اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206017450923388
در دسترس نیست

با میوههای ضد ویروس خوشمزه و دلپذیر آشنا شوید

کد: 140206017450923388

، (اخبار رسمی): زمانی که سرما می‌خورید یا آنفولانزا می‌گیرید، یعنی ویروس‌های مختلفی وارد بدنتان شده‌اند. ویروس‌هایی که برای سلامتی بدن انسان مضر هستند، تنها به سرماخوردگی ختم نمی‌شوند و باعث بروز بیماری‌های مختلفی خواهند شد.

با میوههای ضد ویروس خوشمزه و دلپذیر آشنا شوید
با میوههای ضد ویروس خوشمزه و دلپذیر آشنا شوید
با میوههای ضد ویروس خوشمزه و دلپذیر آشنا شوید
با میوههای ضد ویروس خوشمزه و دلپذیر آشنا شوید
با میوههای ضد ویروس خوشمزه و دلپذیر آشنا شوید
با میوههای ضد ویروس خوشمزه و دلپذیر آشنا شوید

برای همین باید به فکر چاره‌ای برای مقابله با آنها باشید تا مبادا به بدنتان سلطه پیدا کنند و به مرور شما را از پا در بیاورند.

بسیاری از مردم برای مقابله با ویروس‌ها از مولتی‌ویتامین‌ها و مواد شیمیایی مختلف استفاده می‌کنند؛ درصورتی‌که راهکار بهتری برای ازبین‌بردن آنها وجود دارد. شما می‌توانید با انواع میوه جات ضد ویروس جلوی ورود ویروس‌ها را به بدنتان بگیرید.

آیا میوه‌های ضد ویروس را می‌شناسید؟ کدام میوه‌ها می‌توانند بدنتان را از وجود هرگونه ویروس پاکیزه کنند و جسم و جانی سالم و سلامت را برایتان به‌ارمغان بیاورند؟

معرفی انواع میوه جات ضد ویروس

در ادامه لیستی از انواع میوه‌های ضد ویروس را می‌آوریم که متخصص ویروس‌شناسی و ازبین‌بردن آن در بدنتان هستند. با مصرف مداوم این میوه‌ها دیگر هیچ عامل بیماری‌زایی جرات ورود به بدنتان را نخواهد داشت:

سیب دارای ویتامین های ضد سرطانی

مواد مغذی موجود در سیب از جمله انواع ویتامین‌ها مثل B3، B2، B1، A و C یا کلسیم، پروتئین و آهن برای ازبین‌بردن و ریشه‌کن‌کردن تقریباً تمام بیماری‌ها مفید هستند. بنابراین روزانه یک عدد سیب بخورید تا با بیشتر ویروس‌های بدنتان خداحافظی کنید.

سیب، میوه‌ای پرخاصیت برای از بین بردن ویروس‌ها

سیب در انواع مختلف شیرین و ترش و در رنگ‌های متنوع سبز، قرمز و زرد به بار می‌آید؛ اما تمام این خانواده خوشمزه از فواید و خواص تقریباً مشابه‌ای برخوردارند و سلامتی را برایتان به‌ارمغان می‌آورند.

بعضی‌ها پوست سیب را دوست ندارند، اما باید بگوییم که این بخش از میوه بیشتر ویتامین‌های مورد نیاز بدنتان را تأمین می‌کند. بنابراین اگر سیب را به قصد سلامتی میل می‌کنید، پوست آن را از قلم نیندازید.

نارنگی، دارویی برای از بین بردن ویروس

نارنگی به‌دلیل مقادیر بالای ویتامین A یکی دیگر از انواع میوه جات خوشمزه برای ازبین‌بردن ویروس‌های بدن است.

خواص ضد ویروس نارنگی اثبات شده است.

این میوه به‌دلیل وجود ویتامین C نیز در زمان سرماخوردگی کمکتان می‌کند تا تبتان کاهش پیدا کند و زودتر به بهبودی برسید.

موز

اگر به‌طور روزانه یک موز متوسط را نوش‌جان کنید، تقریباً 11 درصد از پتاسیم موردنیاز بدنتان تأمین می‌شود. در موز لکتین نیز وجود دارد که می‌تواند با بسیاری از ویروس‌های مخصوص آنفولانزا مقابله کند و سلامتی را برایتان به ‌ارمغان بیاورد.

خرمالو، تامین مواد مغذی

اگر می‌خواهید بخش زیادی از مواد مغذی مورد نیاز روزانه بدنتان تأمین شود، خرمالو مصرف کنید. این میوه می‌تواند تا 80 درصد مواد مغذی لازم را برای بدن تأمین کند. در این میوه مقادیر بالایی ویتامین C نیز وجود دارد که به‌لطف این ویتامین سیستم ایمنی بدنتان تقویت شده و جلوی ورود بسیاری از میکروب‌ها، ویروس‌ها و ... به بدنتان گرفته می‌شود.

توصیه می‌کنیم خانم‌های باردار به‌صورت روزانه خرمالو را مصرف کنند، چون این میوه می‌تواند جلوی بسیاری از بیماری‌های ویروسی را بگیرد و سلامت آنها را تضمین کند.

پرتقال، سرشار ویتامین سی

عصاره پرتقال به‌دلیل وجود ویتامین C و ترکیب ناشناخته ضدویروسی بهترین درمان برای ویروس‌هایی است که به بدنتان منتقل شده‌اند.

در این میوه خوشمزه مقادیر بالایی از نیاسین، کلسیم، پتاسیم و اسید فولیک نیز وجود دارد که هر کدام به نوعی سلامت بدنتان را حفظ می‌کنند.

کیوی، درمان انواع سرطان

آیا می‌خواهید که بدنتان در برابر بسیاری از ویروس‌ها و میکروب‌های سرطانی حفظ شود؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است، پس مصرف کیوی را جزء برنامه غذایی‌تان قرار دهید. این میوه خوشمزه از گذشته تا به امروز برای درمان سرطان‌های مختلف سرطان ریه، سرطان پستان، سرطان معده و ... کاربرد دارد.

در این میوه مقادیر بالایی از آنتی‌اکسیدان‌ها، کاروتنوئید‌ها، ویتامین‌ها و فیبر وجود دارد که هر کدام به‌ نحوی از سرطان جلوگیری می‌کنند و سلامت بدنتان را تضمین خواهند کرد.

هنداونه

یکی دیگر از میوه‌هایی که مقادیر بالایی ویتامین C و B6 دارد، هنداونه است. بنابراین از این میوه خوشمزه می‌توانید برای جلوگیری از بسیاری از بیماری‌های ویروسی مثل سرماخوردگی استفاده کنید.

البته در مصرف این میوه زیاده‌روی نکنید، چون مقادیر بالای ویتامین C آن می‌تواند موجب بروز مشکلاتی مثل اسهال شود.

طالبی

در طالبی مواد مغذی مختلفی مثل لوتئین، سلنیوم، ویتامین C و بتاکاروتن وجود دارد که سیستم ایمنی بدنتان را تقویت می‌کنند. چنانچه سیستم ایمنی بدنتان تقویت شود در برابر بسیاری از ویروس‌ها مصون خواهید بود.

پیشنهاد می‌دهیم هر روز مقدار مناسبی طالبی یا آب‌طالبی را به‌عنوان میان‌وعده نوش‌جان کنید تا علاوه‌براینکه از خوردن این میوه لذت می‌برید، از فواید مختلف آن برای بدنتان نیز بهره‌مند شوید.

آناناس

کسانی که آناناس را جزء میان‌وعده‌هایشان قرار داده‌اند و به‌صورت مداوم این میوه را مصرف می‌کنند، نسبت به کسانی که آن را نمی‌خورند، در برابر عفونت‌های ویروسی مقاوم‌تر هستند. در آناناس روملین و آنزیمی با خواص ضد التهابی وجود دارد که جلوی بسیاری از ویروس‌ها را می‌گیرند؛ بنابراین از این میوه می‌توانید برای درمان سرفه نیز استفاده کنید. در واقع آناناس تا 5 برابر نسبت به شربت‌های ضدسرفه تأثیرگذاری بیشتری دارد.

در آناناس مقادیر مناسبی از ویتامین B6 و ویتامین C وجود دارد که هر کدام نقش مؤثری در تقویت سیستم ایمنی بدنتان دارند.

وقت خرید نداری؟ اسنپ فود اینجاست...

در این مطلبی به‌طور کامل درباره خواص انواع میوه جات و تأثیر آنها در درمان بیماری‎‌های ویروسی صحبت کردیم. شما می‌توانید با خوردن انواع میوه ضد ویروس بدنی سالم داشته باشید و از سلامتی‌تان لذت ببرید.

اگر می‌خواهید انواع میوه ضد ویروس باکیفیت و تازه را بخرید، پیشنهاد می‌دهیم از سرویس اسنپ فود استفاده کنید. این سرویس لیستی از نزدیک‌ترین و معتبرترین میوه‌فروشی‌های‌ محله‌تان را در اختیارتان می‌گذارد. شما می‌توانید از منوی نزدیک‌ترین میوه فروشی خریدتان را به صورت آنلاین انجام دهید و در سریع‌ترین زمان میوه‌ها را درب منزل تحویل بگیرید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی