اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204137366323069
در دسترس نیست

در استعلام و پرداخت خلافی، هوشمند باشید!

کد: 140204137366323069

، (اخبار رسمی): به جرئت می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران در زمینه استعلام و پرداخت خلافی در سال‌های اخیر، عدم تسویه به موقع جرائم بود.سامانه خلافی امکانی را فراهم کرده است تا افراد بدون معطلی و در لحظه خلافی خودروی خود را پرداخت کرده و از امکان تسویه آنی جرایم بهره‌مند شوند

در استعلام و پرداخت خلافی، هوشمند باشید!
جزئیات استعلام خلافی خودرو

سایت خلافی با اتکا به زیرساخت کاملا هوشمند و سریع خود، به‌روزترین لیست جرائم ثبت شده در سامانه پلیس راهور را در اختیار شما قرار می‌دهد تا دیگر نگران فراموش کردن خلافی‌ها و دوبرابرشدن آن‌ها نباشید.

رانندگی در شلوغی شهر و جاده و گیر کردن در ترافیک‌های بی‌پایان یکی از طاقت‌فرساترین کارهای زندگی بسیاری از ماست. اما چه چیزی می‌تواند این شرایط را سخت‌تر کند؟ بله؛ جریمه شدن و اجبار به پرداخت خلافی!

اگر شما هم این اتفاق تلخ را تجربه کرده‌اید و لیست بلند بالایی از جرائم رانندگی را بر دوش خودروی خود حمل می‌کنید پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این متن همراه ما باشید تا بهترین و ساده‌ترین روش استعلام خلافی را به شما معرفی کنیم.

سامانه هوشمند خلافی خودرو

در دنیای رو به پیشرفت امروز، هوشمند بودن مهم‌ترین مزیت هر امکانی است. از انجام کارهای تکراری و روزمره گرفته تا فعالیت‌هایی که هر از گاهی به سراغ آن‌ها می‌رویم. همه و همه به سرعت در حال تغییر هستند و خدماتی که پا به پای این پیشرفت به‌روز می‌شوند جایگاه متفاوتی را در میان افراد پیدا می‌کنند.

سایت خلافی، یک مسیر تازه، هوشمند و شفاف برای یکپارچه‌سازی خدمات خلافی و عوارض است. ایده‌‌ای که هوشمندانه روی آن کار شده و تیمی حرفه‌ای سعی می‌کنند روز به روز آن را تقویت کنند. سایت خلافی با شناخت دغدغه‌های کاربران خود در این زمینه‌ها و تجربه چند ساله اعضای تیم خود، بهترین و کاربردی‌ترین روش‌ها و فرآیندها را برای پرداخت انواع خلافی گرد هم آورده است.

در حال حاضر امکان استعلام و پرداخت خلافی خودرو  در سایت خلافی قابل استفاده است و به گزارش روابط عمومی سایت خلافی، به‌زودی استعلام خلافی موتور و دیگر پرداخت‌ها نیز به این سایت افزوده خواهند شد.

سایت خلافی، راهکار هوشمندانه پرداخت خلافی خودرو

اگر از روش‌های اینترنتی استعلام و پرداخت خلافی استفاده کرده باشید حتما با چالش‌های این حوزه آشنا هستید. سایت خلافی به عنوان یکی از جدیدترین سامانه‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند راهکارهای کاربردی و مفیدی را برای حل این مشکلات در نظر گرفته است و بهترین شکل آن‌ها را به اجرا درآورده است.

تسویه آنی خلافی

به جرئت می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران در زمینه استعلام و پرداخت خلافی در سال‌های اخیر، عدم تسویه به موقع جرائم بود. تا چند وقت قبل، لیست جرائم پلیس راهور به صورت دستی به‌روزرسانی می‌شد و این موضوع زمان زیادی را هدر می‌داد. بسیاری از افراد جرائم خود را اینترنتی پرداخت می‌کردند و حتی گاهی تا ۱ ماه برای حذف جرائم منتظر می‌ماندند.

سامانه خلافی با اولویت قرار دادن این موضوع، امکانی را فراهم کرده است تا افراد بدون معطلی و در لحظه خلافی خودروی خود را پرداخت کنند و از امکان تسویه آنی جرائم بهره‌مند شوند.

به‌روزبودن لیست جرائم

سایت خلافی با اتکا به زیرساخت کاملا هوشمند و سریع خود، به‌روزترین لیست جرائم ثبت شده در سامانه پلیس راهور را در اختیار شما قرار می‌دهد تا دیگر نگران فراموش کردن خلافی‌ها و دوبرابرشدن آن‌ها نباشید.

به صرفه بودن

اگر به مراکز پلیس+۱۰ سری زده باشید حتما می‌دانید که استعلام حضوری خلافی در این مراکز بالای ۱۷ هزار تومان هزینه دارد. البته این تنها هزینه استعلام است و هزینه‌های دیگری مثل هزینه رفت و آمد را نیز باید در نظر گرفت. سامانه خلافی با هزینه‌ای به صرفه، امکان استعلام دقیق‌ترین مبلغ خلافی را برای شما فراهم کرده است.

۲ روش متفاوت برای استعلام خلافی

سایت خلافی از ۲ طریق متفاوت امکان استعلام و پرداخت خلافی را برای شما فراهم کرده است. هر یک از این روش‌ها مناسب گروهی متفاوت از کاربران است و این سامانه با اولویت قرار دادن کاربران خود،‌ نیازهای هر دو گروه را پاسخ داده است.

نام روش استعلاماطلاعات مورد نیاز برای استعلامجزئیات نمایش داده شده در نتیجه استعلام

۱) استعلام خلافی با جزئیات

شماره پلاک خودرو
کد ملی مالک
شماره موبایل مالک
شرح تخلف
تاریخ و ساعت جریمه
مبلغ جریمه
عکس جریمه
شماره سریال قبض جریمه
مکان جریمه
۲) استعلام خلافی تجمیعیشماره پلاک خودرومجموع مبلغ جرائم رانندگی

مشاهده عکس جریمه دوربین

بسیاری از افراد با مشاهده عکس جریمه دروبین متوجه می‌شوند، خلافی به اشتباه برای آن‌ها ثبت شده است و برای اعتراض به مراکز اجرائیات پلیس مراجعه می‌کنند. سایت خلافی، عکس تمامی جریمه‌های دوربینی خودروی شما را نمایش می‌دهد تا دیگر نیازی نباشد برای دریافت آن به مراکز پلیس +10 مراجعه کنید.

استعلام خلافی هوشمند موتور؛ خدمتی جدید در آینده‌ای نزدیک

همانطور که رانندگان خودروها دغدغه استعلام و پرداخت جریمه را دارند، موتورسیکلت سواران نیز به دنبال راهکاری مطمئن برای تسویه خلافی‌های خود هستند. با توجه به این موضوع،‌ امکان استعلام و پرداخت خلافی موتور سیکلت به‌زودی به سایت خلافی اضافه خواهد شد و به راحتی می‌توانید از این خدمت نیز استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]