اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205237435023286
در دسترس نیست

قیمت رابیتس مسعود در تهران با قیمت کارخانه

قیمت رابیتس مسعود در تهران با قیمت درب کارخانه

کد: 140205237435023286

، تهران , (اخبار رسمی): به گزارش ایسنا به نقل از مرکز تجارت آنلاین منبع یابی پایدار، قیمت کل رابیتس مسعود معمولاً با توجه به مشخصات فنی از جمله: وزن، تعداد ستون، نوع رابیتس، ابعاد و ... تعیین می شود. اما از دیگر عواملی که نه تنها بر قیمت رابیتس، بلکه بر نوسانات قیمت آهن تأثیر می گذارد، می توان به عواملی...

قیمت رابیتس مسعود در تهران با قیمت درب کارخانه
قیمت رابیتس مسعود در تهران با قیمت درب کارخانه

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز تجارت آنلاین منبع یابی پایدار، قیمت کل رابیتس مسعود معمولاً با توجه به مشخصات فنی از جمله: وزن، تعداد ستون، نوع رابیتس، ابعاد و ... تعیین می شود.

قیمت رابیتس مسعود در تهران با قیمت درب کارخانه

قیمت رابیتس مسعود بر اساس کارخانه و محل فروش تعیین می شود برای خرید بهترین رابیتس می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.
به گزارش ایسنا به نقل از مرکز تجارت آنلاین منبع یابی پایدار، قیمت کل رابیتس مسعود معمولاً با توجه به مشخصات فنی از جمله: وزن، تعداد ستون، نوع رابیتس، ابعاد و ... تعیین می شود. اما از دیگر عواملی که نه تنها بر قیمت رابیتس، بلکه بر نوسانات قیمت آهن تأثیر می گذارد، می توان به عواملی مانند نرخ ارز، قیمت بازار جهانی، تورم و میزان تقاضای کالا در بازارهای جهانی اشاره کرد.
بازار رابیتس از کلمه انگلیسی Rib Lath به معنای هر نوع ماده پشتی گرفته شده است. این توری در واقع هر نوع محصولی است که با کشش عرضی و فشار دادن ورق گالوانیزه تولید می شود. رابیتس ها پس از گذراندن مراحل مختلف برش آماده می شوند. سپس به طرق مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
ورق فلزی فولادی و مشبک است که از ورق گالوانیزه به ضخامت 0.25 تا 0.5 میلی متر ساخته شده است. راویز با سیم گالوانیزه 1.2 میل یا همان سیم رابیتس بند یا سیم مشکی به صورت لایه به زیر شبکه متصل می شود. در رابیتس های آماده این مشکل از ترک خوردن گچ یا سیمان روی سطح جلوگیری می کند. برش و شکل دادن به رابیتس برای گچ تزئینی آسان است. قیمت رابیتس مسعود برای سقف های کاذب و دکوراسیون ساختمان مناسب است و معمولا برای گچ کاری استفاده می شود. ورق فلزی منبسط شده در 1.75، 2.5 و 3.4 پوند بر فوت مربع موجود است.

کاربرد شبکه رابیتس مسعود در صنعت

رابیتس ها به خصوص در صنعت ساختمان توانستند بیشترین کمک را داشته باشند. این شبکه ها ویژگی های خاص خود را دارند و در مقایسه با این ویژگی ها کاربردهای زیادی در صنعت دارند. این کاربردها عبارتند از:

سقف کاذب
پوشش تیرها و آرماتورها برای سقف های کاذب، گچ و بتونه استفاده می شود.

نمای ساختمان
کاربردهای دیگر آن در دکوراسیون و طاق آشپزخانه، رابیتس در طاق، لوستر در سقف و نور مخفی است. در موارد خاص برای نمای گالری ها و تاسیسات هنری نیز استفاده می شود.

رابیتس یونولیت
محل دیگری که از این توری استفاده می شود برای یکپارچه سقف است. به عبارت دیگر به این نوع راویس یونولیت نیز می گویند.

مشخصات فنی رابیتس مسعود

ستون:

بر اساس این ویژگی، شامل 9 رابیتس ستونی، 11 رابیتس ستونی و 13 رابیتس ستونی است. با توجه به تعداد ستون ها، استفاده و هزینه شبکه رابیتس متفاوت است. به عنوان مثال ستون های رابیتس 13 وزن زیادی دارند و برای استفاده در پشت بام مناسب نیستند و فقط برای نمای ساختمان استفاده می شوند. اما برای رابیتس های سقفی از 9 ستون و 11 ستون استفاده می کنند.

ضخامت:

بسته به ضخامت ورق گالوانیزه یا آهنی که در تولید رابیتس مسعود استفاده شده است، ضخامت این توری متفاوت خواهد بود. هرچه گیره ها ضخیم تر باشند، مقاومت بالاتری دارند. البته وزن و قیمت رابیتس ها بیشتر خواهد بود.

اندازه رابیتس:

ابعاد استاندارد آن 60*240 سانتی متر است که با توجه به سایز رابیتس ها تعداد ورق مربوطه به اندازه دلخواه رابیتس سفارش داده می شود.

آبنما:

با توجه به اندازه فنر یا منافذ باز رابیتس مسعود و زاویه آن، وزن و قیمت رابیتس ها متفاوت است. در هر ستون تعداد فنرها می تواند دو یا سه باشد که بر اساس آن به آن رابیتس دو فنر یا رابیتس سه فنر گفته می شود. هر چه فنرها و زاویه بزرگتر باشند، مقاومت گیره کمتر می شود. برای پر کردن فواره ها به گچ بیشتری نیاز است.

وزن رابیتس مسعود:

انواع رابیتس مسعود بر حسب وزن شامل رابیتس سبک، متوسط ​​و سنگین است. که بر اساس وزن و تعداد ستون ها نام گذاری می شوند. به طور کلی وزن آن بین 300 تا 1400 گرم است. همچنین طبق نظر عموم مردم اگر وزن رابیتس ها کمتر از 900 گرم باشد در رده سبک قرار می گیرند. تا زمانی که وزن رابیتس ها بیش از 900 گرم باشد جزء دسته رابیتس های سنگین قرار می گیرد.

فواید استفاده از رابیتس مسعود

سرعت عمل بالا: استفاده از این سازه باعث افزایش سرعت اجرا و نصب آن می شود.
مقاومت در برابر زنگ زدگی: به دلیل استفاده از ورق گالوانیزه در ساختار آن، سازه ای مقاوم در برابر زنگ زدگی است.
ایمنی بالا: نسبت به یونولیت و تیرچه ها در مواقع آتش سوزی و زلزله ایمن تر است.
نصب آسان: برای استفاده از این سازه به هیچ متخصصی نیاز نیست.
قیمت رابیتس مسعود را از شرکت های موثر دریافت کنید
اگر قصد دارید در پروژه خود از رابیتس مسعود استفاده کنید یا از قیمت رابیتس مسعود مطلع شوید، می توانید تماس بگیرید.

منبع: ایسنا

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بازرگانی تامین پایدار

بازرگانی تامین پایدار (Sustainable supply business) فعالیت خود را در زمینه فروش مصالح با سابقه درخشان و با تجربه بالا آغاز کرده است، ما در تلاشیم با گسترش و توسعه مصالح در پروژه های عمرانی سهمی عظیم در اقتصاد کشور عزیزمان داشته باشیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید