اطلاعات تماس
  • 092104*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207037497223545
در دسترس نیست

لیست قیمت سینی کابل

کد: 140207037497223545

، (اخبار رسمی): سینی کابل یکی از تجهیزات پر کاربرد در صنعت توزیع و انتقال برق است. از سیستم سینی کابل در سیم کشی برق ساختمان‌ها و نیز برای پشتیبانی از کابل‌های الکتریکی عایق شده برای توزیع برق، کنترل و ارتباطات استفاده می‌شود.

لیست قیمت سینی کابل
لیست قیمت سینی کابل

سینی کابل یکی از تجهیزات پر کاربرد در صنعت توزیع و انتقال برق است. از سیستم سینی کابل در سیم کشی برق ساختمان‌ها و نیز برای پشتیبانی از کابل‌های الکتریکی عایق شده برای توزیع برق، کنترل و ارتباطات استفاده می‌شود. سینی کابل به عنوان جایگزینی برای سیم کشی باز یا سیستم‌های مجرای الکتریکی استفاده می‌شود و معمولاً برای مدیریت کابل در ساخت و سازهای تجاری و صنعتی استفاده می‌شود. cable tray ها به ویژه در شرایطی که تغییرات در سیستم سیم کشی پیش بینی می‌شود مفید هستند، زیرا می‌توان کابل‌های جدید را با گذاشتن در سینی به جای کشیدن آنها از طریق لوله، نصب کرد. برای اطلاع از قیمت خرید سینی کابل در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

ساختار سینی کابل

سینی‌های کابل، سیستم‌های پشتیبانی مکانیکی هستند که یک سیستم ساختاری سفت و سخت برای کابل‌های الکتریکی، مسیرهای مسابقه و هادی‌های عایق‌شده برای توزیع برق، کنترل، ابزار دقیق سیگنال و ارتباطات فراهم می‌کنند. سینی‌های کابل فلزی از فولاد گالوانیزه، فولاد ضد زنگ و آلومینیوم ساخته شده‌اند. این دسته شامل سینی‌های کابل خم شونده، مسیرهای کابل، سینی‌های کابل سبد سیمی و همچنین لوازم جانبی برای پشتیبانی یا گسترش دامنه کاربردهای آنها است.

سینی کابل چه کاربردی در صنعت برق دارد؟

همانطور که قبلا نیز ذکر شد، زندگی امروزه به شدت تحت تاثیر جریان الکتریسیته و توزیع و انتقال آن قرار دارد. انواع سیم و کابل‌های برق نیز یکی از اساسی‌ترین تجهیزاتی هستند که در صنعت برق مورد استفاده می‌گیرند. کابل ‌های زمینی، کابل ‌های هادی هوایی و انواع دیگر کابل‌ها در سراسر مناطق شهری و صنعتی دیده می‌شوند نیاز به سامان دهی و مرتب سازی دارند و این وظیفه بر عهده سینی کابل قرار دارد.

از سینی‌های کابل در مواردی مثل جابه جایی، هدایت و نگهداری از کابل و سیم برق و کانال روی دیوار، زمین، زیر زمین و سقف استفاده می‌شود. این ابزار در جهت انتقال، محافظت، زیبایی و مرتب سازی کابل کشی‌های نیز بسیار زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد. کابل‌ها باید در تمام طول مسیر از درون سینی کابل عبور کنند که این حرکت در طول مسیر، حرکت‌های عمودی را نیز شامل می‌شود.

مشخصات سینی کابل

همان‌طور که گفتیم این سینی‌ها از مصنوعات فلزی همانند فولادهای ضد زنگ، آلیاژهای آلومینیوم، و فلزاتی با آبکاری مقاوم در برابر خوردگی ساخته شده‌اند. بنابراین یکی از اصلی‌ترین مشخصه‌های سینی کابل مربوط به مقاومت آن در برابر هرگونه خوردگی، زنگ‌زدگی، یا ساییدگی است. سینی کابل آلومینیومی وزن کمی دارد و با توجه به ویژگی‌های گفته شده، کمترین میزان آسیب دیدگی را نیز دارد. سینی کابل فولادی مقاومت بالا و وزن بالایی دارد. به طور کلی ویژگی‌های هر‌یک از انواع سینی کابل، با توجه به کاربرد آن، متفاوت است.

علاوه بر مشخصه‌های فیزیکی این وسیله می‌توان به نوع کاربرد آن نیز اشاره کرد. هدف اصلی سینی کابلی محافظت از سیم و کابل‌های برقی است. در ضمن این سینی سیم و کابل‌ها را در جهت رسیدن به مسیر درست نیز هدایت می‌کند. در ادامه ۴ مورد از مشخصات سینی کابل را برای شما نام می‌بریم:

  • پل هدایتگر حامل وسیله‌ای برای نظم‌دهی به سیم و کابل‌های برق
  • وسیله‌ای برای انتقال نیرو به درون سیم و کابل‌های برق
  • ساخته‌شده مطابق با استانداردهای NEC

ناگفته نماند سینی کابل در انواع مختلفی در بازار قابل‌عرضه است، از همین‌رو برخی از مشخصات این سینی متغیر خواهد بود. به عبارت دیگر با توجه به نوع سینی کابل مشخصات و کارایی آن نیز عوض می‌شود. اما به طور کلی این سینی برای حفاظت از سیم و کابل در انواع طول‌ها قابل استفاده خواهد بود.

قیمت سینی کابل و متعلقات

بدون‌شک می‌دانید که بهترین کیفیت وسایل برقی در کدام خیابان و محله قابل مشاهده خواهد بود. به زبان ساده برای پیدا کردن و خریدن بهترین سینی کابل با مناسب‌ترین قیمت و با کیفیت‌ترین متعلقات بد نیست به خیابان لاله‌زار مراجعه کنید.

بسیاری از شرکت‌ها همانند شکوه صنعت نیز بهترین کالاها را با بالاترین سطح کیفی در اختیار مشتریان خود می‌گذارند. از جمله مواردی که بر روی قیمت سینی کابل تاثیرگذار هستند، مربوط به جنس یا متریال آن خواهد بود.

بنابراین عواملی همانند میزان عایق بودن سینی یا نوع پوشش آن بی‌تاثیر نیستند. پس اگر جنس سینی کابل شما آلومینیوم باشد قیمت آن با قیمت سینی کابلی که از فولاد ساخته شده است، متفاوت خواهد بود.

در ضمن هرچه استیل یا فولاد ضدزنگ این سینی بیشتر باشد، به طور حتم کیفیت بهتری دارد و گران‌تر محسوب می‌شود. البته سینی کابل به طور معمول از ماهیت ضدخوردگی و ضد زنگ برخوردار است. ناگفته نماند هر یک از سینی کابل‌ها قیمت متفاوتی از یکدیگر دارند زیرا متریال و کاربرد آنها یکسان نیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 092104*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان