اطلاعات تماس
  • 031366*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204227384519385
در دسترس نیست

خرید اینترنتی موتور آسانسور - شرکت آسانسور فعال

کد: 140204227384519385

، (اخبار رسمی): یکی از اصلی ترین بخش های آسانسور، که سبب حرکت کابین می شود موتور آن است. موتور آسانسور، گران قیمت ترین اجزای آسانسور محسوب می گردد که می بایست در استفاده و نگهداری آن کوشش بسیار زیادی کنید.

خرید اینترنتی موتور آسانسور - شرکت آسانسور فعال
خرید اینترنتی موتور آسانسور - شرکت آسانسور فعال

در گذشته های نزدیک، بسیاری از افراد برای خرید اجزای آسانسور به ویژه موتور، می بایست مسافت های بسیار طولانی را طی می کردند تا نمایندگی های فروش آسانسور را می یافتند. ولی امروزه با وجود و گسترش فروشگاه های اینترنتی، می توان موتور را در کمترین زمان خریداری و دریافت نمود.
یکی از مهم ترین مزایای خرید اینترنتی آسانسور، نداشتن دغدغه حمل آن است. زمانی که شما از نمایندگی ها، موتور خود را خریداری می کنید، می بایست هزینه بسیار زیادی را صرف اجاره وانت کنید تا بتوانید موتور را به محل مورد نظر منتقل کنید. علاوه بر آن به دلیل وزن بسیار بالای موتور ، می بایست چند کارگر خبر کنید تا بتوانید آن را از وانت پیاده کنید و به محل مورد نظر منتقل کنید. البته، در نظر داشته باشید که برای خرید اینترنتی موتور ، حتما از فروشگاه های اینترنتی معتبر استفاده نمایید.

نکاتی درباره خرید اینترنتی آسانسور
یکی از مهم ترین معایب خرید اینترنتی، مشاهده نکردن کالا از نزدیک است. بسیاری از فروشگاه های اینترنتی موتور و دیگر اجزای آسانسور، تصویر کالا های باکیفیت را در سایت خود قرار می دهند ولی کالایی را که ارسال می کنند، ممکن است به کیفیت کالای داخل عکس نباشد و این امر سبب می شود مقدار بسیار زیادی از پول شما هدر برود و دیگر نتوانید خسارت وارد شده را جبران نمایید. لازم به ذکر است که برای خرید موتور به صورت اینترنتی، می بایست به نکاتی کلیدی توجه کنید تا دچار مشکل نشوید.
یکی از مهم ترین نکاتی که می بایست در حین خرید موتور آسانسور به صورت اینترنتی رعایت کنید، این است که به هیچ عنوان پول را پیش از تحویل کالا به حساب فروشنده واریز نکنید چرا که ممکن است فروشگاه اینترنتی آن ها کلاهبرداری باشد و مبلغ هنگفتی از شما کلاهبرداری کنند. بسیاری از فروشگاه های اینترنتی معتبر، به شما پیشنهاد می کنند که پس از بازدید از موتور سفارش داده شده، مبلغ را درب منزل پرداخت کنید تا دچار نگرانی برای کیفیت کالا و پول خود نداشته باشید.
یکی دیگر از نکاتی که می بایست در خرید موتور به صورت اینترنتی رعایت کنید، دقت به اصالت کالا است. همانطور که می دانید، همه موتور های آسانسور ها، دارای یک سریال نامبر و پارت نامبر هستند که اصالت کالا را مشخص می کنند. پیش از پرداخت هزینه موتور آسانسور، می بایست وارد سایت اصلی تولید کننده موتور شوید و پارت نامبر و سریال نامبر را وارد نمایید و پس از تایید اصالت کالا هزینه را پرداخت نمایید. امروزه، با گسترش سایت های کلاه برداری، سعی کنید به هیچ عنوان پیش از خرید موتور به صورت اینترنتی، پول را واریز نکنید تا دچار ضرر مالی بسیار زیاد نشوید.

تعمیرات موتور آسانسور
همانطور که می دانید، موتور یکی از مهم ترین بخشهای آن محسوب می شود که وظیفه حرکت دادن کابین را بر عهده دارد. موتور های آسانسور ها از اجزای مختلفی تشکیل شده اند که برخی از آن ها لوازم مصرفی هستند و می بایست پس از مدتی کار کردن، تعویض گردند. موتورها دارای قطعات بسیار حساسی است که اگر حتی یک عدد از آن ها اشتباه در جای خود قرار گیرد، ممکن است موتور دیگر کار نکند و یا آسیب جدی ببیند. موتور آسانسور، به دلیل استفاده بیش از حد و توجه نکردن به سرویس های دوره ای، خراب می شود.
به طور کلی، موتور دارای اجزای اصلی از جمله ترمز الکتریکی، موتور الکتریکی، گیربکس و فلکه گیربکس است. در برخی از مواقع، ممکن است یکی از این اجزا از کار بیافتد و فعالیت آسانسور را مختل کند. پیشنهاد می شود که اگر کوچک ترین صدای غیر عادی درون کابین به گوشتان خورد، حتما آن را جدی بگیرید و متخصصان را برای عیب یابی فرا بخوانید. چرا که ممکن استموتور با تعمیر جزئی، درست شود ولی اگر به آن اهمیت داده نشود، سبب از بین رفتن دیگر اجزا موتور می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031366*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید