اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205177425414784
در دسترس نیست

سیم بکسل روکش دار باشگاه بدنسازی

کاربری سیم بکسل های روکش دار در باشگاه ها

کد: 140205177425414784

، تهران , (اخبار رسمی): از سیم بکسل روکش دار در باشگاه های بدنسازی برای اتصال وزنه به دستگیره بر روی انواع دستگاه مانند کراس اور استفاده می شود. سیم بکسل روکش دار در سایز 4 به 6 دارای حداکثر کاربری در باشگاه های بدنسازی است.

کاربری سیم بکسل های روکش دار در باشگاه ها
سیم بکسل روکش دار باشگاهی

سیم بکسل روکش دار با مغزی فولادی و با ساختار 6X19 تولید می شود. از سیم بکسل روکش دار در سایز 4 به 6 در باشگاه های بدنسازی و برای اتصال ماشین و وزنه استفاده گسترده ای می شود.

سیم بکسل روکش دار PVC coated wire rope در واقع از یک مغزی فولادی تشکیل شده است که توسط یک روکش پلاستیکی از جنس پلیمری PVC یا پلی ونیل کلرید پوشانیده شده است. سیم بکسل های روکش دار در واقع ضد زنگ نیستند و دلیل روکش دار کردن آنها نیز افزایش مقاومت در برابر زنگ زدگی نبوده و در واقع به منظور جلوگیری از تماس مستقیم سیم بکسل با سطوح حساس مانند دست و یا جلوگیری از آسیب رسیدن به مفتول های سیم بکسل است.

سیم بکسل روکش دار دارای یک مغزی فولادی اغلب با ساختار 6X19 می باشد که بصورت گالوانیزه بکار گرفته شده است. تنسایل فولاد بکار گرفته شده در تولید مغزی سیم بکسل روکش دار اغلب 1660 نیوتن بر میلیمتر مربع است. رنگ های مختلفی از روکش پلاستیکی بر روی سیم بکسل روکش دار بکار گرفته می شوند که رنگ مشکی، سفید، آبی و قرمز پر کاربرد ترین آنها هستند. در استعلام و خرید سیم بکسل روکش دار از دو عدد که اولی قطر مغزی فولادی سیم بکسل روکش دار و عدد دوم قطر بیرونی پس از روکش کاری است استفاده می شود.

مشکل اصلی سیم بکسل های روکش دار ایجاد ترک و پارگی بر روی روکش پلاستیکی آنها می باشد. در واقع در کاربری سیم بکسل روکش دار در باشگاه های بدنسازی و بر روی قرقره های ماشین ها به ندرت مغزی فولادی آنها دچار مشکل می شود و در اغلب موارد پارگی روکش پلاستیکی است که سبب تماس مستقیم سیم بکسل با سطوح و جراحت ورزشکاران می شود.
سیم بکسل روکش دار دیاکو محصول کشور ژاپن می باشد که در تولید روکش پلاستیکی آن از تریکباتی پلیمری با قابلیت های بسیار بالا در برابر سایش و پارگی استفاده شده است. قیمت سیم بکسل روکش دار دیاکو طبیعتا بالاتر از نمونه های ایرانی و چینی موجود در بازار است اما کیفیت و طول عمر بسیار بالا توجیح این افزایش قیمت را می کند. بازرگانی جنرال بکسل عرضه کننده سایز های مختلف سیم بکسل روکش دار دیاکو در ایران است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تجهیزات صنعتی نانو

اطلاعات عمومی، فنی و مهندسی تجهیزات صنعتی شامل انواع سیم بکسل ها، زنجیر صنعتی، بلبرینگ و رولبرینگ و کلیه ابزار آلات صنعتی. معرفی شرکت های خدماتی در زمینه های مختلف صنعتی و ساختمانی، خدمات تاسیسات ساختمان، برق ساختمان، نو سازی و بازسازی ساختمان. معرفی قطعات صنعتی و مشخصات مکانیکی قطعات مورد استفاده در ماشین آلات و تجهیزات صنعتی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تازه‌های ورزش | تجهیزات ورزشی