اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205147417923267
در دسترس نیست

بهترین آجیل فروشی تهران: خرید مطمئن و با کیفیت در تهران

کد: 140205147417923267

، (اخبار رسمی): بهترین آجیل فروشی تهران را بشناسید!

بهترین آجیل فروشی تهران: خرید مطمئن و با کیفیت در تهران
بهترین آجیل فروشی تهران: خرید مطمئن و با کیفیت در تهران
بهترین آجیل فروشی تهران: خرید مطمئن و با کیفیت در تهران
بهترین آجیل فروشی تهران: خرید مطمئن و با کیفیت در تهران

در سراسر تهران آجیل فروشی های مختلفی وجود دارد اما اینکه کدام یک از آن ها آنقدر خوب است که به خرید آجیل از آن بپردازیم و محصولات با کیفیت تری تهیه کنیم، بیشتر اهمیت دارد. ایران یکی از قطب های اصلی خشکبار و آجیل در منطقه است. سرآمد محصولات ایرانی، زعفران و پسته است که به دلیل عطر و طعم منحصر به فرد آن ها  در سراسر دنیا شناخته شده هستند. بهترین آجیل فروشی تهران از دیدگاه ما فروشگاه آجیل و خشکبار اصل تبریز است که هم به صورت حضوری و هم آنلاین به ارائه خدمت به مشتریان خود می پردازد.

در ادامه به معرفی فروشگاه اصل تبریز و تعدادی از آجیل فروشی های شناخته شده تهران می پردازیم.

بهترین آجیل فروشی تهران کدام است؟

در گذشته آجیل فروشی های تهران، قفسه یا کمد شیشه ای نداشتند و همه آجیل و خشکبار در معرض دید قرار می گرفت. در ابتدا تنها دو آجیل فروشی شناخته شده و معتبر وجود داشت که یکی ابتدای بازار چهارسوق و دیگری در ابتدای بازار بزرگ تهران بود. امروزه آجیل فروشی های معتبر زیادی در سراسر تهران وجود دارند ‌که در هر مکانی که باشید، به راحتی می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

اصل تبریز بهترین آجیل فروشی تهران:

فروشگاه آجیل و خشکبار اصل تبریز، بهترین فروشگاه آجیل و خشکبار در غرب تهران است. این فروشگاه به ارائه محصولات مرغوب و با کیفیتی مثل آجیل های خارجی و ایرانی، زعفران، سوغات شهرهای مختلف، لواشک، میوه خشک، شیرینی، شکلات و تنقلات سالم به صورت جزئی و کلی می پردازد. این فروشگاه در شهرک غرب، بلوار دادمان غرب و رو به روی بیمارستان آتیه قرار گرفته است. البته اصل تبریز علاوه بر فروش حضوری، به فروش آنلاین محصولات خود می پردازد؛ که برای اطمینان بیشتر مشتریان خود موفق به کسب نماد اعتماد تجارت الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت شده است.

حال به معرفی تعدادی از محصولات موجود در فروشگاه اصل تبریز می پردازیم:

آجیل: فروشگاه اصل تبریز با بیش از ۱۰ نوع آجیل ایرانی و خارجی مثل آجیل مخلوط، آجیل چهار مغز، آجیل ژاپنی، آجیل هندی، آجیل شب یلدا، آجیل بوداده بی نمک، آجیل آلو، پک های ویژه عید نوروز و... در بالاترین کیفیت به مشتریان خود خدمات رسانی می کند. برای خرید آجیل مخلوط به وبسایت اصل تبریز مراجعه کنید.

بادام درختی: آجیل فروشی اصل تبریز به عنوان بهترین آجیل فروشی تهران تنوع بالایی از بادام را مثل بادام ایرانی خام، بادام منقا شور، بادام درختی آذر خام، بوداده و شور، بادام درختی خارجی خام و شور را به شما عرضه می کند.

پسته: تنوع پسته مقوی و خوش طعم در فروشگاه اصل تبریز شامل پسته کله قوچی، اکبری، احمد آقایی به صورت بوداده، شور و خام در دو نوع دست چین و توچین است. علاوه بر این انواع مغز پسته در دو نوع شور و خام و همچنین خلال پسته در این فروشگاه به فروش می رسد.

فندق: فندق آجیلی مغذی و پرخاصیت است که درفروشگاه اصل تبریز در انواع مغز فندق ایرانی شورو بوداده بی نمک، فندق با پوست شور و مغز فندق خام ارائه می شود.

بادام هندی: این آجیل خوشمزه در سه نوع خام، شور و بوداده بی نمک در سایز ۲۴۰ دست چین، در فروشگاه اصل تبریز به فروش می رسد.

سوغات شهرها: کشور پهناورمان ایران در هر شهر و استان دارای تنوع زیادی از خوراکی ها و سوغات است. فروشگاه آجیل و خشکبار اصل تبریز برای سهولت دسترسی مشتریان به سوغات شهرهای مختلف ایران، مثل نان برنجی و نان کاک کرمانشاه، اریس و نوقا تبریز، کسمه و باقلوای لوز قزوین، حلوا گردویی ارومیه، قطاب و معجون پسته کرمان و... همگی آن ها را گرد هم جمع آوری کرده است.

لواشک و ترشیجات: تنوع این محصولات در اصل تبریز بسیار بالاست و طعم دلچسب و کیفیت بالای آن ها مشتریان را مجذوب خود کرده است. در این فروشگاه انواع لواشک پذیرایی، آلبالو سرخ، آلبالو خشک، قره قوروت، ذغال اخته، آلوچه، لواشک کیلویی و... عرضه می شود.

بادام زمینی: این محصول در بالاترین کیفیت در انواع آستانه شور و خام، بادام زمینی غلافدار و بادام زمینی روکش دار در طعم های مختلف به مشتریان ارائه می شود.

شکلات: اصل تبریز همچنین در زمینه آبنبات و شکلات های مختلف فعالیت می کند و به فروش انواع مختلف شکلات مثل شکلات شونیز طلایی، شکلات باراکا، آب نبات شونیز، شکلات توپی و... می پردازد.

میوه خشک: فروشگاه اصل تبریز امکان دسترسی به انواع میوه را در فصول مختلف سال فراهم آورده و با عرضه میوه های خشک به صورت مخلوط بسته بندی شده، میوه خشک آلو شابلون، انبه، توت فرنگی، خرمالو و... به مشتریان خود خدمات رسانی می کند.

حال به معرفی تعدادی از آجیل فروشی های معتبر در تهران می پردازیم؛ تا به شما برای خریدی مطمئن و با کیفیت کمک کنیم:

1.     آجیل و خشکبار رئوف: آجیل فروشی رئوف به فعالیت در زمینه انواع آجیل، زعفران، باسلوق، سوهان، شربت، حبوبات و..‌ می پردازد. این فروشگاه شیک و مجهز در پاسداران قرار گرفته است.

2.     آجیل فروشی یگانه: این فروشگاه یکی از بهترین آجیل فروشی ها در تهران به شمار می آید. آجیل فروشی هاشم پور در چهار راه مولوی و در خیابان صاحب جمع قرار گرفته است.

3.     آجیل سرای تبریز: این فروشگاه جز بهترین آجیل فروشی های تهران است و دارای دو شعبه برای خدمت رسانی به مشتریان است.

شعبه 1: خیابان ولیعصر رو به روی سه راه زعفرانیه، نرسیده به باغ فردوس

شعبه 2: سعادت آباد، بلوار فرحزادی، مرکز تجاری اپال

4.     آجیل تواضع: آجیل تواضع یکی از خوشنام ترین های بازار آجیل و خشکبار تهران است که در سه شعبه اصلی در خیابان ولیعصر، شعبه نیاوران و شعبه سعادت آباد به مشتریان عزیز خود خدمات رسانی می کند.

5.     آجیل کاشانی: این فروشگاه نیز در لیست بهترین آجیل فروشی تهران قرار می گیرد. محصولات موجود در این فروشگاه شامل انواع خشکبار و آجیل، کنجد، عناب، انجیر، گل محمدی، زرشک، کشمش و... است. این فروشگاه در چهار راه مولوی و خیابان صاحب جمع قرار دارد‌.

کلام‌ آخر

در این مطلب به معرفی فروشگاه اصل تبریز به عنوان بهترین آجیل فروشی تهران پرداختیم و تعدادی از محصولات متنوع آن را به شما معرفی کردیم. فروشگاه اصل تبریز با کسب نماد اعتماد تجارت الکترونیک، ارسال رایگان با خرید بالاتر از ۹۰۰ هزار تومان و ارسال در سریع ترین زمان ممکن با پست پیشتاز. بهترین انتخاب برای خرید انواع آجیل و خشکبار از سراسر ایران است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فروش عمده و جزئی می توانید با شماره تماس های 02188561305 و 02188561327 تماس حاصل فرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی