اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203107313116401
در دسترس نیست

راهنمای جامع انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 1402

انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 1402

کد: 140203107313116401

، (اخبار رسمی): انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد پس از اعلام نتیجه ها در سایت sanjesh.org انجام می شود. داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند، می بایست در زمان مقرر، دفترچه انتخاب رشته را مطالعه کرده و نحوه ثبت نام و مقدار هزینه انتخاب رشته را بدانند. شرکت کنندگان تنها مجاز به انتخاب حداکثر 100 کد رشته محل هستند.

انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 1402
انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 1402

انتخاب رشته در مقطع کارشناسی ارشد راهکار منحصر به فردی دارد. و باید با اصول دقیق و درستی انجام شود تا نتیجه مطلوبی از آن به دست آورد. مشاوران برتر با رعایت تمام نکات، انتخاب رشته شما را انجام می دهد.

پس از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد و اعلام نتایج کارشناسی ارشد، داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته نشده باشند می توانند ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور را انجام دهند و آن دسته از متقاضیان که مجاز به انتخاب رشته شده باشند بایستی مرحله انتخاب رشته را پشت سر بگذارند. مقاله راهنمای جامع انتخاب رشته کارشناسی ارشد برای راهنمایی شما عزیزان و مطلع  نمودن مسائل مهم انتخاب رشته تدوین شده است تا با کمترین خطا، انتخاب رشته خود را انجام دهید.

راهنمای جامع انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1402

داوطلبینی که در کارنامه اولیه خود عنوان "مجاز شدن را انتخاب رشته" را مشاهده کردند، دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری را از سایت سازمان سنجش آموزش کشور و دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را از سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی دریافت نمایند و با مطالعه دفترچه در صورت داشتن شرایط انتخاب رشته، مراحل بعدی را طی کنند.

انتخاب رشته دانشگاه های سراسری به صورت همزمان در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود . داوطلبان مجاز به انتخاب حداکثر 100 کد رشته محل از دفترچه دانشگاه های سراسری هستند. لیست کد رشته محل ها ، شرایط انتخاب رشته کارشناسی ارشد، نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد، سهمیه ها، در دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ذکر شده اند.

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1402

معمولا پس از اعلام نتایج کارشناسی ارشد و اعلام نتایج کارشناسی ارشد آزاد، دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد منتشر می شود و سپس در بازه زمانی برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد اعلام می گردد که داوطلبان با ورود به سایت سازمان سنجش کشور و ورود به سایت دانشگاه آزاد اسلامی می توانند انتخاب رشته خود را انجام دهند. گروه مشاوران برتر با چندین سال تجربه انتخاب رشته، برنامه ریزی، و مشاوره، تمامی مراحل انتخاب رشته و ثبت رشته های ذیل را انجام می دهد.

انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد انسانی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی مشاوران برتر

مرکز مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی و غیرحضوری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش