اطلاعات تماس
  • 091318*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204037349219075
در دسترس نیست

آیا هایفوتراپی بعد از بوتاکس مناسب است؟

کد: 140204037349219075

، اصفهان , (اخبار رسمی): هایفوتراپی یک روش غیر جراحی و غیر تزریقی برای بهبود ظاهر پوست است که از امواج فراصوت برای تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست استفاده می‌کند.

آیا هایفوتراپی بعد از بوتاکس مناسب است؟
آیا هایفوتراپی بعد از بوتاکس مناسب است؟

این روش می‌تواند با سایر روش‌های زیبایی مختلف ترکیب شود تا نتایج بهتری به دست آید. برخی از این روش‌ها شامل تزریق چربی، تزریق بوتاکس، تزریق ژل، لیزر و… می‌باشند. به هر حال بهتر است برای هایفوتراپی بعد از بوتاکس حداقل 3 تا 6 هفته منتظر بمانید. تشخیص صحیح این موضوع بر عهده پزشک است تا بر اساس وضعیت فردی فاصله مناسب بین هایفوتراپی و سایر روش‌های زیبایی تعیین کند. متخصصین ما در مرکز زیبایی رکسانا نیز می‌توانند به شما در این زمینه کمک کنند، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما مشاورین ما تماس بگیرید.

برای دریافت نوبت هایفوتراپی در تهران کلیک کنید.

فاصله بین هایفوتراپی و تزریق ژل

هایفوتراپی (HIFU) و تزریق ژل دو روش مختلف برای بهبود ظاهر پوست هستند. در حالی که هر دو روش برای درمان چین و چروک پوست صورت استفاده می‌شوند، این دو روش به صورت مستقل از هم استفاده می‌شوند. هایفوتراپی یک فرایند غیر تهاجمی ‌است که از امواج فراصوتی برای ایجاد تغییرات در لایه‌های پوست استفاده می‌کند، در حالیکه تزریق ژل یک فرایند تزریقی است که با وارد کردن مواد پرکننده به زیر لایه‌های پوست، چین و چروک‌های پوست را پر می‌کند.

 توصیه می‌شود به هیچ عنوان به فکر انجام هایفوتراپی پس از تزریق ژل نباشید. بسیاری از افرادی که برای زیبایی مراجعه می‌کنند به دلیل عدم آگاهی انجام این دو روش را به طور همزمان درخواست می‌کنند، اما متخصصین ما در مرکز زیبایی رکسانا توصیه می‌کنند که بین تزریق ژل و هایفوتراپی حداقل 2 تا 3 ماه فاصله وجود داشته باشد. توجه داشته باشید که انجام این روش‌ها در یک زمان ممکن است عوارض سنگین و غیرقابل بازگشت به همراه داشته باشد.

آیا هایفوتراپی ژل را از بین می‌برد؟

هایفوتراپی از امواج فراصوتی برای تحریک تولید کلاژن در پوست استفاده می‌کند و در نتیجه باعث بهبود چین و چروک‌های صورت می‌شود. این روش اغلب برای درمان چین و چروک‌هایی از قبیل خطوط لبخند و چین و چروک‌های موجود در منطقه پوست پایینی صورت استفاده می‌شود. در مقابل، تزریق ژل یک فرایند تزریقی است که با وارد کردن مواد پرکننده به زیر لایه‌های پوست، چین و چروک‌های پوست را پر می‌کند. این روش اغلب برای درمان چین و چروک‌هایی از قبیل خطوط بینی، چین دهان و ناحیه پوست اطراف چشم استفاده می‌شود.

برای انجام ‌هایفو بر روی صورت، باید پیش از آن مطمئن شوید که هیچ ژلی در منطقه درمانی وجود ندارد؛ چرا که انجام این دو روش زیبایی در کنار هم ممکن است باعث عوارض جدی برای پوست شود. ایجاد گرمای ناشی از امواج هایفوتراپی منجر به تغییر حالت ژل شده و ممکن است از جای خود حرکت کرده و علاوه بر ایجاد ظاهری نامتعادل بر روی پوست، ممکن است منجر به عوارضی مانند از دست دادن بینایی شود. لذا بهتر است قبل از هر نوع عمل زیبایی به مشاور پزشکی مراجعه کرده و در مورد روش‌های مناسب و ایمن و عدم انجام هایفو در نزدیکی تزریق ژل صحبت کنید.

بیشتر بخوانید: هایفوتراپی در بارداری

عوارض هایفوتراپی پس از تزریق ژل

همانطور که اشاره کردیم به هیچ عنوان پس از تزریق ژل، هایفوتراپی انجام ندهید، زیرا امواج هایفوتراپی در زیر پوست جمع شده و با ایجاد گرما تا 60 درجه سانتی‌گراد منجر به تحریک کلاژن می‌شود. اگر در این نواحی ژل تزریق شده باشد، گرمای حاصله باعث تغییر حالت ژل و از بین رفتن فرم نهایی آن می‌شود. این موضوع در اکثر موارد باعث بروز بیماری‌های پوستی شده که اغلب غیرقابل جبران است و حتی با تخلیه ژل، به طور صحیح درمان نخواهد شد. بنابراین دقت داشته باشید که حتما  پس ازگذشت بیش از سه تا چهار هفته از تزریق ژل برای هایفوتراپی اقدام کرده و تا جای ممکن از برخورد امواج، به محل تزریق ژل جلوگیری شود.

فاصله بین هایفوتراپی و تزریق بوتاکس

هایفوتراپی و تزریق بوتاکس دو روش مختلف برای بهبود ظاهر پوست هستند که بر اساس عملکرد متفاوتی انجام می‌شوند. با این حال، در بعضی موارد، ممکن است این دو روش همزمان انجام شوند. فاصله زمانی هایفوتراپی بعد از بوتاکس به نظر پزشک متخصص بستگی دارد، هرچند که بهتر است بین انجام این دو روش زیبایی حداقل یک تا دو ماه فاصله وجود داشته باشد تا پوست پس از تزریق بوتاکس به خوبی ریکاوری شده و آمادگی برای انجام هایفوتراپی را داشته باشد.

در صورتی که تصمیم به انجام هر دو روش در یک زمان دارید، پزشک متخصص شما باید تصمیم گیری کند. به طور کلی، برای انجام هایفوتراپی و تزریق بوتاکس در نواحی مختلف صورت، باید حداقل چند هفته فاصله زمانی وجود داشته تا خطر عوارض کمتر شود. در هر صورت، بهتر است قبل از انجام هر روش زیبایی، با متخصصین ما در مرکز زیبایی رکسانا مشورت کرده و روش مناسب را بر اساس وضعیت فردی خودتان انتخاب کنید.

آیا هایفوتراپی بعد از بوتاکس امکان پذیر است؟

بعد از هایفوتراپی می‌توان بوتاکس تزریق کرد. این دو روش مختلف برای بهبود ظاهر پوست هستند و در بسیاری از موارد می‌توانند با هم ترکیب شوند تا نتایج بهتری به دست آید. اگر برای درمان چین و چروک صورت، تصمیم گرفتید که هایفوتراپی و بوتاکس را با هم ترکیب کنید، بهتر است در ابتدا هایفوتراپی را انجام داده و سپس بعد از 1 الی 2 ماه، بوتاکس تزریق کنید. این فاصله زمانی به پوست شما اجازه می‌دهد برای بهبود عوارض مربوط به هایفوتراپی و بهبود وضعیت پوست، پس از انجام هایفوتراپی فرصت کافی داشته باشد. همچنین، قبل از تصمیم به ترکیب این دو روش، بهتر است با پزشک متخصص مشورت کرده تا در مورد انکان انجام این روش‌ها و تعیین فاصله زمانی مناسب تصمیم بگیرید. مشاورین ما در مرکز زیبایی رکسانا می‌توانند به شما در این زمینه کمک کنند، با ما تماس بگیرید.

چه مدت پس از تزریق چربی می‌توان هایفوتراپی انجام داد؟

انجام هایفوتراپی از تزریق چربی مانعی ندارد، اما پس از تزریق چربی، بهتر است حداقل 3 تا 6 هفته قبل از انجام هایفوتراپی منتظر بمانید. این مدت زمان به پوست شما اجازه می‌دهد که بهبود یافته و در عین حال زمان کافی برای جذب چربی را فراهم می‌کند. در صورتی که هایفوتراپی را قبل از گذشت حداقل 3 تا 6 هفته از تزریق چربی انجام دهید، ممکن است باعث شل شدن یا انحراف چربی شده و نتایج و ماندگاری تزریق چربی را کاملا تحت تاثیر قرار دهد. به هر حال، بهتر است قبل از انجام این روش‌های زیبایی، با پزشک متخصص خود مشورت کرده تا بر اساس وضعیت شما و نیازهای پوستی، بهترین زمان برای انجام هایفوتراپی را تعیین نماید.

بیشتر بخوانید: هایفوتراپی از چه سنی مناسب است؟

قبل از تزریق چربی، هایفوتراپی انجام دهید!

اگر هنوز هیچ کدام از این دو درمان را انجام نداده‌اید، توصیه می‌کنیم ابتدا هایفو و سپس تزریق چربی انجام دهید. شما می‌توانید پس از چند هفته از انجام هایفوتراپی، در صورت نیاز، تزریق چربی انجام دهید. این فاصله زمانی به پوست شما اجازه می‌دهد که برای بهبود عوارض مربوط به هایفوتراپی (مانند تورم و التهاب) و بهبود وضعیت پوست، پس از انجام هایفوتراپی فرصت کافی داشته باشد. علاوه بر این، هایفوتراپی می‌تواند به پوست کمک کند تا برای جذب چربی آماده شود. با افزایش تولید کلاژن و الاستین توسط پوست، قابلیت جذب و رشد چربی نیز افزایش می‌یابد. به طور کلی، هایفوتراپی می‌تواند به پوست شما کمک کند تا پس از تزریق چربی، به شکل بهتری شکل بگیرد. ما در مرکز زیبایی رکسانا توصیه می‌کنیم قبل از انجام ‌هایفوتراپی بعد از تزریق چربی با پزشک خود مشورت کنید. زیرا تنها پزشک شما از شرایط شما مطلع بوده و می‌تواند در این زمینه تصمیم بگیرید.

خلاصه بحث

در نهایت برای تعیین دقیق زمان هایفوتراپی بعد از بوتاکس و سایر روش‌های زیبایی توصیه می‌کنیم با پزشک متخصص در این زمینه مشورت کنید؛ زیرا تنها پزشک می‌تواند با توجه به بیماری‌های پیش زمینه‌ای و شرایط خاص شما در این زمینه تصمیم بگیرد. کلینیک‌ پوست و مو و یا پزشک متخصص می‌توانند با توجه به شرایط و نیاز‌های شما فاصله کمتر و یا بیشتری برای انجام درمان در نظر بگیرند. متخصصین ما در مرکز زیبایی رکسانا آماده ارائه مشاوره رایگان به شما در این زمینه هستند. در صورت داشتن هرگونه سوال یا دریافت نوبت با ما تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مارکتینگ آداس

مسیر موفقیت کسب و کار شما از آداس میگذرد! این یک شعار نیست، بلکه پیشنهادی است که از یک تیم خلاق و توانمند به شما ارائه میشود.تیم متخصصی که سال هاست با چالش های واقعی دنیای کسب و کار روبه رو شده است و در یافتن خلاقانه ترین و بهترین راه حل ها تخصص دارد.

اطلاعات تماس
  • 091318*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی