اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206017449323383
در دسترس نیست

یک چهارم فروش دیجی کالا در اختیار کاربران دیجی پلاس

کد: 140206017449323383

، (اخبار رسمی): دیجی پلاس اشتراک ویژه دیجی کالا است که امکانات خاصی را به کاربران خود ارائه می کند. ارسال رایگان، تخفیف های بیشتر و هدیه نقدی از جمله این موارد اند. در این مطلب این مزیت ها و تأثیرشان در افزایش فروش دیجیکالا را بررسی می کنیم.

یک چهارم فروش دیجی کالا در اختیار کاربران دیجی پلاس
یک چهارم فروش دیجی کالا در اختیار کاربران دیجی پلاس

  اگر می خواهید هنگام خرید آنلاین حس خاص بودن بکنید و از امکانات ویژه برخوردار شوید، خرید اشتراک دیجی پلاس بهترین راه است. دیجی پلاس سرویس اشتراکی دیجی کالا است که به مشتریان وفادار این مجموعه مزایای متعددی ارائه می کند. در آخرین آمار هایی که از این بخش و کاربران آن منتشر شده است، گفته شده دیجی پلاس بیش از 900 هزار عضو دارد.

در همین گزارش آمده است که میزان رضایت کاربران دیجی پلاس 50 درصد بیشتر از کاربران عادی است. دلیل این رضایت بیشتر هم چیزی نیست جز خدمات ویژه ای که کاربران دیجی پلاس دریافت می کنند. در حقیقت، هدف اصلی راه اندازی دیجی پلاس هم همین بوده است که مشتریان دیجی کالا تجربه بهتری از خرید آنلاین کسب کنند. بر اساس تحلیل های تیم دیجی کالا یکی از اصلی ترین دلایل افراد برای خرید و تمدید اشتراک دیجی پلاس هم همین احساس خاص بودن نسبت به بقیه است. کد تخفیف دیجی پلاس بهترین راه برای برخورداری از این مزیت ها با کمترین هزینه است.

میزان خرید کاربران دیجی پلاس از دیجی کالا بر اساس آخرین گزارش منتشر شده، حدود 25% از کل خرید های انجام شده در دیجی کالا متعلق به کاربران دیجی پلاس است. این در حالی است که تنها 10% از کل کاربران فعال ماهانه دیجی کالا عضو دیجی پلاس اند. به بیان دیگر، علی رغم اینکه تعداد این افراد خیلی کمتر از مجموع مشتریان دیجی کالا است؛ اما میزان خرید آن ها زیاد است. از بالا بودن سهم مشترکین دیجی پلاس در خرید های دیجی کالا می توان نتیجه گرفت مزایا و امکانات خاص دیجی پلاس برای این افراد به قدری جذاب و سودمند بوده است که آن ها را به خرید بیشتر تشویق کرده و سبب شده از مشتریان دائمی دیجی کالا بشوند. بیشترین مبلغ و تعداد خرید هم به ترتیب مربوط به گوشی موبایل و کالا های سوپرمارکتی بوده است. پس می توان گفت که این کاربران به گروه خاصی از اجناس علاقه نداشته و همه نوع کالایی را خریداری می کنند. شما هم برای تجربه خریدی متفاوت از دیجی کالا می توانید عضو دیجی پلاس شوید. در ادامه برخی مزیت های این اشتراک برای کاربران را بررسی می کنیم.

چرا خرید اشتراک دیجی پلاس به نفع مشتری است؟

مزیت هایی که دیجی پلاس به مشترکین خود ارائه می کند زیاد است؛ اما بیایید با یکی از جذاب ترین ها یعنی هدیه نقدی شروع کنیم. دیجی کالا چیزی حدود 12 میلیارد تومان از طریق کش بک به مشترکین دیجی پلاس هدیه نقدی داده است. به عبارت دیگر، اگر عضو دیجی پلاس باشید و از کالا های شامل هدیه خریداری کنید، به حساب کاربری تان پول اضافه می شود. چه چیزی بهتر از اینکه خرید کنید؛ ولی موجودی حساب کاربری تان بالا برود؟

یکی دیگر از مهم ترین مزیت های دیجی پلاس که از دلایل مهم انتخاب این سرویس توسط کاربران به شمار می رود، ارسال رایگان دیجی کالا است. ارسال رایگان از واجبات هر فروشگاه اینترنتی برای جلب رضایت مشتری است. در حالت عادی، اغلب سایت ها به ازای مبلغ مشخصی خرید، هزینه ارسال از شما دریافت نمی کنند. این موضوع برای مشترکین دیجی پلاس متفاوت است. هر کدام از اعضای آن می توانند صرف نظر از مبلغ خریدشان، از 4 ارسال رایگان در ماه بهره مند شوند. در واقع با اشتراک دیجی پلاس ارسال دیجی گالا رایگان است.

مشکات ناخواسته و پیش بینی نشده یا برخی نا هماهنگی ها ممکن است در خرید آنلاین پیش بیاید. همه این مسائل از طریق ارتباط و تماس با پشتیبانی برطرف می شوند. فرق کاربران دیجی پلاس با بقیه در این است که یک لاین پشتیبانی اختصاصی برای آن ها در نظر گرفته شده است تا سریعتر به مشکلاتشان رسیدگی شود. علاوه بر این، اگر عضو پلاس باشید زودتر از بقیه از پیشنهاد های شگفت انگیز و تخفیف های روزانه دیجی کالا خبردار می شوید. همه این مزیت ها و بسیاری بیشتر از آن را می توانید با خرید اشتراک دیجی پلاس به دست بیاورید. از طرفی، در صورتی که کد تخفیف دیجی پلاس را به کار ببرید مبلغ کمتری را به عنوان حق اشتراک پرداخته و با کمترین هزینه یکی از مشتریان خاص دیجی کالا خواهید شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس دیجیتال مارکتینگ تاپ وب

در تاپ وب، ما به عنوان پیشتازان در حوزه بازاریابی دیجیتال، به تعهد خود پایبندیم تا از طریق استراتژی‌های نوآورانه و راهکارهای پیشرفته، برندها را به سوی موفقیت هدایت کنیم. با درک عمیقی از اکوسیستم آنلاین پویا و تیمی از متخصصان متعهد، ما کمپین‌های سفارشی متناسب با مخاطب هدف هر کسب و کاری طراحی می کنیم. آژانس دیجیتال مارکتینگ تاپ وب متعهد به تعالی و بهینه‌سازی حضور کسب و کار ها در فضای آنلاین است. ما با تحلیل داده‌ های هر بیزینس و با به کارگیری استراتژی های بازاریابی مدرن رشد و توسعه شما را ممکن می سازیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی