اطلاعات تماس
  • 013333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203247335710379
در دسترس نیست

بهترین بازی مشابه کندی کراش کدام است؟

معرفی بهترین بازی های شبیه کندی کراش

کد: 140203247335710379

، (اخبار رسمی): بازی Candy Crush Saga یکی از آن بازی‌های موبایلی است که همه اعضای خانواده شما حداقل یک بار نام آن را شنیده یا بازی کرده‌اند. این یک بازی پازلی است که بازیکنان را موظف می کند تا سه یا چند قطعه آب نبات رنگی را با جابجایی افقی یا عمودی مطابقت دهند. بازی کندی کراش یک بازی اعتیاد آور و جذاب است.

معرفی بهترین بازی های شبیه کندی کراش
معرفی بهترین بازی های شبیه کندی کراش

بازی Candy Crush Saga یکی از آن بازی‌های موبایلی است که همه اعضای خانواده شما حداقل یک بار نام آن را شنیده یا بازی کرده‌اند.

بازی Candy Crush Saga یکی از آن بازی‌های موبایلی است که همه اعضای خانواده شما حداقل یک بار نام آن را شنیده یا بازی کرده‌اند. این یک بازی پازلی است که بازیکنان را موظف می کند تا سه یا چند قطعه آب نبات رنگی را با جابجایی افقی یا عمودی مطابقت دهند. بازی کندی کراش یک بازی اعتیاد آور و جذاب است.

اگر بازی Candy Crush Saga را به پایان رسانده اید و به دنبال جایگزین هستید، نگران نباشید! ما بهترین بازی های شبیه کندی کراش را در این مقاله به شما معرفی می کنیم. بنابراین بدون هیچ مقدمه ای 8 بازی مشابه کندی کراش را باهم ببینیم.

بهترین بازی های شبیه کندی کراش

در ادامه با بررسی و دانلود بازی های شبیه کندی کراش همراه باشید. لینک دانلود برای اندروید و آیفون برای هر بازی قرار داده شده است.

بازی Zookeeper Battle

در لیست بازی های مشابه کندی کراش اولین گزینه بازی Zookeeper Battle است که از فرمول محبوب Candy Crush Saga تقلید می‌کند و کاشی‌هایی را با لایه‌های منطبق با موجودات شایان ستایش روی آن‌ها قرار می‌دهد. این بازی حاوی عناصر سرگرم کننده PVP است که می تواند مانند هر عنوان آنلاین رقابتی اعتیاد آور شود.

نبرد Zookeeper به بازیکنان چندین حمله ویژه برای استفاده در برابر دشمنان ارائه می دهد. این بازی برخی از توانایی های منحصر به فرد را برای کسانی که تصمیم به مطابقت با عناصر غیر معمول دارند، پیاده سازی می کند. به عنوان مثال، اگر حیواناتی مانند فیل و اسب آبی را با هم تطبیق دهید، می توانید آمار دفاعی خود را افزایش دهید.

در حالی که این بازی دارای برخی تراکنش‌های خرد است، بسیاری از بازیکنان لوازم آرایشی و افزودنی‌های بازی را غیر ضروری می‌دانستند. توسعه دهندگان بازی اغلب رویدادهای درون بازی برگزار می کنند که طرفداران آن را هیجان زده می کند. Zookeeper Battle با انیمیشن های زیبا و حلقه گیم پلی جذاب خود، عنوان ارزشمندی برای موبایل است.

بازی Bejeweled Blitz از بازی های مشابه کندی کراش

Bejeweled یک مجموعه پرکار با کاشی‌کاری است که بیش از یک دهه است که گیمرهای موبایل را هیجان زده کرده است. این بازی با گیم پلی اعتیادآور، جلوه های صوتی عالی و جلوه های صوتی دلپذیر، ژانر تطبیق کاشی را محبوب کرد. Bejeweled Blitz چیزی را که طرفداران در مورد اصلی خود در سال 2001 لذت بردند، می گیرد و آن را مدرن می کند. این بازی نیز می تواند جایگزین بازی کندی کراش باشد.

در بازی Bejeweled Blitz، بازیکنان یک دقیقه فرصت دارند تا 3 یا بیشتر از کاشی های همرنگ را با هم تطبیق دهند. هر جواهر خاصیت عنصری متفاوتی از شعله‌های آتش گرفته تا ستاره‌های انفجاری را می‌بلعد. این بازی برخی از اجزای چندنفره سرگرم کننده را ارائه می دهد که می توانید دوستان خود یا دیگران را در سراسر جهان به چالش بکشید.

این سیستم تابلوی امتیازات خود را دارد که می توانید مهارت های تطبیق کاشی خود را با دیگران مقایسه کنید. این به بازیکنان کمک می کند تا انگیزه خود را برای ادامه بازی حفظ کنند. این بازی از تبلیغات بیش از حد و جوایز سخت رنج می برد. با این حال، اگر بتوانید تبلیغات و موانع آن را نادیده بگیرید، در یک بازی مشابه کندی کراش و پر از لذت هستید.

بازی Pokémon Shuffle Mobile

در نهایت، شرکت پوکمون توجه خود را به بازار بازی های موبایل معطوف کرد. از آنجایی که عناوینی مانند Pokémon Go و Pokémon Masters EX افراد جدیدی را به این برند جذب می‌کنند، منطقی بود که این شرکت بخشی از مخاطبان Candy Crush Saga را بخواهد.

در حالی که Pokémon Shuffle Mode شخصیت هایی از انیمه را ارائه نمی دهد، با گیم پلی اعتیادآور خود آن را جبران می کند. این بازی یک عنوان عالی برای بازی جایگزین کندی کراش است که آنچه طرفداران در مورد سری اصلی از آن لذت می بردند را با هم ترکیب می کند و آن را با فرمول Candy Crush Saga ترکیب می کند.

این بازی به شما کمک می‌کند تا سه یا بیشتر از یک پوکمون را با هم تطبیق دهید تا حملات به حریف خود را از بین ببرید. هر چه بیشتر بازی را انجام دهید، در نهایت پوکمون بیشتری بدست می آورید. بازی از آهنگ های تکراری موسیقی و چندین باگ گیم پلی غیرقابل توجیه مانند صرف 30 دقیقه برای شارژ مجدد نقاط قلب شما رنج می برد. با این حال، به طرفداران پوکمون چالش کافی برای تضمین چندین جلسه بازی ارائه می دهد.

بازی Puzzle & Dragons از بهترین بازی های مشابه کندی کراش

این یک بازی است که RPG و مکانیک های تطبیق کاشی را به خوبی ترکیب می کند. پازل و اژدها تصاویری زیبا، شخصیت های جالب و گیم پلی اعتیادآور را ارائه می دهند. این انرژی مشابه Pokémon Shuffle Mobile را تداعی می کند، زیرا شما هیولاها را از تمام جنبه های داستانی جمع آوری خواهید کرد.

این بازی رایگان است و شامل برخی از خریدهای درون بازی است که زندگی شما را بسیار آسان تر می کند و از بهترین بازی های مشابه Candy Crush Saga است. در حالی که این مشوق‌ها ممکن است برخی از افراد را نگران کند، بسیاری از بازیکنان استدلال می‌کنند که لازم نیست از بازی تا حد امکان لذت ببرند. این یک بازی است که می داند چگونه برای زمان بازیکنان خود ارزش قائل شود.

در حالی که تبلیغات در بازی وجود دارد، بازیکنان می توانند از تماشای آنها به پاداش هایی دست یابند. به عنوان مثال، تماشای چهار تبلیغ در روز می‌تواند فرصت یک دعوت رایگان شخصیت را برای شما فراهم کند. تبلیغات هرگز هنگام راه اندازی برنامه، بین پازل ها یا نشستن روی صفحه نمایش شما قرار نمی گیرند. این یک عنوان رایگان برای موبایل است که به درستی انجام شده است. اگرچه چالش زیادی ایجاد نمی کند، اما ارزش وقت شما را دارد.

بازی Jewel Mania بازی مشابه Candy Crush Saga

Jewel Mania بازی شبیه Candy Crush Saga است، اما به جای شکستن آب نبات، در حال شکستن شیشه و جستجوی گنج هستید. این بازی‌ها هر دو گیم‌پلی متقاعدکننده‌ای را ارائه می‌کنند که می‌تواند در طول زمان اعتیادآور و سرگرم‌کننده شود. Jewel Mania بیش از 600 سطح را به شما ارائه می دهد تا در آن شرکت کنید و با پیشرفت شما چالش برانگیزتر می شود.

این بازی دارای جلوه های بصری فوق العاده ای برای یک بازی موبایل است. انیمیشن ها شگفت انگیز به نظر می رسند در حالی که جلوه های صوتی آن تأثیر کافی برای غوطه ور شدن شما در گیم پلی ایجاد می کند. 600+ سطح دارای تمایز و تفاوت های ظریف کافی برای تضمین چندین جلسه بازی هستند.

این عنوان رایگان اما با خریدهای درون بازی است. برخی از سطوح ممکن است دلهره آور به نظر برسند، و ممکن است احساس کنید که برای پیشرفت نیاز به خرید تقویت کننده یا سایر مواد مفید دارید. با این حال، اگر بتوانید این معایب را پشت سر بگذارید، با بازی در حال رشد هستید. این گزینه یکی از بهترین بازی های مشابه Candy Crush است.

بازی Cookie Jam از بهترین بازی های شبیه Candy Crush Saga

در صورت نیاز به شیرینی بیشتر برای خرد کردن، Cookie Jam ممکن است عنوان دیگری د زبازی های شبیه به کندی کراش باشد که ارزش بازی کردن را داشته باشد. این بازی match-3 با تم دسر همه چیزهایی را که برای تحریک اشتهای شما نیاز دارد، دارد. در آن، بازیکنان باید به نانوایی به نام آشپز پاندا کمک کنند تا کلوچه ها و سایر خوراکی ها را قبل از خرد شدن خرد کند.

بازی مانند Candy Crush Saga، 3 مورد از یک مورد را با سرعت تطبیق خواهید داد. این بازی دارای تصاویری زیبا است که برای بسیاری از افراد جذاب خواهد بود. جلوه های صوتی به گیم پلی بازی اضافه می کند و باعث می شود احساس لذت بیشتری در گوش داشته باشید.

بازی دارای سطوح متفاوت و چالش برانگیزی است که شما را مشغول می کند. همانطور که می توان انتظار داشت، ویژگی های آنلاین در این بازی بازی رقابتی سرگرم کننده ای را تداعی می کند. این عنوان نوید سرگرمی بی پایان را می دهد زیرا به روز رسانی های متعددی را دریافت می کند که سطوح بیشتری را برای تکمیل بازیکنان اضافه می کند. در نهایت، بازیکنان می‌توانند منتظر رویدادهایی با زمان محدود باشند که در آن فرصت کسب جوایز و جوایز را خواهند داشت. پیشنهاد می کنم کوکی جام را امتحان کنید.

بازی Farm Heroes Saga بهترین بازی شبیه کندی کراش سگا

موجودات شایان ستایش و محصولات زراعی در این بازی دلگرم کننده مسابقه سه در انتظار شما هستند. در این بازی سه یا چند آیتم را با هم تطبیق می دهید تا امتیاز کسب کنید. این بازی دارای بیش از 5000 سطح است که هر کدام از نظر سختی و طراحی دیگری را ادامه می دهند.

این بازی قدرت های رضایت بخشی را به بازیکنان ارائه می دهد که به آنها در تلاش هایشان کمک می کند. با چالش آن فداکاری بزرگی به همراه دارد. بیشتر سطوح از راه دور چالش برانگیز هستند، و شما را به خرج کردن پول یا مشاهده تبلیغات برای دستیابی به ارتقاهای لازم برای غلبه بر آنها وسوسه می کنند.

این بازی دارای یک سیستم امتیازدهی به روز شده برای تشویق شما به بازی بیشتر است. علاوه بر این، این عنوانی است که به‌روزرسانی‌های ثابتی را در مورد سطوح جدید دریافت می‌کند. اگر به بازی موبایل مانند Candy Crush Saga نیاز دارید که تصاویری زیبا و گیم پلی اعتیادآور را ارائه می دهد، Farm Heroes Saga را بررسی کنید.

بازی Panel De Pon بازی جایگزین کندی کراش

از بازی های رایگان گرفته تا بازی های کامل مشابه کندی کراش، به Panel De Pon می رسیم. این بازی پیش از بسیاری از بازی‌های موجود در لیست بازی های شبیه به کندی است زیرا در اواسط دهه 90 در SNES منتشر شد. اگرچه این یک اثر قدیمی است، اما اثری دلپذیر و پر از جذابیت، گیم پلی اعتیادآور و داستان سرایی مناسب است.

این بازی را می توان بر روی آخرین کنسول خانگی نینتندو و سیستم هیبریدی دستی، نینتندو سوییچ، بازی کرد. با این حال، بازیکنان برای دسترسی به این عنوان باید هزینه سرویس آنلاین آن را پرداخت کنند. این بازی شخصیت پری مانند خود لیپ را دنبال می کند که باید دنیای صلح آمیز خود را از تهدیدات هیولایی که کنترل پری های دیگر در جهان او را به دست گرفته اند، نجات دهد.

از طریق قدرت جادویی و گیم پلی تطبیق کاشی، باید به لیپ کمک کنید تا پری های دیگر را از کنترل هیولاها خارج کرده و آنها را متوقف کند. این بازی به لطف Nintendo Switch دارای یک موسیقی متن زیبا، یک رابط کاربری خوش ساخت و برخی بازی های آنلاین و محلی است. در حالی که بازی پس از تکمیل خط داستانی اصلی چیز زیادی ارائه نمی دهد، اگر زمانی که در حال و هوای گیم پلی مانند آن هستید، جواهری عالی است که می توانید دوباره از آن بازدید کنید.

سخن پایانی؛ بازی های شبیه Candy Crush Saga

در این لیست بهترین بازی های جایگزین کندی کراش را معرفی کریم. بنظر بهترین بازی شبیه کندی کراش کدام عنوان است. اگر بازی مشابه کندی کراش دیگری می شناسید به ما معرفی کنید و در بخش نظرات برای ما کامنت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 013333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح