اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205237435123245
در دسترس نیست

معرفی بهترین مارک های فسفرپلیت

کد: 140205237435123245

، (اخبار رسمی): در این مقاله به معرفی بهترین مارک های فسفرپلیت موجود در بازار پرداخته ایم | اشنایی با مزایای بهترین مارک های فسفرپلیت | تفاوت فسفرپلیت ها با رادیوگرافی های قدیمی

معرفی بهترین مارک های فسفرپلیت
بهترین مارک های فسفرپلیت

بهترین مارک های فسفرپلیت

فسفرپلیت بهترین دستگاه برای عکسبرداری بوده که امروزه در دندانپزشکی به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه کاربردی دارای مارک های مختلفی بوده چون تولید کننده های زیادی در حال ساخت آن هستند. اگر به دنبال برند خاصی هستید می توانید به راحتی آن را در بازار پیدا کنید. فسفرپلیت دارای قابلیت های زیادی بوده و با دستگاه های رادیوگرافی قدیمی تفاوت های زیادی دارد به همین دلیل جایگزین آنها شده است. وضوح تصویر در این سیستم بالا بوده و دندانپزشک می تواند به راحتی بیماری لثه و دندان را تشخیص دهد. تصاویر ثبت شده در این دستگاه به صورت دیجیتالی در اختیار دندانپزشکان قرار می گیرند.

مارک های معتبر همیشه با بهترین قطعات ساخته شده اند بدین ترتیب کیفیت و کارایی خوبی هم دارند. در بازار برندهای داخلی و خارجی در حال رقابت با هم هستند. اسکنرهای ساخت فرانسه، آمریکا، آلمان، کره، ایتالیا و تایوان هر کدام ویژگی مختص به خود را دارند. مارک دستگاه به صورت برجسته روی آن درج شده و شما می توانید با راحتی بهترین مارک ها را تشخیص دهید. اسکنر فسفرپلیت به صورت وایرلس به کامپیوتر یا موبایل متصل می شود و شما می توانید از این طریق داده های مورد نیاز را منتقل کنید. در صورتی که مارک های معتبر را انتخاب کنید می توانید تا مدت طولانی از آن استفاده کنید.(تفاوت فسفرپلیت و rvg در چیست؟)

مزایای استفاده از بهترین برند فسفرپلیت

استفاده از بهترین برند فسفرپلیت برای مصرف‌کنندگان مزیت‌های زیادی را به همراه دارد که در زیر به چند مورد از آنها اشاره می کنیم:

  • در این دستگاه امکان تصویربرداری به روش دیجیتالی وجود دارد و تصاویر به صورت دیجیتال و در کمترین زمان به دست دندانپزشک می رسد. به دلیل اینکه دستگاه های جدید به صورت وایرلس کار می کنند بیمار در زمان عکس گرفتن در شرایط خوبی است و کاملا راحت است.
  • زمانی که رادیوگرافی تمام می شود نیازی به چاپ عکس به روش های قدیمی نیست بلکه تصاویر در حافظه دستگاه ذخیره می شوند و همیشه در دسترس هستند. دستگاه اسکنر فسفرپلیت دارای نرم افزار بوده که شما به کمک آن می توانید تصاویر را در کمترین زمان به اشتراک بگذارید.
  • سرعت کار با این دستگاه زیاد است و شما می توانید رادیوگرافی را بدون معطلی و منتظر گذاشتن بیمار انجام دهید که این باعث افزایش بهره‌وری می شود. برای کار با اسکنر فسفرپلیت شما نیازی به فیلم رادیوگرافی ندارید چون سیستم به صورت مستقیم تصاویر را به حافظه ارسال می کند.
  • سادگی و راحتی کار با این سیستم یک مزیت مهم است که باعث جذب بیشتر مراکز درمانی شده است. به همین دلیل امروزه در بیشتر مطب ها و کلینیک های دندانپزشکی استفاده می شود.
  • هزینه نگهداری از تعمیر این دستگاه کم بوده به همین دلیل استفاده از آن هزینه بردار نیست. برای کار با دستگاه نیازی نیست که شما آموزش های پیچیده ای را پشت سر بگذارید. استفاده از این سیستم صرفه اقتصادی زیادی دارد.

کاربردهای فسفرپلیت در دندانپزشکی چیست؟

فسفرپلیت هایی که با مارک های جدید و معتبر به بازار عرضه شده اند سطح کاربری گسترده ای دارند و شما می توانید برای تشخیص دقیق مشکلات فک و لثه و دندان از آن ها استفاده کنید. استفاده از این سیستم پیشرفته با دقت بالایی که دارد باعث شده تا دندانپزشک بتواند سریع تر مشکل را شناسایی و آن را درمان کند. استفاده از آن هیچ محدودیتی ندارد و شما می توانید به صورت بیسیم در شرایط مختلف از دستگاه استفاده کنید. از کاربردهای مهم فسفرپلیت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محل، تعداد و اندازه دقیق دندان ها را مشخص می کند.
  • پوسیدگی سطحی و عمقی دندان تشخیص داده می شود.
  • تشخیص از بین رفتگی بافت استخوان دندان به دلیل بیماری پریونتال مشکلات مربوط به شکستگی فک مشخص می شود.
  • اگر دندان عفونت داشته باشد تصاویر به وضوح دیده می شود.
  • مشکلات مربوط به نامنظمی دندان ها مشکلات اکلوژن دندان  تشخیص ضایعات ایجاد شده در استخوان فک ناهنجاری های دیگر مربوط به دندان و فک و لثه و استخوان

اسکنرهایی که جدیدتر هستند قابلیت های بیشتری دارند و شما می توانید به صورت همزمان از تمام امکانات موجود در دستگاه استفاده کنید. به دلیل سطح کاربری گسترده این سیستم امروزه در تمام مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

نکات مهم برای انتخاب بهترین فسفرپلیت

فسفرپلیت با مارک های مختلف روانه بازار می شود و برای اینکه شما بتوانید دستگاه های اصل و اورجینال را تهیه کنید نیاز است که به نکات زیر توجه زیادی کنید و ویژگی ها و قابلیت های دستگاه را مد نظر داشته باشید.

  • توجه به تعداد سنسورها: سنسورها نقش موثری در عملکرد دستگاه دارند بدین ترتیب توصیه می شود که شما به سنسورها توجه زیادی کنید. سنسورهای استفاده شده در دستگاه سایزهای مختلفی دارند و هنگام عکسبرداری شما می توانید از زوایای مختلف تصاویر را ثبت کنید. سیستم هایی که بیشتر از ۲ سنسور دارند برای رادیوگرافی بهترین گزینه هستند. هر سنسور سایز مختص به خود را دارد و می تواند تصاویری باکیفیت را ثبت کند. کلینیک های شلوغ همیشه از دستگاه هایی با سنسور زیاد استفاده می کنند.
  • سایز پلیت‌ها: پلیت‌ها در عکسبرداری تاثیر بسزایی دارند و اگر سایز پلیت متنوع باشد بیمار می تواند در شرایط بهتری کار عکسبرداری را انجام دهد. فسفرپلیت اصولا در ۴ الی ۵ سایز به بازار عرضه می شود و از سنین پایین تا افراد سالمند می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. سایزهای کوچکتر برای کودکان انتخاب بهتری هستند. سایز سنسور باید با دهان فرو مطابقت داشته باشد. در این شرایط است که دندانپزشک می تواند از جهات مختلف تصاویر را ثبت کند. با انتخاب سایز مناسب پلیت دندانپزشک قادر است موقعیت دندان های پایین و بالا را به راحتی مشخص کند.
  • توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش: دستگاهی که خریداری می کنید بهتر است خدمات پس از فروش داشته باشد تا در صورت بروز مشکل بتوانید به صورت رایگان آن را تعمیر یا تعویض کنید. فسفرپلیت هایی که با مارک های معتبر به بازار عرضه می شوند همگی خدمات پس از فروش دارند.
  • کیفیت تصاویر: هر چه کیفیت تصاویر ثبت شده در دستگاه فسفرپلیت بالاتر باشد پزشک بهتر می تواند بیماری را تشخیص دهد. بهتر است در زمان خرید به کیفیت تصویر هم توجه کنید. رزولیشن تصاویر باید بالا باشد تا کیفیت و وضوح لازم را داشته باشند.

فسفرپلیت با سیستم‌های قدیمی رادیوگرافی چه تفاوت‌هایی دارد؟

فسفرپلیت با سیستم‌های قدیمی تفاوت زیادی دارد چون در آن امکانات بیشماری گنجانده شده است. استفاده از فسفرپلیت‌ کاملا ساده و راحت است اما دستگاه های قدیمی پیچیده هستند و آماده کردن آنها برای تصویربرداری زمانگیر است. پلیت هایی که داخل دستگاه قرار می گیرند از فیلم های رادیوگرافی نازک تر هستند به همین دلیل کیفیت تصاویر در آنها بالاتر است. تصاویر دستگاه روی پلیت ذخیره شده و امکان انتقال و اشتراک آن به سیستم های دیگر وجود دارد.

 اسکنر فسفرپلیت به صورت وایرلس و بیسیم کار خود را انجام می دهد و این می تواند مهمترین تفاوت آن با دستگاه های قدیاست. به همین دلیل وقتی تصاویر ثبت می شوند می توان آنها را به سیستم دیگر منتقل کرد. پلیت ها داخل شیار یا درام دستگاه قرار می گیرند و سپس دستگاه روشن می شود. سرعت تصویربرداری فسفرپلیت بیشتر از دستگاه های قدیمی است و می تواند به صورت همزمان چندین عکس را ثبت کند و در اختیار دندانپزشک قرار دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان