اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205147416819216
در دسترس نیست

تاثیر چاپ کارت هدیه بر روی کسب و کار

تاثیر چاپ کارت هدیه بر روی کسب و کار

کد: 140205147416819216

، تهران , (اخبار رسمی): با استفاده از کارت هدیه می‌توان مشتریان را مجددا به کسب و کار خود جذب نمود و از این طریق میزان فروش خود را افزایش داد.

تاثیر چاپ کارت هدیه بر روی کسب و کار
تاثیر چاپ کارت هدیه بر روی کسب و کار

یکی از راه هایی که می‌تواند به رونق کسب و کار کمک کند، افزایش تبلیغات و معرفی برند است. اقدام به چاپ کارت هدیه یکی از گام‌های مهم در این زمینه است.

کارت هدیه نوعی کارت است که معمولا از جنس PVC تولید می‌شود و به صورت نقدی و بی نام با مبالغ مشخصی صادر می شود. صاحبان این کارت ها می توانند به دفعات دلخواه و به میزان اعتباری که کارت دارد اقدام به خرید نمایند. خرید کالا یا خدمات با استفاده از کارت‌های هدیه از طریق دستگاه های کارتخوانی که در فروشگاه ها و مراکز تجاری و اداری نصب شده اند ممکن می باشد. همچنین در صورت نیاز به وجه نقد می توان به پایانه های خودپرداز مراجعه نمود و از کارت خود وجه نقد برداشت کرد. گرفتن کارت هدیه و خرج کردن سریع مبلغ روی آن، یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که به احتمال زیاد اکثر ما انجام داده‌ایم، در حالی که چاپ این قبیل کارت‌ها می‌تواند تأثیر شگفت انگیزی بر کسب و کار و جذب مشتری برای کسب و کارها داشته باشد. هر مجموعه ای با چاپ کارت هدیه و اعطای آن به مشتریان خود هدف مشخصی را دنبال می‌کند و طبق این اهداف، تغییراتی در طراحی کارت‌ها و محتوای چاپ شده روی آ‌ها انجام می‌دهد. برای کسانی که به ظاهر این کارت‌ها نگاه می‌کنند، تنها نقش احساسات و رساندن یک هدیه یا مبلغ مشخص در آن‌ها دیده می‌شود، اما چیزی که بازاریابان و شرکت‌های تبلیغاتی در فرآیند صدور کارت هدیه می‌بینند، فراتر از چیزی است که در نگاه عادی بتوان آن‌ها را درک کرد یا بدون شناخت فلسفه تبلیغات در مورد آن ها صحبت کرد.

با توجه به این موضوع، در این مطلب قصد داریم به چند مورد از مزایای چاپ کارت هدیه در کسب و کارها بپردازیم و نحوه چاپ این کارت ها را مورد بررسی قرار دهیم.

  • جذب مشتری‌ جدید

جذب مشتری‌های جدید و رونق در کسب و کار اولین هدفی است که کسب و کارها و شرکت‌‌ها از چاپ کارت هدیه دارند. یکی از بهترین روش های جذب مخاطبین، بخشیدن یک هدیه به آن‌ها است. شما می‌توانید با دادن یک هدیه جالب توجه امکان بالایی را برای آشنایی و یا حفظ یک مشتری بوجود بیاورد. کارت‌های هدیه به میزان زیادی در بین مردم محبوبیت دارند. در واقع این کارت یک بیلبورد کوچک و متحرک است که در کیف پول و یا کمد وسایل شخصی یک نفر همیشه جلب توجه خواهد کرد. با استفاده از کارت هدیه می‌توان مشتریان را مجددا به کسب و کار خود جذب نمود و از این طریق میزان فروش خود را افزایش داد. این کارت‌ها همچنین یک فرصت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا بتوانند بخشی از هزینه‌های خود را جبران کنند.

  • افزایش تبلیغات و معرفی برند

یکی از راه هایی که می‌تواند به رونق کسب و کار کمک کند، افزایش تبلیغات و معرفی برند است. اقدام به چاپ کارت هدیه یکی از گام‌های مهم در این زمینه است. با توجه به این موضوع که کارت هدیه برای بسیاری از افراد جذاب است، معمولا آن‌ها را نزد خود نگه داشته و احتمالا به افراد دیگر نیز نشان می‌دهند. به همین دلیل، طبیعی است که انتظار داشته باشیم خرید کارت هدیه به معرفی برند کمک کند.

  • افزایش فروش

اصلی ترین هدف یک کسب و کار از خرید کارت هدیه و اعطای آن به مشتریان، علاوه بر سپاسگزاری از خرید افزایش سطح فروش است. دادن یک شانس خرید دیگر به مشتری و کشاندن مجدد آن به فروشگاه تنهایی هدف را نشان می‌دهد و آن بهبود سطح فروش در برنامه‌های بلندمدت است.

  • چاپ کارت هدیه PVC

چاپ کارت هدیه روی کارت‌های مغناطیسی که مشابه کارت‌های بانکی و اعتباری هستند انجام می‌گیرد. کارت مگنت از جنس کارت های پی وی سی است که یک نوار مغناطیسی مشکی رنگ با قابلیت ذخیره سازی اطلاعات دور آن کشیده شده است. چاپ کارت هدیه PVC را می توان در ضخامت های گوناگون انجام داد اما متداولترین ضخامت برای این کار استفاده از کارت پی وی سی با ضخامت ۵۰۰ میکرون و ۷۶۰ میکرون است. کارت هدیه را می توان متناسب با سلیقه مشتریان در طرح‌های مختلف چاپ زد.

انواع کارت PVC مناسب برای چاپ کارت هدیه

به صورت کلی دو نوع کارت PVC ساده و هوشمند وجود دارد که هر یک شامل چندین زیر شاخه هستند. کارت‌های ساده در رنگ‌های مختلف به صورت سفید، رنگی و متالیک با ضخامت‌های 300 میکون، 500 میکرون و 760 میکرون وجود دارند و کارت‌های هوشمند به دو نوع تماسی (کارت مغناطیسی) و غیر تماسی (کارت مایفر، کارت RO) تقسیم بندی می‌شوند. با توجه به نیاز می‌توان چاپ کارت را روی هر یک از انواع این کارت‌های خام پی وی سی انجام داد.

روش چاپ کارت هدیه

چاپ کارت هدیه PVC توسط دستگاه های مخصوص چاپ کارت صورت می گیرد. برای چاپ این نوع کارت ها می توان از تکنیک‌های مختلف استفاده نمود اما متداولترین آن‌ها چاپ افست و چاپ دیجیتال است که انتخاب هر یک بسته به تعداد کارت‌ها و عوامل گوناگون دارد. اگر تیراژ کمتر از ۱۰۰۰عدد باشد و اطلاعات متغیر باشد به صورت دیجیتال چاپ می‌شود اما چنانچه تیراژ بالای ۱۰۰۰ عدد و اطلاعات ثابت باشد کارت‌ها به صورت افست چاپ می‌شوند. چاپ دیجیتال سرعت بالایی دارد و با این روش در کوتاه ترین زمان ممکن می‌توان تعداد زیادی کارت چاپ زد. چاپ دیجیتال نیز خود به دو روش مستقیم و غیر مستقیم عمل می‌نماید. در چاپ دیجیتال مستقیم، هد دستگاه پرینتر روی ریبون و کارت قرار گرفته و تصویر به وسیله حرارت به کارت می‌چسبد. در صورتیکه در چاپ دیجیتال غیرمستقیم ابتدا تصویر روی فیلم چاپ می‌شود و سپس به کارت می‌چسبد. وجود لایه محافظ در این روش، مقاوم، ماندگاری و کیفیت کارت را افزایش می‌دهد و هزینه آن بیشتر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کارت پرداز

شرکت کارت پرداز تنها یک فروشگاه نیست! در این مجموعه فعالیت­‌های مختلفی پیرامون چاپ کارت PVC با بالاترین رتبه تخصصی انجام می­‌شود. فعالیت‌هایی مثل: چاپ کارت PVC در انواع مختلف؛ فروش انواع پرینتر چاپ کارت PVC همراه با ریبون و مواد مصرفی مخصوص کارت پرینترها؛ فروش انواع پرینتر سوزنی همراه با ریبون و مواد مصرفی مخصوص آن‌ها؛ فروش انواع پرینتر لیبل زن همراه با ریبون و مواد مصرفی مخصوص آن‌ها؛ فروش انواع کارت خام پی وی سی (کارت مگنت ، کارت مایفر ، کارت RO)؛ فروش لوازم جانبی کارت PVC؛ طراحی انواع کارت پی وی سی؛ خرید و فروش چاپگر دست دوم چاپ کارت PVC؛ تعمیر و رفع مشکل پرینتر چاپ کارت PVC؛ آموزش تعمیرات پرینتر چاپ کارت PVC؛ آموزش نگهداری و روش کار با انواع پرینتر چاپ کارت PVC؛ جهت مشاوره چاپ کارت، خرید کارت خام و پرینتر کارت، تعمیر و راه اندازی پرینتر کارت، با متخصص‌ترین نیروها در خدمت شما هستیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی