسانات نرخ ارز جلوگیری کنید زیرا همیشه مقداری پول برای سفر بعدی خود آماده خواهید داشت.

از کجا می‌توان ارز خارجی در سطح بین المللی دریافت کرد؟

اگر قصد سفر به انگلیس را دارید، صرافی اطلس بهترین گزینه برای دریافت ارز در کشور لندن و تبدیل ریال به پوند است. از آنجایی که ممکن است صرافی‌ها نرخ ارز متفاوتی ارائه دهند، شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت صرافی برتر و صرافی اطلس از مناسب‌ترین قیمت پوند و نرخ روز آن اطلاعات لازم را کسب نمایید.

خدماتی که صرافی اطلس ارائه می‌دهد

صرافی اطلس در لندن علاوه بر ارائه خدمات ارزی مانند انتقال سریع ارزش به کشور انگلیس، خرید و فروش پوند با مناسب‌ترین قیمت، حواله ارزی به انگلیس و.. طیف گسترده‌ای از خدمات مالی مانند خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و سایر رمز ارزها، حواله‌های ارزی به اروپا، پرداخت شهریه کالج و شهریه دانشگاه در انگلستان، مشاوره جهت دریافت وام خرید ملک (مورگیج)، مشاوره قوانین بانکی انگلستان جهت جابجایی پوند را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

تمام نقل و انتقالات مالی اعم از خرید و فروش پوند و حواله پوند توسط صرافی اطلس در لندن، بر اساس قوانین بانک مرکزی انگلستان و با اخذ مجوز‌های رسمی‌ این کشور قابل انجام است. شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی و در سریع‌ترین زمان ممکن به وسیله صرافی اطلس پول خود را به حساب‌تان در کشور انگلیس واریز کنید. از مهم‌ترین ویژگی‌های صرافی اطلس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت بالا و هزینه کم
  • قابلیت اطمینان در اطلاعات
  • دارای تاییدیه از سازمان نظارت بر فعالیت شرکت‌های مالی انگلستان (عضویت در FCA)
  • امنیت حساب‌های بانکی
  • پشتیبانی آنلاین
  • ارائه خدمات بدون حضور فیزیکی

پیشنهاد می‌کنیم قبل از برنامه ریزی سفر بعدی خود به کشور انگلیس، در مورد کارمزد مبادله ارز، کارمزد تراکنش‌های خارجی، محدودیت‌های برداشت از خودپرداز و سایر جنبه‌های پرداخت ارزهای خارجی به خوبی تحقیق کرده تا با تبادل آسان و ایمن، از سفر خود لذت ببرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091318*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه