اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206057455723405
در دسترس نیست

فروش برنج طارم کشت دوم

کد: 140206057455723405

، (اخبار رسمی): فروش برنج طارم کشت دوم با بهترین قیمت و بهترین کیفیت ، خرید مستقیم از شالیزارای مازندران ارسال درب منزل شما با تضمین کیفیت عالی ، خرید برنج به صورت اینترنتی از سایت برنج طلارم

فروش برنج طارم کشت دوم
فروش برنج طارم کشت دوم

خرید برنج طارم کشت دوم

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

خرید برنج طارم کشت دوم

برنج طارم یکی از انواع برنج است که بسیار محبوب و پرطرفدار است. این برنج بیشتر در شمال در استان های گیلان و مازندران کشت می شود. برنج طارم عطر و بوی بی نظیری دارد. این برنج به شکل استخوانی و رنگ تقریباً کرمی دارد. شهرستان فریدونکنار یکی از شهر هایی است که کشت این نوع برنج در آن بسیار رایج است.

برنج طارم کشت دوم از بهترین ارقام برنج ایرانی با عطر و طعمی عالی است. این محصول با کیفیت دانه‌هایی بلند و رنگ سفید متمایل به کرم دارد و یکی از خوشپخت‌ترین ارقام برنج می‌باشد و بیشترین رِی (افزایش حجم بعد از پخت) را در بین برنج‌های ایرانی دارد.

قیمت برنج طارم کشت دوم

همان طور که در نوشته بالا خواندید، کشت دوم طارم کیفیت بی‌نظیری دارد. بنابراین قیمت کشت دوم طارم نیز به طبع بالاتر از سایر ارقام می‌باشد. برای خرید برنج کشت دوم به شما پیشنهاد می‌کنیم تا یکبار از محصولات شالیکوبی فلاح خریداری کنید. آنگاه خودتان مشتری برنج‌های ما خواهید شد. شما همراهان گرامی می توانید برای مشاهده تمامی محصولات و لیست قیمت انواع برنج از فروشگاه اینترنتی برنج طلارم دیدن فرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی