اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206287490023549
در دسترس نیست

با هدف بهبود کیفیت سلامت خانواده در راستا حمایت همیشگی گهوارک انجام شد.

ارتقا و بهینه سازی فروشگاه سایت گهوارک

کد: 140206287490023549

، (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، فروشگاه وب سایت گهوارک  از  27 شهریور به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی فروشگاه سایت گهوارک 
https://gahvarak.com/shop_category/ فروشگاه اینترنتی گهوارک

به گزارش روابط عمومی گهوارک، وبسایت این شرکت فعال در حوزه بسیار با اهمیت کودک بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس https://gahvarak.com/shop_category/ در دسترس مشتریان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی گهوارک، وبسایت این شرکت فعال در حوزه بسیار با اهمیت نوزاد و کودک از تاریخ 27 شهریور بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس https://gahvarak.com/shop_category/ در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های فروشگاه به فهرست وبسایت اضافه و بهترین، با کیفیت ترین و با ارزش اقتصادی بالا برای مخاطبان میسر شده است.

امروزه با توجه به شرایط حال حاضر دنیا توجه به بهداشت فردی امری بسیار مهم و غیر قابل انکار برای خانواده ها مخصوصا خانواده هایی که دارای کودک و نوزاد هستند مبدل شده است.

در همین راستا تیم ما همیشه توجه و کمک کردن به این مسئله حیاتی و مهم را امری بی بدیل و قابل توجه دانسته و تمام توان فنی خود را در این مسیر به کار گرفته تا به عنوان عضو کوچکی از این خانواده بزرگ انجام وظیفه کرده باشد.
جناب آقای مهندس سیادتی مدیرعامل گهوارک با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و جامعه بزرگ و محترم مادر و کودک و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی ادامه داد: بهبود کیفیت سلامت خانواده در راستا حمایت همیشگی گهوارک از خانواده های خوب ایرانی جزء برترین اهداف تیم گهوارک بوده و هست.
او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال افزایش تعداد محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه هستیم.
مجموعه گهوارک به صورت ماهانه و فصلی نسبت به بروزرسانی و بهبود کیفیت و خدمات خود اقدام می کند و این موضوع برای ما بسیار مهم و با اهمیت می باشد.
گفتنی است فروشگاه وب سایت این مجموعه همزمان با فصل جدید، رونمایی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی