اطلاعات تماس
  • 091248*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205017400019274
در دسترس نیست

محل قرارگیری فیلتر روغن اطلس کوپکو در کمپرسورها

محل قرارگیری فیلتر روغن اطلس کوپکو در کمپرسورها

کد: 140205017400019274

، (اخبار رسمی): شرکت اطلس تجهیز ارائه دهنده خدمات هوای فشرده در زمینه تامین کمپرسور اسکرو و تجهیزات جانبی، تامین قطعات در صنایع مختلف نفت، گاز، پتروشیمی، صنعت خودرو، فولاد و آهن، سیمان، مواد غذایی، صنایع دارویی و سایر فعالیت دارد.

 محل قرارگیری فیلتر روغن اطلس کوپکو در کمپرسورها
فیلتر روغن

فیلتر روغن

سیستم روغن کاری یکی از اجزای فنی کمپرسور محسوب می شود که از دو جهت در افزایش راندمان کمپرسورهای اسکرو حائز اهمیت است. روغنی که مورد استفاد‌ه قرار می گیرد، به علت کارایی بالایی که دارد باید کیفیت بالایی داشته باشد. فیلتر روغن باعث میشود ذرات مختلف مانند گردو غبارها تصفیه شود تا مانع گرفتگی اتصالات و همچنین ایجاد خنک کاری بهتر روغن در قسمت  رادیاتور میشود.

علاو‌ه بر آن، احتمال گرم شدن بیش از حد ایرند (واحد هواساز)  و هر کدام از قطعات آن را کاهش داد‌ه و تاثیر بسزایی در تنظیم دما دارد. از آنجایی که روغن بین قطعات جریان می یابد و ذرات را به مخزن روغن بازمی گرداند، در صورتی که تصفیه نشود، تمام آلایند‌ه ها و ذرات موجود به بخش های مختلف باز می گردند. در این صورت عملکرد واحد هواساز  مختل و اصطکاک میان قطعات افزایش می یابد. به همین علت، روغن قبل از بازگشت به مدار باید تمیز شود.

وظیفه فیلتر روغن

وظیفه اصلی فیلتر روغن در مدار، این است که روغن را قبل از رسیدن به بلبرینگ ها ، چرخ دنده و ایرند  و سایر موضع های مصرف روغن تصفیه کند. اما فیلترها تنها برای زمان مشخصی می توانند کار خود را به خوبی انجام دهند. زمانی که عمر مفید فیلتر به پایان رسید باید آن را تعویض کرد تا اختلالی در مدار روغن کاری ایجاد نشود.

فیلتر روغن اطلس کوپکو

برند اطلس کوپکو یکی از پرفروش ترین برندهای موجود در بازار محسوب می شود که باکیفیت ترین قطعات را تولید و به بازار عرضه می نماید. قطعات اطلس کوپکو بالاترین میزان بازدهی در کمپرسورها دارند.  فیلتر روغن اطلس کوپکو به علت کیفیت بی نظیری که دارد از پرفروش ترین محصولات این برند محبوب است که در مسیر ورودی روغن به موتور قرار دارد. کار اصلی این فیلتر تصفیه روغن است.

فیلترهای روغن اطلس کوپکو به گونه ای طراحی و تولید می شوند که با قطعه های مشابه در برندهای گوناگون بسیار متفاوت هستند.

مدل های مختلف فیلتر روغن اطلس کوپکو

فیلتر روغن اطلس کوپکو دارای مدل های مختلفی است که دارای ویژگی های متفاوتی هستند. تمامی فیلترها یک وظیفه مشخص دارند و آن هم تصفیه روغن کمپرسور است؛ اما ممکن است برای برخی دستگاه ها فیلترهای مخصوصی مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه به معرفی تعدادی فیلتر روغن اطلس کوپکو می پردازیم.

فیلتر روغن کمپرسور اطلس کوپکو 2900068700-(Fuel filter) X Series

فیلتر روغن 1625752550-1625752500 (GX,,GA,,ZT,,ZR(Series

فیلتر روغن کمپرسور اطلس کوپکو 1614874700 ZT Series

فیلتر روغن کمپرسور اطلس کوپکو 1613610500 – 1613610599 ZR6,, ZA6,, ZR5,, ZA5

فیلترهای روغن اطلس کوپکو دارای سوپاپ ویژه ای درون خود هستند که در صورت پر شدن فیلتر مسیر جداگانه ای برای عبور روغن  وجود داشته باشد. این موضوع سبب جلوگیری از خرابی قطعات در پی نرسیدن روغن کافی به آن ها می شود.

جهت آشنایی بیشتر و خرید فیلتر روغن اطلس کوپکو می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه نمایید.

 محل قرارگیری فیلتر روغن اطلس کوپکو در کمپرسورها

به طور کلی فیلتر در مدار اصلی و یا فرعی جریان روغن قرار دارد که وظیفه ی از بین بردن ناخالصی های روغن را دارد و همچنین روغن علاوه بر روانکاری وظیفه خنک کاری هم به عهده دارد . وجود آلودگی و ذرات ناخالصی در بلبرینگ و چرخ دنده و ایرند سبب آسیب جدی به کمپرسور می شود. روغن موجود در کمپرسورها جهت روان کاری بلبرینگ، چرخ دند‌ه ها و همچنین شفت بلبرینگ مورد استفاد‌ه قرار می گیرد. فرسایش و از بین رفتن بلبرینگ و یا چرخ دنده ها از رایج ترین خرابی های ناشی از وجود آلودگی در این قطعات است؛ محل قرارگیری فیلتر روغن بعد از رادیاتور می باشد .

سخن پایانی

فیلتر روغن اطلس کوپکو تمامی استانداردهای لازم برای دریافت مجور های مربوطه را دارد. بر روی این فیلترها آزمایش های استقامتی تایید شد‌ه ای انجام می شود و به همین علت از باکیفیت ترین محصولات بازار هستند. خرید فیلتر روغن اطلس کوپکو اصل بهترین راه جهت حفظ کمپرسورها است؛ به این علت که اگر فیلتر کارکرد مناسبی نداشته باشد، آسیب های جبران ناپذیری در دستگاه به وجود می آورد.

تمامی قطعات اطلس کوپکو با همین شرایط تولید می شوند؛ به همیت دلیل است که از پرفروش ترین برندهای فعال در زمینه دستگاه های صنعتی محسوب می شوند. کیفیت بالای قطعات اطلس کوپکو نظر بسیاری از مشتریان را جلب کرد‌ه است؛ به صورتی که علاوه بر مشتریان ثابت افراد بسیاری به خرید این قطعات ترغیب شد‌ه اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091248*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید