اطلاعات تماس
  • 091922*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202247283921957
در دسترس نیست

نکات مهم و کاربردی برای ست کردن ساعت مچی با لباس

نحوه ست کردن ساعت مچی با استایل

کد: 140202247283921957

، (اخبار رسمی): یکی از مسائل اصلی هنگام خرید ساعت مچی این است که چگونه ساعت خود را با لباس خود هماهنگ کنید و خوش استایل شوید.. در این مقاله نحوه ست کردن خرید ساعت مچی با لباس را به شما آموزش می دهیم. به طور کلی، ساعت های مچی شما تا حدودی رسمی یا غیر رسمی هستند

نحوه ست کردن ساعت مچی با استایل
یکی از مسائل اصلی هنگام خرید ساعت مچی این است که چگونه ساعت خود را با لباس خود هماهنگ کنید

یکی از مسائل اصلی هنگام خرید ساعت برند مچی این است که چگونه ساعت خود را با لباس خود هماهنگ کنید و خوش استایل شوید.. در این مقاله نحوه ست کردن خرید ساعت مچی با لباس را به شما آموزش می دهیم. به طور کلی، ساعت های مچی شما تا حدودی رسمی یا غیر رسمی هستند 

ساعت را با رسمی بودن لباس هماهنگ کنید 

 وقتی انواع ساعت ها را بشناسید، می توانید یاد بگیرید که کدام مدل ساعت با چه نوع لباسی می آید. 

کراوات سیاه/کراوات سفید: به طور سنتی، هرگز ساعتی را با کراوات مشکی نمی پوشید و به طور کلی آن را بررسی نمی کنید. یک قرار رسمی خارج از زمان است و شما باید کاملاً حضور داشته باشید. همانطور که گفته شد یک ساعت لباس ساده و کلاسیک با صفحه کوچک و مینیمال و دسته چرمی مشکی برای اکثر افراد مناسب است. 

ساعت مناسب برای لباس تجاری:  

برای لباس های تجاری، به دنبال مدل های ساده و کلاسیک ساعت های طلایی و نقره ای با اعداد نازک، محدود یا بدون پیچیدگی باشید. کت و شلوار مشکی سنتی به خوبی با یک ساعت لباس کلاسیک هماهنگ می شود. خرید ساعت پتک فیلیپ بسیار مناسب است. برخی معتقدند کت و شلوار را نباید با ساعت غواصی ست کرد، اما اگر بند چرمی دارد، می توان آن را با کت و شلواری که کمتر سنتی یا رسمی است ست کرد. 

 منظور ما در این بخش، پیراهن های دکمه دار، لباس های خاکی، جین تیره، کت های اسپرت (بدون کراوات)، کفش های چرمی و انواع چیزهایی است که در محل کار یا در یک قرار غیر رسمی می پوشیم. در چنین شرایطی ساعت هایی با صفحه نمایش بزرگ و ساعت هایی با عملکرد بیشتر مناسب هستند و اگرچه این نوع لباس ها را می توان با انواع ساعت هایی که در بالا معرفی کردیم ست کرد، بهترین ساعت برای استفاده با آنها مسابقه خلبانی یا میدانی است.  

لباس_های غیررسمی

لباس‌های غیررسمی:  

همه انواع ساعت‌ها با غیررسمی‌ترین لباس‌ها مانند شلوار جین و تی‌شرت یقه‌دار به خوبی ست می‌شوند. اگر می خواهید ورزش کنید باید از ساعتی مانند مدل میدانی که دارای ضربان سنج است استفاده کنید.  

بعد از اینکه با نحوه ست کردن انواع ساعت با توجه به رسمی بودن لباس آشنا شدید، می توانید روی جزئیات کوچکتری مانند جنس بند ساعت تمرکز کنید. 

در این بخش دو راه حل وجود دارد: 

نوارهای ساعت چرمی (حداقل آنهایی که براق هستند) رسمی تر از بند های فلزی در نظر گرفته می شوند. چرم مشکی رسمی تر از چرم قهوه ای است. اگرچه نوارهای فلزی نقره ای برای بسیاری از مراسم رسمی مناسب نیستند، اما می توان از آنها برای موقعیت های شیک و رسمی استفاده کرد و بقیه سبک را تکمیل کرد. 

چرم مکمل چرم است 

هنگام استفاده از ساعتی که دارای بند چرمی است، جنس و رنگ کفش مرجع خوبی برای انتخاب بند ساعت است. ابتدا باید کمربند را با کفش و سپس ساعت را با هر دوی آن ها هماهنگ کنید. لازم نیست بند ساعت دقیقاً همرنگ سایر لوازم جانبی باشد، بلکه باید زمینه رنگی مشابه (روشن، متوسط ​​و تیره) داشته باشد. 

فلز مکمل فلز است 

فلزاتی که برای ساخت قاب یا بند ساعت استفاده می شود عبارتند از فولاد، طلا، نقره، پلاتین و تیتانیوم. رنگ فلزی ساعت باید مکمل فلز سایر لوازم جانبی مانند حلقه، دکمه سرآستین، سگک کفش، سگک کمربند و … باشد. لازم نیست رنگ ها دقیقاً یکسان باشند. 

نوارهای ساعت فلزی با رنگ های خاص کفش/لباس  

یک ساعت با بند فلزی با کفش های مشکی یا قهوه ای به خوبی ست می شود. اما برخی از رنگ های متالیک با یک سری رنگ های خاص بهتر جلوه می کنند. ساعت های نقره ای به بهترین وجه با لباس ها و کفش های مشکی، خاکستری و آبی ست می شوند. ساعت های طلایی با رنگ های قهوه ای، بژ و خرمایی جلوه بسیار خوبی دارند. 

ساعت های بند چرمی هماهنگ با لباس 

هنگام مطابقت با ساعت های بند چرمی، جنس و رنگ کفش شما مرجع خوبی برای انتخاب ساعت مناسب شماست. ابتدا ساعت شما باید با کمربند و کفش شما مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، یک ساعت چرمی مشکی با کت و شلوار مشکی هماهنگ می شود. در حالی که یک کمربند چرمی قهوه ای یا عسلی با یک کت شلوار قهوه ای یا سفید بهتر به نظر می رسد. 

مراقب باشید ساعت های بند چرمی خود را با کفش ها و کمربندهای براق (مثلاً لاک براق) ست نکنید. زیرا در غیر این صورت استایل شما ارزان و بی کیفیت به نظر می رسد. برای آشنایی با انواع چرم مورد استفاده در ساعت های بند چرمی، مقاله همه چیز در مورد ساعت های بند چرمی را مطالعه کنید. 

اگر استایل شما اسپرت است، مشکل فرق می کند. جایگزین دیگر برای شما ساعت های اسپرت با بند لاستیکی است. نوارهای لاستیکی از سیلیکون ساخته شده اند و حس پلاستیکی دارند. متنوع ترین طیف رنگ ها را می توان در نوارهای لاستیکی مشاهده کرد. توجه داشته باشید که این سبک به هیچ وجه رسمی نیست. اما برای استفاده روزانه، ورزش، کوهنوردی و … مناسب است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091922*****
[نمایش اطلاعات]