اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204057354517728
در دسترس نیست

طراحی داخلی مدرن برای ساختمان های مدرن

کد: 140204057354517728

، (اخبار رسمی): صنعت ساختمان سازی نسبت به سالیان گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است. سبک ساختمان ها از حالت سنتی به حالت مدرن گذار کرده است

طراحی داخلی مدرن برای ساختمان های مدرن
طراحی داخلی مدرن برای ساختمان های مدرن

صنعت ساختمان سازی نسبت به سالیان گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است. سبک ساختمان ها از حالت سنتی به حالت مدرن گذار کرده است. در ساختمان های سنتی بیشتر از کاهگل، درب و پنجره های چوبی، لوله های فلزی و... استفاده می شد. در صورتی که در ساختمان های مدرن مصالح جدید جایگزین آن ها شده اند. سازندگان ساختمان های مدرن به جای کاهگل و سیمان تمایل به خرید سنگ تراورتن و اجرای نماهای رومی با سنگ های مختلف دارند. در ساختمان های امروزی دیگر خبری از حیاط نیستو مگر اینکه ملک شخصی ساز باشد و نقشه ی آن طراحی سفارشی داشته باشد.

فضای داخلی ساختمان ها نیز دستخوش تغییرات شده اند. خبری از گچ بری ها با نقش و نگار های آن چنانی نیست. به جای آن طرح های بسیار ساده با نور پردازی های فانتری اجرا می شود. آشپزخانه ها مانند قبل فضای بزرگ و مجزایی ندارند. در ساختمان های جدید معمولا یک جزیره چوبی مرز آشپزخانه با سایر قسمت های ساختمان است. در گذشته کف ساختمان ها اکثرا از موزاییک تشکیل میشد. به همین دلیل هم مردم ترجیح می دادند روی آن ها را با فرش بپوشانند. امروزه در کف ساختمان ها بیشتر از سنگ، سرامیک یا پارکت استفاده میشود. سنگ های کف نسبت به موزاییک ها هم شیک تر هستند و هم از مقاومت بالاتری برخوردارند. سنگ گرانیت مروارید مشهد یکی از معروف ترین سنگ های کف ساختمان است.

ترکیب سنگ و گچ برای دیوار کمتر استفاده می شود. دیوار ها یا گچ هستند یا سر تا سر سنگ. در بسیاری از حمام ها امروزی از وان اسفاده می شود. رختکن نیز هم چنان در بعضی حمام ها دیده می شود. منتها با اندکی تغییر نسبت به سبک قدیمی شان. دیگر از لوله کشی های روی کار خبری نیست. در داخل هر حمام نیز معمولا حوله خشک کن تعبیه می شود. در سرویس های بهداشتی روشویی سنگی جایگزین روشویی های ساده قدیمی شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنایع سنگ ملورینا

مجموعه صنایع سنگ ملورینا از سال 1396 در شهرک صنعتی شمس آباد تهران با یک سالن و یک خط تولید کار خود را برای تولید سنگ ساختمان آغاز کرد. در این سال‌ها سعی به فرآوری بروز و ارتباط مستقیم با مصرف کننده‌های انواع سنگ داشته ایم… در ماه های اولیه پس از بررسی قسمت های مختلف این صنعت گسترده و یافتن کمبودها و نقاط ضعف موجود در صنعت ساخت و ساز کشور و با مشورت و همفکری با بسیاری از اساتید و اهالی فن توانستیم لیست نهایی این مشکلات را با توجه به اولویت های فعالان این حوزه تهیه نماییم. در حال حاضر همکاری با سازندگان و معماران مطرح ایرانی و به دست آوردن جایگاه مناسب در بازار سنگ ایران از افتخارات صنایع سنگ ملورینا می باشد. چشم انداز ما در تولید انواع سنگ ساخنمان: چشم‌انداز ما تولید و ارائه انواع سنگ با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی در سطح کشور می‌باشد و از نقاط قوت صنایع سنگ ملورینا ، می‌توان به نیروهای جوان و با انگیزه این مجموعه و رزومه موفق در زمینه تامین سنگ پروژه‌های انبوه سازی با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت اشاره کرد. انبار و کارخانه تولید سنگ ساختمانی: اینک مجموعه صنایع سنگ ملورینا با تولید و عرضه انواع سنگ های پرفروش ساختمانی در سراسر کشور مشغول به تامین پروژه‌های ساختمانی و انبارداران شهرستانها می‌باشد‌. انبار و کارخانه این مجموعه واقع در شهرک صنعتی شمس آباد – خیابان خواجه نصیر – نبش شقایق پنجم میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل