اطلاعات تماس
  • 021262*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207137512423637
در دسترس نیست

توسعه رباتهای بارد در حریم خصوصی کاربران

زنگ خطر ایمیل مارکتینگ به صدا در آمد! حضور ربات بارد گوگل در ایمیلها

کد: 140207137512423637

، (اخبار رسمی): توسعه ربات بارد گوگل همه پلتفرم های این شرکت بزرگ را تحت تاثیر قرار میدهد. نقشه ها، جیمیلها و ... با حضور بارد بیشتر از قبل به رفتار کاربران حساس میشوند با این حساب رفتار کاربرها به ایمیلهای دریافتی شما میتواند یک شمشیر دولبه از ایمیل مارکتینگ بسازد.

زنگ خطر ایمیل مارکتینگ به صدا در آمد! حضور ربات بارد گوگل در ایمیلها
شرکت سرچ فن خدمات افزایش ترافیک سایت را در شش روش متنوع به شما مشتریان عزیز ارائه میکند.

یکی از خدمات گوگل روی نقشه، امکان ثبت کامنت پنج ستاره یا ثبت ریویو است که ابزار بسیار مهمی برای دیجیتال مارکتینگ کسب و کارها به حساب می آید. با حضور بارد ثبت ریویو از گذشته سختتر میشود.

بارد ربات چت هوش مصنوعی گوگل حالا وارد ایمیلها میشود و کلیه ابزارها و پلتفورمهای گوگل مثل نقشه ها، جی میل و یوتیوب را رصد میکند. این شرکت بزرگ اعلام کرده هدف اصلیِ بارد تهیه پاسخ های مناسبتر به جستجوهای کاربران است. با این حال نگرانی برای تاثیرات ایمیل مارکتینگ ، ثبت نظرات در گوگل و غیره  ادامه دارد.

به نقل از ایندیپندنت، چون گوگل در سایر پلتفرمهای هوش مصنوعی خود موفق بوده است، بارد را راهی میدان کرده تا کاربران امکان گفت و گوی روزمره را داشته باشند. قبلتر گوگل هوش مصنوعی مولد جی بی تی را راه اندازی کرده بود که بارد هم از آن سبقت گرفت.

گوگل اکنون افزونه های بارد را ارائه کرده و حتی میتواند برای تعطیلات یک خانواده متناسب با ایمیلهایشان برنامه ریزی کند و تاریخ مناسبتر را پیشنهاد بدهد. این موضوع نشان میدهد از این به بعد ایمیل مارکتینگ روی آدرسهایی که به جیمیل ختم میشوند به درستی رصد شده و میتواند تاثیرات جانبی زیادی بر نتایج ایمیل مارکتینگ داشته باشند.

تاثیرات جانبی هوش مصنوعی بارد

این ابزار داده های مستقیمی از خود کاربران و رفتار آنها دریافت میکند و امکان پایش داده ها را نیز دارد تا گوگل را به هدف اصلی خود که پاسخگویی بهتر به کاربران است نزدیک تر کند.

در واقع شناسایی الگوی رفتاری کاربران روی همه پلتفرم های گوگل میتواند ماموریتِ اصلی بارد باشد. حالا حرکت کاربران روی نقشه ها یا حتی بازخوردشان به ایمیلها روی تصمیمات گوگل تاثیر میگذارد.

ایمیل مارکتینگ، شمشیر دولبه

اگر کاربران واکنش جذابی به ایمیهای تبلیغاتی شما که با هدف ایمیل مارکتینگ ارسال کرده اید، نداشته باشند، احتمالا گوگل نسبت به اسم دامنه ی شما واکنشهای جبهه داری نشان دهد. هرچند این موضوع قبلتر به واسطه اسپم کردن دامنه ها نشان داده میشد اما حالا بر اساس رفتار کاربر شناسایی خواهد شد.

در مقابل چنانچه واکنشها مساعدتر باشد، گوگل نیز واکنشهای مناسب تری نشان میدهد. علاوه بر این میتوان گفت محتوای ایمیلها نیز میتواند بر سئوی سایت و یا استفاده از کلمات کلیدی تاثیر داشته باشد که مثبت یا منفی بودن آن بستگی به واکنش کاربران دارد.

نقشه گوگل و تاثیرات بارد

یکی از خدماتی که گوگل روی نقشه به کاربران میدهد امکان ثبت کامنت پنج ستاره یا ثبت ریویو است که ابزار بسیار مهمی برای دیجیتال مارکتینگ کسب و کارها به حساب می آید و بسیاری از شرکت های مشاوره دیجیتال مارکتینگ به دنبال آن هستند. از قبل هم نظر دهی و نمایش داده شدن نظرات روی نقشه ها، مطلب چالش برانگیزی برای کسب و کارها بوده است.

با پر رنگتر شدن بارد که رفتار کاربران را روی نقشه به درستی پیگیری میکند، نوشتن نظر و دادن ستاره ها به هر لوکیشن روی نقشه میتواند سخت گیرانه تر باشد

بازدید از وبسایتها و تاثیر بر نتایج گوگل

حالا بارد سایه به سایه کاربر حرکت میکند. او میداند کاربر از کدام سایت حس بهتری میگیرد یا از کدام وبسایت خرید میکند. حتی میداند از کدام سایتها رد شده و به سایت مورد نظر خود رسیده است. منظور این نیست که گوگل از قبل اطلاعات کمی داشته، بلکه حالا وسعت اطلاعات و دقت آن بیشتر شده است.

بنابراین با افزایش ترافیک سایت و ارسال سیگنال مخاطب پسند بودن وبسایت به گوگل ، امکان رشد و بهبود در نتایج جستجو، برای وبسایتها فراهم است. هرچه کاربران مشتاقتری داشته باشید رشد سریعتر اتفاق می افتد چرا که بارد همه خبرها را برای گوگل مخابره میکند.

سخن پایانی

تنها نکته ای که باید در نهایت به آن اشاره کرد مساله حفظ حریم خصوصی است. اگر با حضور بارد احساس میکنید حریم خصوصی کاربران به چالش کشیده شده، اصلا نگران نباشید. گوگل پیشتر برای آن برنامه ریزی کرده و حرکت های بارد را بر اساس درخواست خود کاربران توسعه داده است. به این معتی که برای دخالت بارد روی کارهای شما نیاز به مجوز هست. هر جا که خود شما بخواهید میتوانید دسترسی های بارد را بازتر یا محدودتر کنید
شرکت سرچ فن پیشرو در ترفندهای گوگلی با تحیلیل بالا سعی میکند مسیر روشنتری در دیجیتال مارکتینگ شما ایجاد کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021262*****
[نمایش اطلاعات]