اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206137468017076
در دسترس نیست

همگن کردن سس گوجه فرنگی

میکسر هموژنایزر سس کچاپ و تند

کد: 140206137468017076

، تهران , (اخبار رسمی): در کشورمان ایران، رب گوجه و سس کچاپ جزء مهمی از بسیاری غذاهست که طعم و رنگ بینظیری بوجود می آورد. در مرحله چهارم فرآیند تولید رب و سس، مخلوط پخته شده گوجه، باید هموژن شود. اینجاست که میکسر هموژنایزر روتور استاتور آراکو با راندمان کارکرد بسیار بالا می تواند به تولید شما کمک کند.

میکسر هموژنایزر سس کچاپ و تند
تولید سس و رب گوجه با هموژنایزر

با استفاده از هموژنایزرهای مخصوص سس و رب گوجه آراکو، می توانید سس های بسیار باکیفیتی را تولید کنید که بصورت کامل همگن شده باشد.

رب و سس گوجه، محصولاتی پرطرفدار

غذا و خوراکی به عنوان بخش بزرگی از فرهنگ و رسوم مردم شناخته می شود. برای نمونه شما با شنیدن نام لازانیا، بیاد ایتالیا میافتید. یا با شنیدن نام قیمه و آبگوشت بسیاری از مردم، نام ایران را به خاطر میاورند.
مردم هر کشور برای اینکه غذاهایی مطالب مذاق و سلیقه خود بپزند، از مواد افزودنی خاصی استفاده می کنند. کما اینکه در هند فلفل و ادویه در خوراکیهای زیادی بکار می رود. در کشورمان ایران، رب گوجه و سس کچاپ جزء مهمی از بسیاری غذاهست که طعم و رنگ بینظیری بوجود می آورد. غذاهایی مانند قیمه، لوبیاپلو، ماکارونی، پیتزا، آبگوشت، ماکارونی و انواع ساندویچ ها جزو مواردی هستند که در آنها از رب و یا سس گوجه استفاده می شود. بهمین دلیل تولید رب گوجه و همچنین سس در ایران بسیار طرفدار دارد.
کارخانه ها و کشت و صنعت های بسیار بزرگی در مناطق مختلف کشور هستند که رب و سس تولید می کنند و در موارد فراوانی این محصولاتی را به خارج نیز صادر می کنند. البته بخاطر پرطرفدار بودن سس و رب بسیاری از کارگاهها نیز به ساخت این محصولات مشغولند.

مراحل پروسس و تولید رب گوجه و سس کچاپ و سس تند

1- جداسازی گوجه های سالم و شستشو کامل
2- خرد کردن گوحه فرنگی
3- پخت رب
4 - همگن کردن و هموژنیزه کردن رب گوجه
5- ایجاد طعم دلخواه
6- بسته بندی

کاربرد هموژنایزر در ساخت رب گوجه فرنگی و سس کچاپ

با توجه به توضیحات ارائه شده، در مرحله چهارم فرآیند تولید رب و سس، مخلوط پخته شده گوجه، باید هموژن شود. اینجاست که میکسر هموژنایزر روتور استاتور آراکو با راندمان کارکرد بسیار بالا می تواند به تولید شما کمک کند.

با استفاده از هموژنایزرهای ما، می توانید محصول بسیار باکیفیتی را تولید کنید که بصورت کامل همگن شده است.
در تصویر زیر یک هموژنایزر استیل که توسط مجموعه ما ساخته شده است مشاهده نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت میکسر و هموژنایزر تولید رب گوجه و سس کچاپ با ما تماس بگیرید.
09122786723
09124780268
02166561974
02166129745

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آراکو

تمرکز ما در شرکت آراکو بر روی خدمات مهندسی معکوس، بومی سازی، طراحی صنعتی و بهینه کردن ماشین آلات و خط تولید است. علاوه بر این موارد به صورت تخصصی هموژنایزر روتور استاتور برای صنعت رنگ، مواد غذایی، سم و کود، مواد دارویی و محصولات آریشی بهداشتی تولید می کنیم. ما در زمینه نرم افزار سالید ورک با سابقه ای بیش از 10 سال پروژه های مختلفی را انجام دادهایم که نمونه بعضی از این پروژه ها در وبسایت شرکت آراکو قابل مشاهده است. در زمینه طراحی و ساخت قالب های فایبرگلاس و کامپوزیت بخصوص فن نیز سوابق خوب و درخشانی داریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]