اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206047454923301
در دسترس نیست

تعمیر ارزان در اصفهان افتتاح شد .

سرویس آنلاین درخواست تعمیرکار لوازم خانگی در اصفهان راه اندازی شد

کد: 140206047454923301

، (اخبار رسمی): اگر ساکن اصفهان هستید و برای تعمیر لوازم خانگی خود مثل یخچال فریز یا لباسشویی یا تلوزیون یا کولر گازی سامسونگ ، ال جی ، دوو ، ویرپول هستید ، سرویس تعمیر ارزان در اصفهان راه اندازی شده است . در این مقاله به بررسی انتخاب صحیح یک تعمیرکار لوازم خانگی می پردازیم.

سرویس آنلاین درخواست تعمیرکار لوازم خانگی در اصفهان راه اندازی شد
تصور کنید یکی از لوازم خانگی که تا دیروز مثل ساعت کار میکرده امروز خراب شده است !

چه اتفاقی می افتد ؟ شما می مانید و یک یخچال خراب با کلی خوراکی فاسد شدنی و یک صورتحساب بلند بالا که قبلا پرداخت کرده اید !

تعمیر ارزان در اصفهان ، تعمیر انواع لواز خانگی در اصفهان

تصور کنید یکی از دستگاه های موجود در منزل شما مثلا یخچال فریزر شما خراب شده و دستگاه مدام خطایی را نشان میدهد و سرما تولید نمیکند. این در حالی است که دستگاه قبلا بدون هیچ ایرادی کار میکرد . برای پیدا کردن تعمیر کاری شما در اینترنت جست و جو میکنید و بلاخره تعمیر کاری را پیدا میکنید . تعمیر کار به خانه شما می آید و دست به کار می شود و شروع به تعمیر یخچال شما می کند . تعمیر کار پس از یک یا دو ساعت شما را صدا میزند و میگوید بفرمایید درست شد ! مثل روز اول

شما هم خوشحال میشوید و از او تشکر میکنید . تعمیر کار یک فاکتور بلند بالا بابت هزینه خدمات و ایاب و ذهاب از شما اخذ میکند .

تا اینجا همه چیز به ظاهر به خوبی پیش می رود تا اینکه شما بعد از چند ساعت متوجه میشوید دستگاه دوباره همان ایراد قبلی را دارد و سرما تولید نیمکند و دوباره همان خطا در نمایشگر نشان داده میشود .  با تعمیر کار تماس میگیرید و موضوع را مطرح می کنید تعمیر کار می گوید من دستگاه را به شما سالم تحویل دادم و به سختی مشکل را قبول میکند و  هزینه ایاب ذهاب را مجددا از شما میگیرد .

خودتان را در آن شرایط تصورکنید ؟ چه احساسی دارید ؟ 

حالا تصور کنید زمانی که با تعمیر کار تماس میگیرید او کلا منکر همه چیز شود و سفت و سخت روی صحبت خود بماند که دستگاه را من تعمیر کردم و هزینه تعمیر مجدد را می گیرم.

در همین حین تلفن قطع می شود و حالا هر چقدر هم تماس میگیرید دیگر کسی جواب شما را نیمدهد. 

حالا بیایید یک حالت دیگر را تصور کنید. تصور کنید مثل هر روز شما سراغ یخچال آشپزخانه میروید ولی به طور ناگهانی متوجه میشوید یخچال شما خراب شده .  تعمیرکاری در اینترنت پیدا میکنید و او به خانه شما مراجعه میکند .بر خلاف مثال قبلی این تعمیر کار ابتدا مشکل را با دقت بررسی می کند و پیش از شروع هر کاری هزینه انجام کار شامل هزینه قطعه و هزینه اجرت را به شما اعلام می کند و در صورت موافقت شما تعمیرات را شروع می کند . پس از اینکه تعمیردستگاه را انجام میدهد و دستگاه را سالم تحویل شما می دهد ، به شما این اطمینان را میدهد که طی یک هفته آینده در صورت تکرار همین ایراد ، بدون اخذ هیچ گونه هزینه ای دوباره برای بررسی موضوع به شما مراجعه میکند و در صورت نیاز به مراجعه مجدد هزینه ایاب و ذهاب یا هزینه دیگری از شما اخذ نمی شود ! حالا چه احساسی دارید ؟

این تعمیر کار هزینه ایاب و ذهاب و هزینه تشخیص ایراد یخچال را از شما اخذ نمیکند!

شاید باور کردنی نباشد ولی در شهر اصفهان مجموعه تعمیر ارزان بدون اخذ هزینه ایاب و ذهاب به خانه شما مراجعه میکنند و در صورت تمایل دستگاه های لوازم خانگی را برای شما تعمیر میکنند .

تعمیر ارزان با داشتن نیرو های متخصص در حوزه الکترونیک در شهر اصفهان آماده تعمیر دستگاه های شما هستند .

تعمیر لباسشویی ، تعمیر یخچال فریزر ، تعمیر ماشین لباسشویی ، تعمیر تلوزیون و کولر گازی با برند های سامسونگ ، دوو ، جنرال الکتریک ، ویرپول ، بوش ، ال جی در تعمیر ارزان انجام می شود .

برای ارتباط با تعمیر ارزان اصفهان و کسب مشاوره و درخواست نصب یا تعمیر دستگاه خود فقط کافیست با سایت تعمیر ارزان با آدرس tamirarzan.ir مراجعه کنید .

دقت داشته باشید تعمیر ارزان در حال حاضر فقط در شهر اصفهان فعالیت دارد .

مزایای تعمیر ارزان :

  • هزینه رایگان ایاب و ذهاب
  • اعلام هزینه تعمیر و قطعه به صورت تلفنی با حضوری
  • مشاوره در تعمیر وراه اندازی دستگاه
  • ضمانت تعمیر رایگان در صورت بازگشت ایراد یا خطا

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل