اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207087505218181
در دسترس نیست

آنچه درباره تهران خودرو باید بدانیم

معرفی تهران خودرو

کد: 140207087505218181

، (اخبار رسمی): به گزارش خبرگزاری ها سودجویان و دلالان بازار خودرو همه چیز را تحت کنترل درآورده و مشغول پر کردن جیب‌شان هستند. پس، تکلیف ما چیست؟ در این بازار عجیب و غریب چگونه باید یک خودروی مطمئن بخریم؟!

معرفی تهران خودرو
معرفی تهران خودرو

به گزارش خبرگزاری ها سودجویان و دلالان بازار خودرو همه چیز را تحت کنترل درآورده و مشغول پر کردن جیب‌شان هستند. پس، تکلیف ما چیست؟ در این بازار عجیب و غریب چگونه باید یک خودروی مطمئن بخریم؟!

به گزارش خبرگزاری ها سودجویان و دلالان بازار خودرو همه چیز را تحت کنترل درآورده و مشغول پر کردن جیب‌شان هستند. پس، تکلیف ما چیست؟ در این بازار عجیب و غریب چگونه باید یک خودروی مطمئن بخریم؟!

امروزه داشتن خودرویی مناسب برای برخی از افراد، به یک رویا تبدیل شده است! بالا رفتن قیمت خودرو و همچنین وجود دلالان سودجو باعث شده است که مردم برای خرید و فروش اقساطی خودرو نگرانی‌های زیادی داشته باشند. در این شرایط، اگر بدون اطلاعات کافی برای این کار اقدام کنید، ممکن است سرتان کلاه برود!

بنابراین، قبل از خرید و فروش خودرو، بهتر است اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کرده باشید. ما نیز در این مقاله می‌خواهیم با شرکت تهران خودرو به عنوان یک شرکت‌ باسابقه در زمینه‌ی خرید خودرو بیشتر آشنا شویم. این آشنایی قطعا به شما کمک می‌کند تا اسیر دلالان این بازار نشوید! پس اگر موافقید، شروع کنیم...

خرید و فروش خودرو با تهران خودرو!

تهران خودرو با بیش از 15 سالسابقه در زمینه‌ی خرید وفروش اقساطی خودرو فعالیت می‌کند. توجه به نیاز مشتری و مسئولیت‌پذیری از جمله ویژگی‌های اصلی شرکت تهران خودرو است.

شما هم می‌توانید انواع خودروهای داخلی مانند ایران‌خودرو، سایپا، کرمان موتور، گروه بهمن، ریگان کوپا و انواع خودروهای وارداتی نظیر هیوندای، تویوتا، کیا موتورز، رنو، سانگ یانگ، نیسان و فولکس واگن را به صورت نقد و اقساط از تهران خودرو خریداری کنید.

جالب است بدانید که شرکت تهران خودرو نیز یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه‌ی فروش اقساطی خودرو است که آپشن‌های بسیار زیادی را برای شما فراهم کرده است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

مزایای فروش اقساطی خودرو از شرکت تهران خودرو

برخی از آن‌ها عبارتند از:

1- تحویل فوری

در شرکت تهران خودرو، تحویل همه‌ی محصولات به صورت فوری و یک ساعته است. این یعنی شما بلافاصله پس از عقد قرارداد می‌توانید خودروی خود را تحویل بگیرید؛ حتی اگر به صورت اقساطی خرید کرده باشید! چه چیزی از این بهتر؟!

2- سند بنام در رهن بانک

اگر تجربه‌ی خرید اقساطی داشته باشید، این نکته را می‌دانید که معمولا پس از پایان اقساط، سند به نام شما خواهد شد. اما در طرح خرید اقساطی تهران خودرو، پس از ثبت قرارداد، سند خودرو به نام شما می‌شود و تا پایان اقساط در رهن بانک قرار می‌گیرد. بنابراین خیال شما از قرارداد و سند راحت خواهد بود!

3- عدم نیاز به ضامن

یکی از دلایلی که بسیاری از افراد نمی‌توانند از فروش اقساطی خودرو استفاده کنند، نداشتن ضامن معتبر است؛ جالب اینجاست که تهران خودرو این مشکل هم حل کرده است! شما بدون نیاز به ضامن می‌توانید خرید و فروش خودرو را انجام دهید.

4- اقساط بلند مدت

تعداد و زمان اقساط در فروش اقساطی خودرو بسیار مهم است! تهران خودرو در این زمینه تمام تلاش خود را کرده است که قرارداد را مطابق نظر شما تنظیم کند. بنابراین، با در نظر گرفتن شرایط خود می‌توانید از اقساط 12 تا 36 ماهه برای فروش اقساطی خودرو استفاده کنید.

5- پیش پرداخت حداقلی

یکی دیگر از ویژگی‌های طرح فروش اقساطی خودرو در شرکت تهران خودرو این است که مبلغ پیش پرداخت به صورت حداقلی محاسبه می‌شود. این یعنی شما با کم‌ترین مبلغ می‌توانید قرارداد نوشته و خودروی خود را تحویل بگیرید!

6- خرید تضمینی و مطمئن

اما در تهران خودرو همه چیز به صورت تضمینی در اختیار شما قرار می‌گیرد و شما با اطمینان خرید خود را انجام خواهید داد.

حرف آخر...

تهران خودرو _ فروش اقساطی خودروبا تحویل فوری

تیم تهران خودرو با ارایه خدمات فروش اقساطی و معاوضه خودرو به صورت اقساطی با ارایه خدمات ویژه برای مشتریان…

مجموعه حرفه ای تهران خودرو با تلاش تیم قدرتمند و همچنین با اخذ کارگذاری از بانک ها و لیزینگ های معتبر و دولتی ، گامی مهم و نوین را در عرصه فروش اقساطی خودرو برداشته است. تیم تهران خودرو فروش اقساطی معاوضه….

تیم تهران خودرو … برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط فروش اقساطی خودرو های صفر و کار کرده میتوانید در سایت تهران خودرو ثبت نام نمایید تا کارشناسان فروش ما با شما تماس بگیرند و یا میتوانید با مراجعه به دفتر تهران خودرو به نشانی : تهران – خیابان وزرا – بین خیابان سوم و پنجم – پلاک

35 مراجعه نمایید و یا از طریق تماس با شماره های زیر مشاوره کامل خرید اقساطی و معاوضه خودرو و … دریافت نمایید:

021-91305023 021-88712187

https://tehrankhodro.ir

منتظر تماس شما مشتریان عزیز هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید