اطلاعات تماس
  • 026347*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205127415523256
در دسترس نیست

تولید ورق، جعبه سازی و کارتن سازی در کرج و تهران

کارتن سازی در کرج

کد: 140205127415523256

، (اخبار رسمی): شرکت کارتن سازی خبره میهن تولیدکننده ورق، جعبه سازی و کارتن سازی در کرج نواحی کمالشهر، شهرک بهارستان، هشتگرد و… از سال 1377 مشغول به فعالیت در صنعت کارتن سازی و جعبه سازی می باشد.

کارتن سازی در کرج
شرکت جعبه سازی و کارتن سازی خبره میهن در کرج و تهران

اکثر اقلام در سوپرمارکت، فروشگاه یا مرکز خرید در جعبه کارتن های ساخته شده از ورق کارتن تحویل داده می شوند، و بسیاری از آنها در همان جعبه ها نمایش داده شده و چیدمان می شوند که برای باز کردن و استفاده برای این منظور ساخته شده اند. از آنجایی که جعبه کارتن یک نوع بسته بندی همه کاره است، سالانه میلیون ها تن برای محافظت و بسته بندی محصولات تولید و استفاده می شود. 

جعبه کارتن از انواع بسته بندی سفت، محکم و سبک است که از چند لایه کاغذ کرافت تشکیل شده است. در سال 1884، شیمیدان سوئدی، Carl F. Dahl، فرآیندی را برای خمیر کردن تراشه های چوب به یک کاغذ قوی ابداع کرد که در برابر پاره شدن، شکافتن و ترکیدن مقاومت می کند. او آن را فرآیند کرافت نامید زیرا کاغذی قوی تولید می کند که در برابر پاره شدن، شکافتن و ترکیدن مقاومت می کند.

از کارخانه تولید کاغذ، رول های کاغذ کرافت به کارخانه جعبه سازی و کارتن سازی خبره میهن منتقل می شود. در کارخانه، لایه‌های کاغذ کرافت چین خورده و چسبانده می‌شود تا مقوای موج‌دار شکل بگیرد که سپس برش داده شده و چاپ و تا خورده می شود و برای ساخت جعبه‌ها چسبانده می‌شوند. در ابتدای این فرآیند، رول‌های کرافت از کارخانه کاغذ در یک دستگاه بزرگ فلوتینگ بارگذاری می‌شوند. برخی از رول‌های کاغذ کرافت به‌عنوان فلوتینگ یا کاغذ کنگره دار استفاده می‌شوند و برخی دیگر به‌عنوان لاینر استفاده می‌شوند، لایه‌های کاغذ کرافت در هر طرف کاغذ فلوتینگ چسبانده می شوند. پس از تکمیل فرایند تبدیل کاغذ کرافت به کارتن موجدار، ورق پیوسته مقوا به شکل جعبه های پهنی بریده می شود که سپس برای چاپ، برش و چسباندن به بخش های دیگر می رود. در نهایت، دسته‌هایی از جعبه‌های تولید شده به صورت کارتن لوازم خانگی، کارتن مواد غذایی، کارتن قطعات صنعتی و ... یا هر یک از هزاران کسب‌وکار که به بسته‌بندی مقوایی و جعبه کارتن نیاز دارند، ارسال می شود. 

شرکت کارتن سازی خبره میهن تولیدکننده ورق، جعبه سازی و کارتن سازی خبره میهن در کرج نواحی کمالشهر، شهرک بهارستان، هشتگرد و… از سال 1377 مشغول به فعالیت در صنعت کارتن سازی و جعبه سازی است.

ما در مجموعه کارتن سازی خبره میهن به طور مستمر در توسعه روابط خود با مشتریان خود سرمایه گذاری می کنیم تا بتوانیم نیازهای امروز و فردای مشتریان خود را برآورده کنیم. تیم مشاوره و طراحی مهندسین خبره میهن پس از بررسی نیاز مشتریان، راه های مختلف بسته بندی محصول را مورد بررسی قرار داده و سپس با استفاده از تجربیات ارزشمند گذشته و دانش روز بسته بندی و استفاده از فناوری های نوین، بهینه ترین نوع بسته بندی را ارائه خواهد داد.

سفارش کارتن سازی و جعبه سازی
در صورتی که نیاز به چاپ کارتن، طراحی بسته بندی محصول، جعبه سازی و کارتن سازی برای محصولات خود هستید برای ثبت سفارش کارتن سازی می توانید از خدمات مشاوره رایگان کارتن سازی خبره میهن استفاده کنید. همانطور که می دانید در بازار رقابتی و بازایابی امروز بسته بندی و چاپ طراحی منحصر به فرد و جذاب، تاثیر زیادی در جلب توجه مشتریان داشته و باعث بازاریابی بهتر و فروش بیشتر محصولات می شود. در برخی موارد استفاده از بسته بندی های خلاقانه نیز می تواند در جذب مشتری کمک کننده باشد و باعث فروش بیشتر محصول شما شود. در زمینه طراحی بسته بندی خلاقانه نیز می توانید از کارشناسان فروش خبره میهن مشاوره رایگان دریافت کنید.

برای ارتباط با کارشناسان شرکت مهندسین خبره میهن از بهترین شرکت های کارتن سازی در کرج می توانید به وبسایت شرکت خبره میهن مراجعه کنید.

تماس با ما

02634760670

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 026347*****
[نمایش اطلاعات]