اطلاعات تماس
  • 093522*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206257484023515
در دسترس نیست

فنگ شویی خانه

13 نکته مهم در فنگ شویی خانه

کد: 140206257484023515

، (اخبار رسمی): فنگ شویی هنری است که به ارتقای زندگی و کسب و کار شما کمک می کند

13 نکته مهم در فنگ شویی خانه
فنگ شویی

فنگ شویی در مورد دانش و حکمت طراحی محیط زندگی ما است. این اساس نظری تمام معماری در طول تاریخ چین است.

13 نکته مهم در فنگ شویی خانه

اول؛ جایی از خانه باید متعلق به شما باشد و بس!

فنگ شویی چین باستان میگه؛ هر انسانی تو خونه اش نیاز داره که یک پناهگاه، یک مکان آرامش برای خودش داشته باشه.

اگر شما یک کودک خردسال تو خونه داشته باشین، حتما به این موضوع توجه کردین که چقدر دوست داره یه خونه سرخپوستی کوچیک یا حتی اتاقی که با بالشت ها و کوسن مبلمان ساخته شده برای خودش تو گوشه ای خونه یا حتی اتاقش برپا کنه. این ذات وجودی انسان و نیازش به پناهگاه فردی هست.

یه مکان دنج برای خواب نیمروز، جایی برای مطالعه یه کتاب شعر یا رمان دلچسب، یه گوشه ای برای گپ زدن و ریلکس کردن در کنار دوستان صمیمی برای خودتون فراهم کنید

دوم؛ جایی شایسته و بی‌نظیر برای خودتون فراهم کنید! شما لایق بهترین‌ها هستید…

فنگ شویی معتقده گوشه دنج یا پناهگاهی رو که تو خونه دارید، برای خودتون به یک معبد، یک فضای معنوی مقدس تبدیل کنید. پارچه های زیبایی با رنگ روشن به این فضا اضافه کنید یا یک بالش نرم و رنگی رنگی برای خودتون تدارک ببینید که روی اون یا تکیه بر اون بتونید به آرامش برسید.

یک سری لوازم تزئینی مثل عود، یک گلدون زیبای کوچک یا یک شمع روشن و ساده رو در کنار مکان استراحت نیمروزی تون قرار بدید. این پناهگاه کوچک با انرژی های معنوی میتونه بهترین تسکین دهنده روح انسان ها موقع بروز مشکلات باشه…

سوم؛ طبیعت رو به خانه دعوت کنید تا انرژی ناب و بی‌نظیرش، آرامش رو به وجود شما بده.

راهکارهای فنگ شویی برای جاری کردن انرژی طبیعت در فضای زندگی؛

یک گلدون کوچک

یک گیاه رونده زیبا بر روی سقف

یک آب نمای کوچک با صدای شرشر آب

یک ردیف گیاهان سبز کوچک

این‌سو و آن‌سوی خونه را پر از گیاهان و گلدون های ریز و درشت کنید…

چهارم؛ نمادها، روح آرامش رو در خانه جاری می‌کنند.

از نمادهای فنگ شویی، در دکوراسیون منزل تون استفاده کنید. این نمادها، آرامش و انرژی مثبت رو به فضای خونه و روح و روان شما بازمی‌گردونند و معنویت را در فضا جاری می‌ کنند. از نمادها تا حد امکان بدون شلوغ کردن فضای خونه استفاده کنید.

نمادهای فنگ شویی در دکوراسیون عبارت‌اند از؛

آب

آیینه

شیشه‌های رنگی

سفال

گیاهان

سنگ‌های کریستال

پنجم؛ خانه‌ای پر از هوای تازه و حس ناب زندگی…

تمام روزهای سال، حتی اگر هوا کمی سرد یا گرم و مرطوب باشه، بد نیست در ابتدای صبح دقایقی کوتاه پنجره‌ها رو باز بگذارید. هوای تازه، انرژی‌های منفی شبانگاه رو به بیرون از فضای خونه هدایت میکنه و فضای زندگی تون سرشار از حس زندگی میشه…

ششم؛ غذا خوردن شما رو آرام می‌کنه اگر…

فنگ شویی اعتقاد داره غذا خوردن مقدس هست و لازمه با اون، با مهربانی و ادب و آرامش برخورد کنید!

غذا رو در ظرف‌های زیبا، تمیز و موردعلاقه اتون سرو کنید.

سفره و میز غذا رو با لیوان و دستمال و وسایل رنگی آراسته کنید.

برای افراد و اهالی منزل، از بشقاب و لوازم موردعلاقه + المان های انرژی بخش سرمیز غذا شبیه یه گلدون جذاب رنگی استفاده کنید.

تا حد امکان و حداقل چند روز در هفته رو، در مکان موردعلاقه و به همراه اعضای خانواده غذا رو صرف کنید.

هفتم؛ دیوارها زنده ان و دلشون می‌خواد نفس بکشن.

فنگ شویی میگه؛ دیوارهای خونه شما باید نفس بکشن؛ این‌قدر شلوغشان نکنید…

تابه‌حال چند بار در خانه‌های اطرافیان خود دیوارهایی را دیده‌اید که در زیر انبوهی از قاب‌های تزئینی و تصاویر یادگاری مدفون‌شده‌اند؟ و تازه به این‌همه قاب و تابلو و دکوری های ریزودرشت، کاغذدیواری‌ها با طرح‌های شلوغ و برجستگی‌های دیوار را هم اضافه کنید!

این ترکیب شلوغ و به‌هم‌ریخته از قاب عکس‌های زیبا در کنار افتخارات و یادگاری‌های خانوادگی و دکوری های گران‌قیمت، نه‌تنها به دیوار خانه شما زیبایی نمی‌دهد بلکه آرامش درون خانه و درون خودتان را هم سلب می‌کند.

دیوارها را کاملاً خلوت کنید تا درونتان آرام شود. یکی دو قاب بزرگ برای جلوگیری از برهنه نشان داده شدن دیوارها کافی ست.

هشتم؛ فنگ شویی ثروت یا این خرده‌ریزه‌های مزاحم آرامش روانتان را به هم می‌ریزند…

دکوری ها و ویترین‌های شلوغ و پر از خورده‌ریزه‌های کوچک و بزرگ را خلوت کنید. حتی اگر تصور می‌کنید این خورده ریزها و تزئینات بسیار زیبا هستند آن‌ها را برای مدتی از مقابل چشمانتان دور کنید و آرامش و سکون خانه را تجربه کنید.

اگر تصور می‌کنید این خورده تزئینات و دکورها بسیار باارزش هستند، به این موضوع فکر کنید که آرامش و حس شاد زندگی شما، از آن‌ها بسیار باارزش‌تر است.

با خالی شدن و مرتب شدن کمدها، بوفه و ویترین‌ها، حالا انرژی‌های مثبت در این مکان‌ها به جریان درمیاید و ثروت و برکت بدان‌ها جاری می‌شود. جای خالی هرگز خالی نمی‌ماند و ثروت و انرژی‌های مثبت جای انرژی‌های منفی و وسایل کهنه را می‌گیرند.

نهم؛ صداهای ریز و گوش‌خراش خانه را حذف کنید…

بنا به اصول فنگ شویی، اصوات و صداهای مزاحم و ناخواسته مسیر ورود انرژی‌های مثبت به خانه را مسدود می‌کند.

به لولاهایی که جیرجیر می‌کنند، درب‌های قیژقیژ کننده با باز شدن‌های گوش‌خراش، تکه چوب‌ها و فلزهای کابینت که صدای کریه ی تولید می‌کنند، رسیدگی کنید…

دهم؛ جالباسی‌های پشت درب‌ها را بردارید! هم خانه و اتاق‌خواب‌ها یک نفس راحت می‌کشند و هم خودتان!

فنگ شویی می‌گوید؛ لباس‌ها باید به ترتیب رنگ و استفاده در کمد چیدمان شوند. از تلنبار کردن و چیدمان لباس‌ها بدون برنامه و نظم خاص اکیداً خودداری کنید. فنگ شویی اتاق‌خواب، عشق و آرامش و روابط عاشقانه در اتاق‌خواب را برای شما به ارمغان می‌آورد؛ بنابراین از ریخت‌وپاش لباس‌ها در فضای خانه و خصوصاً اتاق‌ها بشدت جلوگیری کنید.

از دید فنگ شویی اتاق‌خواب، فضای پشت درب‌های اتاق محل تبادل انرژی است. با آویختن لباس و وسایل پشت درب، این مکان به جایی برای تبادل انرژی‌های منفی تبدیل می‌شود.

یازدهم؛ انرژی‌های منفی، لابه‌لای چین‌وچروک‌ها پنهان‌شده‌اند!

اگر مبلمان های پارچه‌ای دارید یا روکش‌های پارچه‌ای برای مبلمان هایتان تهیه‌کرده‌اید، روکش‌ها را حتماً بشویید و مرتب اتو کنید.

روفرشی‌ها، پادری‌ها و تکه پارچه‌های کج‌ومعوج این‌سو و آن‌سوی خانه را صاف و اتوزده و مرتب کنید. فنگ شویی می‌گوید، انرژی‌ها و احساسات منفی در یک خانه مرتب و منظم جای برای پنهان شدن نخواهد داشت…

دوازدهم؛ فنگ شویی اتاق‌خواب یا باید بگذارید اتاق‌خواب‌هایتان نفس بکشند!

یک راهکار زیبای فنگ شویی، تغییر کاربری اتاق‌هاست. اگر خانه شما چندین اتاق‌خواب دارد، در یک اقدام انتحاری! جای اتاق‌خواب‌ها را با هم عوض کنید. در میان جابجایی وسایل میان اتاق‌ها گرو و غبار و آشغال‌های تلنبار شده بسیاری کشف و معدوم می‌شوند. انرژی‌های منفی گیر افتاده میان وسایل از میان می‌رود و فضا دل‌باز و سرشار از انرژی‌های مثبت می‌شود.

سیزدهم: فنگ شویی اتاق‌خواب، فنگ شویی روابط عاشقانه و خواب آرام؛

اتاق‌خواب محل استراحت است و نه هیچ کار دیگری. تلویزیون، تردمیل، دستگاه‌های برقی و الکترونیکی را تا حد امکان در اتاق‌خواب قرار ندهید.

امن‌ترین و آرامش‌بخش‌ترین نقطه خانه فضای خواب شماست. این نقطه امن را با بستن مسیرهای انرژی کدر و خفه نکنید.

اگر ناچارید یک سری وسایل خانه را در اتاق‌خواب نگهداری کنید یا برای نگهداری از آن‌ها از کمد استفاده کنید یا یک کاور پارچه‌ای بزرگ با رنگی زیبا و هماهنگ با رنگ روتختی و پرده برایشان تهیه کنید؛ اما درهرحال هرقدر وسایل کمتری در فضای اصلی اتاق‌خواب به چشم بیایند، انرژی‌ها بهتر و آسان‌تر جریان می‌یابند.

یک شیوه عالی برای خانه‌های تک خواب که ناچار هستند وسایل زیادی را در اتاق‌خواب نگه دارند، استفاده از یک پارتیشن تزئینی باری جدا کردن بخش خواب و وسایل است.

https://shaiganfengshui.com/feng-shui-consultation/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093522*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل