اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205237435823167
در دسترس نیست

5 نمای ساختمان مدرن با آجر سفید

5 نمای ساختمان با آجر سفید

کد: 140205237435823167

، (اخبار رسمی): آجر سفید یکی از انواع آجر نسوز دکوراتیو است که می توان از آن برای نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده کرد.

5 نمای ساختمان با آجر سفید
5 نمای ساختمان با آجر سفید

امروزه آجرهایی که برای نماکاری ساختمان ها استفاده می شوند، در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می شود. با نگاه کوتاهی به ساختمان های آجر نما می توان به این تنوع و تکثر طرح و رنگ آجرها پی برد. "نمای ساختمان با آجر سفید" از جمله نماهایی است که با استفاده از آجر نما سفید ساخته می شود. در این مقاله به شما خواهیم گفت "5 نمای ساختمان با آجر سفید" و در ادامه با مزیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

اجرای نما ساختمان با آجر سفید

آجر سفید یکی از انواع آجر نسوز دکوراتیو است که می توان از آن برای نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده کرد. امروزه از آجرهای سفید استفاده های مختلفی می شود که مهمترین آن ها عبارت است از:

  • طراحی دکوراسیون داخلی برای تی وی روم، تی وی وال، اتاق خواب و...
  • استفاده از آجر سفید برای کفپوش حیاط یا باغ و حتی روف گاردن
  • استفاده از آجر سفید برای نماکاری خارجی ساختمان

استفاده از این نوع آجر نما که به رنگ سفید  است مزیت های زیادی به همراه دارد که مهمترین آن شامل موارد زیر است:

  • هزینه مناسب  و مقرون به صرفه
  • امکان خرید با کیفیت از تولیدکننده
  • مقاومت بالا
  • زیبایی بصری خیره کننده
  • کیفیت بالا
  • مقاومت بالا در برابر حرارت و سرما
  • امکان ترکیب با سایر متریال دکوراتیو
  • دارای رنگ و ترکیب ثابت و ماندگار
  • ماندگاری بالا

استفاده از آجر نما سفید در کنار طراحی نورپردازی زیبایی خیره کننده ای برای ساختمان ایجاد می کند. شما می توانید از این ایده ها به راحتی برای زیباتر شدن نمای خارجی ساختمان استفاده کنید. نکته مهمی که در استفاده از آجر سفید برای نمای ساختمان باید در نظر بگیرید، استفاده از آجر سفید با کیفیت است. برای این منظور پیشنهاد می شود از محصولات با کیفیت شرکت اصفهان آجر استفاده کنید. محصولات این شرکت با داشتن بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، خریدی مقرون به صرفه و اقتصادی برای مصرف کنندگان به شمار می آید.

دلایل استفاده از آجر سفید در نمای ساختمان

استفاده از آجر نمای ساختمان  دلایل مختلفی دارد که 5 مورد اصلی آن در ادامه معرفی می شود:

مناسب برای انواع سبک های طراحی معماری: از رنگ سفید آجر می توان برای انواع ساختمان های مدرن و کلاسیک استفاده کرد.

تمیزی و تازگی ساختمان: اگرچه رنگ سفید زودتر از سایر رنگ ها کثیف می شود. اما این رنگ ساختمان، بهترین گزینه برای ساختمان های با طراحی مدرن است. علاوه بر اینکه تمیز کردن نمای ساختمان های آجری کار سختی نیست. رنگ سفید در کنار رنگ های تیره تضاد مناسبی برای طراحی های معماری مدرن به شمار می آید.

نشان دهنده کنتراست خوب: یکی از دیگر دلایل کاربرد آجر سفید نما، رنگ خنثی آن است که در کنار دیگر رنگ ها و ساختمان های مجاور رنگ زیبایی برای ساختمان ایجاد می کند. در طراحی دکوراسیون مدرن استفاده از رنگ های متضاد یکی از انتخاب های زیبا و هوشمندانه است، که یکی از بهترین گزینه ها استفاده از آجر سفید در کنار دیگر متریال است.

تضمین بهره وری انرژی: از دیگر دلایلی استفاده از آجر سفید، حفظ گرمای ساختمان است. این آجرها مانع از اتلاف انرژی می شود از همین رو می توان برای خنک تر کردن ساختمان از این متریال استفاده کرد. همانطور که می دانید، آجر یکی از با کیفیت ترین متریال است که نقش عایق حرارتی، انرژی و صوتی را برای ساختمان ها ایفا می کند.

مقاوم در برابر اشعه یووی خورشید: از دیگر دلایلی که باید از آجر سفید برای ساختمان استفاده کرد، مقاومت بالای آن در برابر اشعه یو وی خورشید است که به دلیل رنگ روشن آن ایجاد می کند. استفاده از رنگ سفید آجر برای نمای ساختمان، می تواند دافع اشعه های مضر خورشید نیز باشد.

5  نمونه نمای ساختمان مدرن با آجر سفید

پروژه های مختلف ساختمانی را می توان با آجر سفید نما کاری کرد. در صورتی که قصد دارید از این آجر برای نمای ساختمان مدرن استفاده کنید، می توانید از ترکیبات زیر برای این منظور ایده بگیرید:

1. نمای سنگ و آجر سفید: در این نوع نما از آجرهای نسوز نما مانند سفید با ترکیب سنگ استفاده می شو. این تضاد رنگی می تواند زیبایی خیره کننده ای برای ساختمان به همراه داشته باشد. از آنجا که آجر قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه ای دارد در کنار سنگ می تواند از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد.

2. نمای آجر طوسی و آجر سفید: یکی دیگر از نمونه طراحی های مدرن نمای ساختمان ترکیب دو رنگ آجر طوسی و سفید در کنار یکدیگر است. شما می توانید از انواع این رنگ آجر برای ساختمان های مدرن استفاده کنید. این کار علاوه بر زیبایی خیره کننده، از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه است.

3. نمای آجر سفید و شیشه: یکی از بهترین متریال های مناسب که می توان در نمای ساختمان در کنار آجر سفید استفاده کرد، شیشه است. شیشه نمایی لوکس برای ساختمان ایجاد می کند. این ترکیب نما در کنار زیبایی از نظر کیفیت نیز بسیار مناسب است.

4. نمای آجر سفید در کنار آجر قهوه ای: یکی از مهمترین مزیت های آجر سفید همنشینی آن در کنار دیگر رنگ ها مانند قهوه ای است. شما می توانید از ترکیب رنگ آجر قهوه ای در کنار رنگ آجر سفید برای نمای ساختمان استفاده کنید. تضاد رنگی این دو نوع آجر زیبایی خیره کننده ای برای نمای ساختمان رقم می زند.

5. نمای آجر سفید و آجر شاموتی: آجر شاموتی یکی از انواع آجرها با طرح و رنگ طبیعی است که در کنار آجر سفید همنشینی مناسبی دارد. رنگ های گرم به کار رفته در انواع آجر شاموتی در کنار رنگ سفید آجر نسوز سفید کیفیت بالایی برای نمای ساختمان ایجاد می کند.

نتیجه گیری

آجر یکی از مهمترین و اصلی ترین متریال و مصالح کاربردی در ساخت و ساز است. امروزه انواع مختلف آجر برای نمای داخلی و خارجی ساختمان تولید و استفاده می شود. آجر سفید نیز یکی از انواع بسیار خاص و البته با کیفیت آجرهای نسوز است که می توانید به راحتی از آن برای زیباتر شدن نمای ساختمان استفاده کنید. البته این آجر یک مزیت خاص نیز دارد، اینکه می توانید به راحتی از آن برای انواع معماری ساختمان اعم از کلاسیک و مدرن استفاده کنید. تضاد رنگی آن با دیگر مصالح نماکاری مانند سنگ، شیشه، انواع آجرهای رنگی و ... .

مشروط بر آنکه از آخر با کیفیت برای این هدف استفاده کنید. شرکت پیشگامان آژمان تدبیر با برند تجاری اصفهان آجر یکی از شرکت های تولیدکننده و عرضه کننده با کیفیت آجر در کشور است که شما می توانید از محصولات این شرکت برای نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده کنید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان