اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203047300517728
در دسترس نیست

ارزانترین سنگ های ساختمانی

کد: 140203047300517728

، (اخبار رسمی): در این مقاله به بررسی ارزانترین سنگ ها می پردازیم

ارزانترین سنگ های ساختمانی
سنگ گرانیت مروارید مشهد

سنگ های ساختمانی سهم عمده ای از هزینه های ساخت را به خود اختصاص می دهند، بنابراین شناخت سنگ ارزان کمک قابل توجهی به سازندگان خواهد کرد. در میان مصالح ساختمانی مورد استفاده برای تزیین نمای ساختمان استفاده از سنگ ساختمانی جزو اولین موارد پیشنهادی برای مالکان و پیمانکاران می‌باشد، ولی معمولا سوالاتی در ذهن مشتری به وجود می‌آید.

عوامل موثر در ارزان تر بودن سنگ تراورتن

به طور کلی دلایل ارزان شدن سنگ را میتوان در درجه اول در کیفیت ساختار و فراوری سنگ، سپس در رنگ و رگه و طرح آن جستجو کرد.

هرچه تخلخل بیشتر و مقاومت پایین تر باشد قیمت سنگ پایین تر خواهد بود.

هرچه جذب آب بیشتر باشد قیمت پایین تر خواهد بود.

هرچه بازی رنگ بیشتر باشد و سنگ تیره تر باشد سنگ ارزان تر خواهد بود.

فراوری ضعیف تر نیز میتواند تا حد زیادی باعث ارزان تر شدن سنگ شود. ساب نه چندان براق، عدم برش دقیق و گونیا، کیفیت رزین و اپوکسی و همچنین کوره شدن سنگ در این امر تاثیر گذار است.

هرچه قد و قامت سنگ در ابعاد طولی کوتاه تر باشد نیز قیمت ارزان تری خواهد یافت.

یکی از ارزانترین و با کیفیت ترین سنگ ها گرانیت مروارید مشهد  است. این سنگ هم در نمای ساختمان و هم در کف ساختمان کاربرد دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنایع سنگ ملورینا

مجموعه صنایع سنگ ملورینا از سال 1396 در شهرک صنعتی شمس آباد تهران با یک سالن و یک خط تولید کار خود را برای تولید سنگ ساختمان آغاز کرد. در این سال‌ها سعی به فرآوری بروز و ارتباط مستقیم با مصرف کننده‌های انواع سنگ داشته ایم… در ماه های اولیه پس از بررسی قسمت های مختلف این صنعت گسترده و یافتن کمبودها و نقاط ضعف موجود در صنعت ساخت و ساز کشور و با مشورت و همفکری با بسیاری از اساتید و اهالی فن توانستیم لیست نهایی این مشکلات را با توجه به اولویت های فعالان این حوزه تهیه نماییم. در حال حاضر همکاری با سازندگان و معماران مطرح ایرانی و به دست آوردن جایگاه مناسب در بازار سنگ ایران از افتخارات صنایع سنگ ملورینا می باشد. چشم انداز ما در تولید انواع سنگ ساخنمان: چشم‌انداز ما تولید و ارائه انواع سنگ با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی در سطح کشور می‌باشد و از نقاط قوت صنایع سنگ ملورینا ، می‌توان به نیروهای جوان و با انگیزه این مجموعه و رزومه موفق در زمینه تامین سنگ پروژه‌های انبوه سازی با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت اشاره کرد. انبار و کارخانه تولید سنگ ساختمانی: اینک مجموعه صنایع سنگ ملورینا با تولید و عرضه انواع سنگ های پرفروش ساختمانی در سراسر کشور مشغول به تامین پروژه‌های ساختمانی و انبارداران شهرستانها می‌باشد‌. انبار و کارخانه این مجموعه واقع در شهرک صنعتی شمس آباد – خیابان خواجه نصیر – نبش شقایق پنجم میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان