اطلاعات تماس
  • 091922*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202287290221957
در دسترس نیست

معرفی انواع مدل برتر ساعت کارتیر سوئیسی اصل

ساعت کارتیر اصل سوئیس و معرفی 5 مدل برتر از آن

کد: 140202287290221957

، (اخبار رسمی): CARTIER یکی از آن برندهای لوکس برجسته است که قلب مخاطبان را در سراسر جهان به خود جذب می کند. چیزی که به عنوان یک شرکت جواهرسازی آغاز شد، به یک برند لوکس تبدیل شد که طیف گسترده ای از محصولات از جمله ساعت، عطر و کالاهای چرمی را ارائه می دهد.

ساعت کارتیر اصل سوئیس و معرفی 5 مدل برتر از آن
ساعت کارتیر اصل سوئیس و معرفی 5 مدل برتر از آن

1-  ساعت مچی Cartier Santos-Dumont

 ساعت نمادین Cartier-Santos که به عنوان “ساعت خلبانی در تاریخ” شناخته می شود، نتیجه دوستی طولانی بین هوانورد برزیلی آلبرتو سانتوس دومونت و لوئیس کارتیر است. سانتوس دومونت از کارتیر خواست تا ساعتی بسازد که به او اجازه دهد هنگام پرواز زمان را بگوید. و بدین ترتیب کارتیر سانتوس در سال 1904 متولد شد. 

طرح کیس دارای شکلی الهام گرفته از هندسی است و دارای پیچ‌های آشکار است – عنصری که کارتیر در کلکسیون‌های جواهرات خود نیز از آن استفاده کرده است. این مدل خاص در یک قاب طلای صورتی 18 عیار و یک تاج با یاقوت کبود خیره کننده ارائه می شود. دارای اعداد رومی است و عقربه های ساعت و دقیقه شمشیری شکل آبی دارد. بند تمساح خاکستری ظریف دارای سگک آردیلون رزگلد 18 عیار است. 

2-  ساعت Cartier Tank Française

 اگر جایزه ای برای نمادین ترین ساعت تمام دوران وجود داشت، مدل Tank Cartier قطعا برنده آن می شد. این مدل توسط پرنسس دایانا، اندی وارهول، کلارک گیبل و ژاکلین کندی اوناسیس پوشیده شده است. 

این ساعت Tank Française دارای قاب فولادی با 26 الماس تراش درخشان، صفحه نقره ای و عقربه های آبی چشمگیر است. حرکت کوارتز دارد و تا صد پا در برابر آب مقاوم است. 

3-  ساعت مچی Cartier Panthère de Cartier

 ساعت مچی زیبای Panthère de Cartier در سال 1983 معرفی شد، در اوایل تولید متوقف شد و سپس در سال 2017 مجدداً عرضه شد (با تشکر، Cartier). این مدل با دستبند الهام گرفته از سنگفرش، بدون شک یکی از قابل تشخیص ترین طرح های تاریخ است. 

این ساعت رزگلد 18 عیار خیره کننده با الماس های تراش برلیان در سراسر قاب و دستبند خود ست شده است (حتی تاج دارای یکی است). دارای اعداد رومی، یک جعبه مربع، و مقاوم در برابر آب تا صد فوت است. قیمت ساعت کارتیر متفاوت است. 

4-   ساعت مچی Ballon Bleu de Cartier

 در مقایسه با دیگر سبک های کلاسیک ساعت کارتیر، خط بالون بلو نسبتاً جدید است – در سال 2007 معرفی شد اما در حال حاضر به یکی از معروف ترین و پرفروش ترین ساعت های این شرکت تبدیل شده است. ساعت Ballon Bleu طراحی بدنه ای متمایز دارد که در بالای تاج یاقوت کبود قرار گرفته است. شکل گرد این کیف جذابیت یکدستی دارد که باعث محبوبیت مدل Ballon Bleu هم در بین آقایان و هم در خانم ها شده است. این یکی دارای یک حرکت مکانیکی خود سیم پیچ و یک قاب و سگک رزگلد 18 عیار بر روی بند چرم تمساح است.  

5- ساعت Drive de Cartier Flying Tourbillon

 خط زیبای کوسن شکل Drive de Cartier از خودروهای قدیمی الهام گرفته شده است. به عنوان مثال، تاج کابوشن یاقوت کبود آن، از طرح پیچ و مهره ای استفاده می کند که در خودروهای اسپورت دهه 1960 استفاده می شد. علیرغم ظاهر بدون درز آن، این ساعت هنر و صنعت مدرن Cartier را که بیش از یک قرن ساخته شده است، به نمایش می گذارد. صفحه برجسته با طرح گواوا دارای پیچیدگی توربیلون با ثانیه، اعداد رومی و عقربه های شمشیری شکل آبی کارتیر است. 

این ساعت موفق به دریافت گواهینامه Poinçon de Genève شده است که به بهترین و قابل توجه ترین ساعت ها تعلق می گیرد.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091922*****
[نمایش اطلاعات]