اطلاعات تماس
  • 091922*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203047301321957
در دسترس نیست

تاریخچه ساعت کارتیر

تاریخچه و بررسی برند ساعت کارتیر

کد: 140203047301321957

، (اخبار رسمی): شرکت تولید کننده ساعت مچی کارتیه یک مجموعه سازنده کالاهای لوکس فرانسوی است که در زمینه طراحی، ساخت، توزیع و فروش جواهرات و انواع ساعت مچی فعالیت دارد.

تاریخچه و بررسی برند ساعت کارتیر
ساعت کارتیر

معرفی شرکت ساعت مچی کارتیه Cartier

کارتیر یکی از برندهای معروف ساعت‌سازی جهان است. شرکت کارتیر در سال ۱۸۴۷ توسط لوئی فرانسوا کارتیر در فرانسه تأسیس شد. او در ابتدا به ساخت ساعت‌های جیبی متمرکز بود، اما بعداً به تولید ساعت مچی کارتیر نیز روی آورد. در دهه‌های بعد، کارتیر به یکی از محبوب‌ترین برندهای ساعت‌ سازی جهان تبدیل شد و محصولات زیبا و با کیفیت خود را به بازارهای مختلف فرستاد.

در سال ۱۹۰۴، کارتیر برای نخستین بار ساعت ساخته شده از فولاد ضد زنگ را معرضه کرد. این ساعت با نام "Santos" شناخته می‌شود و برای پایان دادن به مشکلاتی که پروازهای هوایی با خود به دنبال داشتند، بوسیله طراحی یک ساعت مچی برای پایان دادن به نیازهای خاص پیشروان هوایی تهیه شده بود.

شرکت تولید کننده ساعت مچی کارتیر یک مجموعه سازنده کالاهای لوکس فرانسوی است که در زمینه طراحی، ساخت، توزیع و فروش جواهرات و انواع ساعت مچی فعالیت دارد.

این شرکت که در پاریس مرکز فرانسه در سال 1847 توسط لوییز فرانکو کارتیه (Louis-François Cartier) تاسیس شد تا سال 1964 تحت کنترل همین خانواده اداره گردید.

با اینکه این شرکت در حال حاضر شعبه‌ای با مالکیت مستقل از هلدینگ ریشمون در سوییس محسوب می‌شود، همچنان مراکز خود را در پاریس حفظ کرده است.

شرکت کارتیه بخاطر جواهرات و ساعت های مچی خود شناخته شده است.

کارتیه سابقه‌ای طولانی در زمینه فروش به خانواده‌های سلطنتی دارد. برای مثال دوشس کمبریج، کیت میدلتون، بارها با ساعت مدل Ballon Bleu کارتیه دیده شده است.

ادوارد هفتم انگلستان شرکت کارتیه را «جواهرساز پادشاهان و پادشاه جواهرسازان» نامید. وی برای تاجگذاری خود در سال 1902، سفارش 27 قطعه نیم تاج را به کارتیه واگذار نمود و برای این شرکت یک ضمانت‌نامه سلطنتی را در سال 1904 صادر کرد. بدنبال آن ضمانت‌نامه‌های مشابه دیگری از سوی دربار اسپانیا، پرتغال، روسیه ، یونان، صربستان، بلژیک، رومانی، مصر، آلبانی، موناکو و خاندان اورلینز صادر گردید.

ساعت کارتیر در دسته ساعت های شیک و لوکس قرار گرفته و استایل افراد را شیک و منحصر به فرد می کند. امروزه کاربرد ساعت علاوه بر نشان دادن زمان و تاریخ در ایجاد استایل خاص و جذاب نیز تاثیرگذار است. در واقع ساعت جزئی از استایل فردی است و افراد می توانند از برندهای متنوع، ساعت دلخواه خود را خریداری کنند.

امروزه برندهای متعددی در زمینه ساخت و طراحی ساعت فعالیت دارند. اما برخی برندها نسبت به سایر رقیبان طرفداران بیشتری داشته و بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند. ساعت کارتیر از جمله برندهای معروفی است که با طراحی زیبا و خاص مشتریان بسیاری را به خود جذب نموده است. در این بخش قصد داریم با ارائه تاریخچه ساعت کارتیر شما را با این برند بیشتر آشنا کنیم.

تاریخچه تولید ساعت کارتیر

برند کارتیر برای اولین بار توسط لوییس فرانسوا کارتیر در سال 1847 ثبت و ارائه شد. این برند در ابتدا تنها جواهرات خاص با طراحی منحصر به فرد تولید می کرد. به طوری که در اروپا جواهرات این برند از محبوب ترین جواهرات شناخته می شد و پادشاهان و افراد تاج دار برای زیبایی ظاهری خود از جواهرات کارتیر استفاده می کردند. پس از گذشت چند وقت تولید کنندگان جواهرات کارتیر به طراحی و تولید ساعت های زیبا مشغول شدند و انواع ساعت در مدل های متنوع را به بازار عرضه کردند. لوییس فرانسوا در سال 1899 مسئولیت ساخت انواع ساعت را به پسران خود محول کرد. پسران نیز حرفه پدر را توسعه دادند و محصولات کارتیر را در سطح بین المللی عرضه نمودند.

ساعت های مچی کارتیر

اولین مدل ساعت کارتیر به نام Santos در سال 1904 به بازار عرضه شد. این ساعت در حال حاضر نیز یکی از پرطرفدارترین ساعت های امروزی شناخته می شود. در آن زمان ساعت سانتوس با قاب مربعی یا تخت از محصولات مورد علاقه خلبانان بود. در واقع سانتوس نام خلبانی است که ایده ساخت چنین ساعتی را ارائه داد. این خلبان به ساعتی با ویژگی های خاص نیاز داشت، به همین دلیل ایده طراحی و ساخت ساعت مورد نیاز خود را به کارتیر پیشنهاد داد. جالب است بدانید که برند کارتیر در مجله فوریس از برترین برندهای ساعت مچی معرفی شد.

ویژگی های ساعت کارتیر

ساعت کارتیر در سایزهای مختلف و مدل های متنوع تولید و به بازار عرضه می شود. این برند ساعت های ظریف با سایز 28 میلی متری را برای بانوان و ساعت های بزرگتر تا 44 میلی متری را برای آقایان در نظر گرفت. بدین ترتیب افراد می توانند متناسب با سایز دست خود مناسب ترین ساعت را انتخاب کنند. کارتیر از لحاظ شکل ظاهری، سایز و قیمت تنوع بالایی دارد. با ورود به دسته بندی این برند می توانید متنوع ترین ساعت ها با رنگ ها و اشکال گوناگون را مشاهده و بررسی کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091922*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید