اطلاعات تماس
  • 099009*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203297341719050
در دسترس نیست

ثبت آگهی شغلی در کرج

ثبت آگهی شغلی در کرج

کد: 140203297341719050

، (اخبار رسمی): جدید تین فرصت های شغلی جهت استخدام در کرج باحقوق بالا و بیمه

ثبت آگهی شغلی در کرج
جدید ترین فرصت های شغلی در عناوین شغلی مختلف در کارخانه ها و شهرک های صنعتی کرج با حقوق بالا و بیمه

استخدام در کرج با حقوق بالا و بیمه تکمیلی

ثبت آگهی شغلی در کرج

چه کارفرما باشید چه کارگر برای کاریابی در شهرتان به طور حتم روش‌های مختلفی را امتحان کرده‌اید. در طول زمان و با تغییرات تکنولوژی و نفوذ اینترنت و مجازی شدن اکثر امور، یکی ازبهترین روش درج آگهی استخدام، استفاده از کاریابی های آنلاین است. 
روش کاریابی سنتی(قدیمی) که  آگهی های شغلی بر روی کاغذ می نوشتند و پشت شیشه مغازه ها می چسباندند تا انتشار در نیازمندی روزنامه ها، دیگر پاسخگوی نیاز کاربران نمی باشد.
در عصر امروزه کارفرمایان می توانند آگهی استخدامی خود را برای جذب نیرو در سایت کاریابی آنلاین  ثبت کنند و به راحتی استخدام اینترنتی را بدون محدودیت زمانی و مکانی انجام دهند. از طرف دیگر در حال حاضر برای کارجویان نیز یکی از بهترین راه‌های یافتن آگهی‌های استخدامی در شهر و محل زندگی شان، مراجعه به سایت‌های کاریابی آنلاین است.

از آنجایی که کاریابی آنلاین مزیت‌های فراوانی دارد، در چندین سال اخیر کارجویان و کارفرمایان از این سایت‌ها استقبال زیادی کرده اند.
کاربران سایت‌های کاریابی که در شهر کرج هستند می‌توانند جدیدترین فرصت‌های استخدامی در تمام زمینه های شغلی، آگهی‌های شغلی مربوط به حیطه کاری خودشان را بدون محدودیت زملن و مکان مشاهده نمایند.

چه نکاتی را در ثبت آگهی شغلی درنظر بگیریم تا یک آگهی شغلی جذاب با بازخورد بالا داشته باشیم؟


از آنجایی که تحقیقات نشان داده است که کارجویان فقط یک دقیقه برای خواندن آگهی استخدامی وقت می گذارند در نتیجه نوشان یک متن آگهی که بتواند نظر کارجو را جلب کند بسیار حائز اهمیت است.
۶ نکته مهم برای نوشتن متن آگهی آگهی جذاب 
۱.به طور دقیق وظایف شغل موردنظر را مطرح کنید.
برای نتیجه گیری بیشتر بهتر است پیش از ثبت آگهی شغلی حتما شرح دقیق وظایف سمت شغل مربوطه  که می خواهید برای آن آگهی درج کنید تحقیق و جستجو کرده و حدامکان با مدیران آن مشاوره کرده و یک لیست وظایف تهیه کنید.
۲.  حتما نحوه همکاری در آگهی استخدامی مشخص باشد.
بهتر است نحوه استخدام  از لحاظ تمام وقت بودن، پاره وقت بودن، استخدام ساعتی یا پروژه ای و یا دورکاری را در متن آگهی شغلی بنویسید.
۳.بهتر است شرایط فردی برای استخدام در آگهی درج شود.
اگر در حیطه کاری که می خواهید نیرو جذب کنید مسائلی مثل شرایط سنی، موقعیت مکانی شرکت و یا کارجو، جنسیت و تاهل و حتی موضوع معافیت از خدمت برای شما مهم است، حتما باید در آگهی استخدامی  درج شود.
۴. با دقت و بدون غلط املایی نوشتن متن آگهی استخدامی بسیر مهم است.
داشتن غلط املایی یا ویرایشی در متن آگهی شغلی اصلا خوب نیست و پیشنهاد می کنیم متن آگهی را قبل از انتشار چند بار چک نمایید.
۵.  لزومی به نوشتن مبلغ حقوق و دستمزد در متن آگهی نیست.
برخی از شرکت ها مبلغ حقوق ماهیانه و دستمزد و مزایا را در متن آگهی استخدامی می نویسند اما بیشتر شرکت ها میزان حقوق و دستمزد را به مصاحبه های تلفنی و یا حضوری با کارجو واگذار می کنند.
۶.  نحوه ارسال اطلاعات و رزومه  کارجو را مشخص نمایید.
بهتر است راه های ارتباطی با کارجو و راه های ارسال رزومه مثل معرفی ایمیل یا شبکه های اجتماعی، یا ثبت رزومه از طریق سایت شرکت، شماره تماس شرکت و .. حتما باید در متن آگهی شغلی به طور واضح مشخص شود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 099009*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام