اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203307344017728
در دسترس نیست

چگونه یک ساختمان را زیباتر و مستحکم تر کنیم؟

کد: 140203307344017728

، (اخبار رسمی): در دنیای امروزی ساختمان سازی نسبت به سال های قبل پیشرفت چشمگیری کرده است. ساختمان سازی این  روزها به یک صنعت بزرگ تبدیل شده است.

چگونه یک ساختمان را زیباتر و مستحکم تر کنیم؟
چگونه یک ساختمان را زیباتر و مستحکم تر کنیم؟

در دنیای امروزی ساختمان سازی نسبت به سال های قبل پیشرفت چشمگیری کرده است. ساختمان سازی این  روزها به یک صنعت بزرگ تبدیل شده است. صنعتی که در تمام دنیا روی بسیاری از شاخص های اقتصادی تاثر گذار است. چرا که بسیاری از این شاخص ها از ساخت و ساز هایی که شکل میگیرند تاثیر پذیر هستند. اما به همان میزان که این صنعت رشد کرده و بزرگ شده است، ساختن ساختمان نیز دشوار تر شده است. مجوز های لازم از سازمان های مختلف برای ساختمان سازی یک امر زمان بر و طاقت فرسا است. 

اگرچه بسیاری از این پروسه ها لازمه ی حفط نظم شهر های بزرگ و مدرن امروزی است و در بسیاری از شهر ها و کشور ها لحاظ می شود، اما با این حال انرژی و زمان زیادی از کارفرمایی که قصد ساخت و ساز را دارد خواهد گرفت.

به جز این مورد هزینه بالای ساختن ساختمان جدید این امر را برای بسیاری از افراد غیر ممکن کرده است. هزینه سرسام آور خرید زمین فارغ از پیدا کردن زمین مناسب، به علاوه هزینه مصالح ساختمانی که هر روز هم با افزایش قیمت روبروست این امر را به یک آرزو برای بخش بزرگی از مردم تبدیل کرده است.

در این شرایط پیدا کردن راهکاری برای استحکام بخشی و زیباسازی ساختمان هایی که در حال حاضر استفاده می شوند اما به دلیل گذشت سالیانی از عمر ساخت آن ها دچار مشکلاتی شده اند، یک راه حل منطقی و مقرون بصرفه بنظر می رسد. اگر ظاهر خانه شما برایتان یکنواخت شده و یا حس خوبی به آن ندارید اقدام به زیباسازی آن کنید. بهتر است این کار را با تغییر سرویس بهداشتی و آشپزخانه خود انجام دهید. خرید روشویی سنگی به گونه ای که با فضای داخلی ساختمان شما هارمونی داشته باشد تا حد زیادی این مشکل را حل می کند. این روشویی ها با طرح های بسیار گوناگون می توانند سلیقه شما را هر چقدر هم که خاص باشد پوشش دهند. حتی اگر با کمبود فضا مواجه هستید می توانید از روشویی هایی با ابعاد کوچکتر استفاده کنید.

آشپزخانه خانه های ساختمان های امروزی اکثرا از سرویس های چوبی اسفاده می کنند. جزیره های چوبی جایگزین اوپن های سنگی شده اند. چرا که نقش میز ناهار خوری را نیز ایفا می کنند. با این کار فضای کمتری اشغال می شود. قطعا این اقدام به بزرگ نمایی فضای ساختمان نیز کمک خواهد کرد. اگر علاقه به استفاده از جزیره سنگی به جای جزیره چوبی دارید می توانید از سنگ گرانیت مروارید مشهد برای اوپن آشپزخانه استفاده کنید. این کار علاوه بر کمک به زیبایی استحکام جزیره ی آشپزخانه شما را بالا میبرد.

ساختمان ها بعد از گذشت سالیانی از عمر آن ها کمی ضعیف می شوند. عواملی مانند بارش باران، تابش آفتاب و سرما و گرما می توانند از استحکام ساختمان بکاهند. حتما ساختمان هایی را مشاهده کرده اید که دچار نشست شده اند. سستی زمین مهمترین عامل نشست ساختمان هاست. اما نفوذ آب ناشی از بارندگی هم نقش زیادی در این اتفاق دارد. بسیاری از ساختمان ها هستند که به خاطر نفوذ آب در دیواره های آن ها دچار نشست و حتی خرابی می شوند. پیشهاد می شود با اسفاده از سنگ درپوش تراورتن روی دیوار ها از نفوذ آب جلوگیری کنید. این کار آب را به فضایی دور از دیوار ساختمان هدایت می کند. این امر به خصوص در دیوار های اصلی ساختمان بسار مهم است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنایع سنگ ملورینا

مجموعه صنایع سنگ ملورینا از سال 1396 در شهرک صنعتی شمس آباد تهران با یک سالن و یک خط تولید کار خود را برای تولید سنگ ساختمان آغاز کرد. در این سال‌ها سعی به فرآوری بروز و ارتباط مستقیم با مصرف کننده‌های انواع سنگ داشته ایم… در ماه های اولیه پس از بررسی قسمت های مختلف این صنعت گسترده و یافتن کمبودها و نقاط ضعف موجود در صنعت ساخت و ساز کشور و با مشورت و همفکری با بسیاری از اساتید و اهالی فن توانستیم لیست نهایی این مشکلات را با توجه به اولویت های فعالان این حوزه تهیه نماییم. در حال حاضر همکاری با سازندگان و معماران مطرح ایرانی و به دست آوردن جایگاه مناسب در بازار سنگ ایران از افتخارات صنایع سنگ ملورینا می باشد. چشم انداز ما در تولید انواع سنگ ساخنمان: چشم‌انداز ما تولید و ارائه انواع سنگ با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی در سطح کشور می‌باشد و از نقاط قوت صنایع سنگ ملورینا ، می‌توان به نیروهای جوان و با انگیزه این مجموعه و رزومه موفق در زمینه تامین سنگ پروژه‌های انبوه سازی با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت اشاره کرد. انبار و کارخانه تولید سنگ ساختمانی: اینک مجموعه صنایع سنگ ملورینا با تولید و عرضه انواع سنگ های پرفروش ساختمانی در سراسر کشور مشغول به تامین پروژه‌های ساختمانی و انبارداران شهرستانها می‌باشد‌. انبار و کارخانه این مجموعه واقع در شهرک صنعتی شمس آباد – خیابان خواجه نصیر – نبش شقایق پنجم میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان