اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205177425018181
در دسترس نیست

بیوگرافی مهیار عباسی

بیوگرافی مهیار عباسی

کد: 140205177425018181

، (اخبار رسمی): مهیار عباسی در روز دوشنبه ۵ اردیبهشت سال ۱۳۶۷ در شهر تهران و محله دروس شمیران به دنیا آمده است. او در زمینه ی تحصیلات خود تلاش فراوانی داشته و موفق شده تا مدارج بالای دانشگاهی را کسب نماید.

بیوگرافی مهیار عباسی
بیوگرافی مهیار عباسی

مهیار عباسی در روز دوشنبه ۵ اردیبهشت سال ۱۳۶۷ در شهر تهران و محله دروس شمیران به دنیا آمده است. او در زمینه ی تحصیلات خود تلاش فراوانی داشته و موفق شده تا مدارج بالای دانشگاهی را کسب نماید. مهیار عباسی کارآفرین برتر در حوزه ی پرده و خدمات مربوط به آن است. وی در حال حاضر مدیریت مجموعه پرده کاران را بر عهده دارد.

شروع تجارت در حوزه پرده mahyar abbasi

یکی از قدیمی ترین شرکتهای نصب پرده در منطقه شمیرانات و دروس، شرکت پرده کاران است. پدر مهیار عباسی موسس شرکت وزین پرده کاران می باشد. وی در سال 1345 اقدام به تأسیس شرکت پرده کاران کرده است و اکنون تجربه ی نزدیک به 60 ساله ی خود در زمینه ی پرده را در اختیار فرزندش، مهیار عباسی گذاشته است. سالهاست تیم حرفه ای پرده کاران با تجربه و سابقه ای درخشان بر روی ارتقاء سطح کیفی کار خود تمرکز داشته و در این راستا تلاش فراوانی کرده اند.

مهیار عباسی کارآفرین برتر در حوزه پرده

مهیار عباسی از دوران نوجوانی در کنار پدرش تلاش کرده است، تا ظرفیت شرکت پرده کاران را به جایگاه و نقطه ای بالاتر برساند. ماحصل این تلاش ها دستیابی به سه شعبه فعال در نقاط مختلف شمال شهر تهران و گردآوری تیمی حرفه ای، تخصصی و کاربلد است.

شرکت پرده کاران با استخدام افرادی حرفه ای توانسته است تیم قابل و توانایی را در مجموعه ی خود گرد آورد. مهیار عباسی با استفاده از تکنیک ها و تجهیزات به روز در صنعت مدلینگ پرده توانسته است؛ تا تمامی ایده های مشتریان، حتی سخت ترین آن ها را، به درستی طراحی و اجرا کند و رضایت آن ها را کسب نماید.

امکانات حرفه ای مهیار عباسی

خوشبختانه تجربه ی سالیان خانواده عباسی در زمینه پرده باعث شده است تا شرکت پرده کاران مجهز به کلکسیونی از بهترین پارچه ها و جدیدترین مدل های روز دنیا در صنعت پرده باشد. شرکت پرده کاران دارای نیم قرن سابقه کار کردن در زمینه ی پرده است؛

خوشبختانه مهیار عباسی موفق بوده تا با بهره گیری از دانش فنی و پیاده سازی تکنیک های دقیق، در زمینه ی طراحی و اجرای انواع مدل های پرده های خانگی، اداری، هتل ها و … سابقه ی درخشانی در رزومه ی فعالیت ها و هنرهای خود داشته باشد.

اقدامات و سوابق حرفه ای مهیار عباسی

اکنون که بررسی رزومه ای مختصر از شخصیت مهیار عباسی پرداختیم و نکاتی را پیرامون آن اشاره کردیم، وقت آن رسیده تا به بررسی کارهای اجرایی ایشان در زمینه ی پرده و مدلینگ پرده بپردازیم . بدون تردید شما با بررسی کارهای این هنرمند خلاق به میزان ظرفیت ها و پتانسیل های او پی خواهید برد. شرکت پرده کاران اولین برندی در ایران است که موفق شده تا پرده های برقی را برای خانه های هوشمند پیاده سازی و اجرا کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس