اطلاعات تماس
  • 091320***** - ۰۹۱۳۴۴*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207187522423521
در دسترس نیست

تعمیر دستگاه واکس کفش

کد: 140207187522423521

، (اخبار رسمی): در گذشته بیشتر افراد برای تمیز کردن کفش هایشان از واکس های حاوی روغن و پارافین استفاده می کردند که این واکس ها به علت این که با برس پخش می شد موجب می گشت که هم دست ها کثیف شوند و هم ذرات مواد به دیگر لباس ها جذب شوند؛ از این رو شرکت ها برای رفع این مشکلات دست به تولید دستگاه واکس کفش زدند.

تعمیر دستگاه واکس کفش
تعمیر دستگاه واکس کفش

همان طور که می دانید، تمیز بودن کفش شخصیت یک فرد را می رساند؛ در گذشته بیشتر افراد برای تمیز کردن کفش هایشان از واکس های حاوی روغن و پارافین استفاده می کردند که این نوع واکس ها به علت این که با برس پخش می شد موجب می گشت که هم دست ها کثیف شوند و هم این که ذرات مواد به دیگر لباس ها جذب شوند ؛ به غیر از این استفاده از واکس های سنتی ظاهر کفش را پس از مدتی از بین می برد؛ به همین منظور بیشتر شرکت ها برای رفع این مشکلات و تسریع در روند واکس زنی دست به تولید دستگاه واکس کفش زدند که این نوع دستگاه ها دیگر مشکلات واکس زنی های قدیمی را ندارد و به بهترین حالت ممکن کفش ها را تمیز می کنند.

در این مقاله قصد داریم که تمام اطلاعات مربوط به دستگاه واکس کفش را برایتان توضیح دهیم؛ اگر تمایل دارید که در این زمینه اطلاعات جامعی کسب کنید، حتما کمی از وقت خود را به خواندن محتوای زیر اختصاص دهید.

دستگاه واکس کفش چیست؟

همان طور که در ابتدای مقاله هم به این موضوع اشاره کردیم، واکس زدن های سنتی مشکلات زیادی را برای افراد به وجود می آوردند و به علت این که از مواد نفتی به تولید می رسیدند پس از مدتی استفاده سطح رویه کفش را از بین می بردند و ظاهری بد به این پوشینه ها می دادند؛ از این رو شرکت های زیادی برای رفع این معضلات دست به تولید دستگاه واکس کفش زدند و همان طور که در تصویر مشاهده می کنید، دستگاه های واکس کفش به روش های خودکار کار واکس زنی را انجام می دهند به همین علت نیازی نیست که شما از دست هایتان استفاده کنید.

نحوه کار دستگاه واکس زنی این گونه است که در داخل این سیستم یک مخزن به همراه چند بورس وجود دارد که در مخزن مایع واکس ریخته می شود و این ماده توسط یک شیر برقی بر روی کفش ها مالیده می شود و سپس به وسیله برس ها پخش می گردد و عمل واکس زنی کفش ها در کوتاه ترین زمان به انجام می رسد.

اوایل از این نوع دستگاه ها بیشتر در سازمان ها و ادارات استفاده می شد؛ اما رفته رفته استقبال از به کارگیری آن ها بالا رفت و نوع خانگی آن ها نیز به تولید رسید.

انواع دستگاه واکس برقی دستگاه های واکس برقی با توجه به نوع کاربرد به دسته های مختلف زیر طبقه بندی می شوند که هر کدام دارای یک مشخصه و کاربرد می باشند.

  1. دستگاه واکس کفش تمام اتوماتیک: این نمونه از تجهیزات برقی هستند که به وسیله چهار برس و مدار اتوماتیک دارای تایمر در مدت ۴۰ ثانیه کفش ها را به بهترین شکل تمیز و براق می کنند؛ جالب است بدانید که چراغ هایی بر روی دستگاه های واکس اتوماتیک طراحی شده که این لامپ ها برای حذف گرد و غبار، انتخاب رنگ موم و سفت کردن آن هستند؛ از ویژگی های خوبی که می توان برای این دسته از دستگاه های واکس کفش در نظر گرفت این است که کاملا بهداشتی و بدون بو هستند و پارافین نیز به هیچ عنوان در آن ها وجود ندارد.
  2. دستگاه واکس کفش نیمه اتوماتیک: این نمونه از سیستم های واکس زنی به صورت دو برسه هستند و شیر تعبیه شده بر روی آن ها از نوع مکانیکی می باشد و این موضوع نشانگر این است که فرد باید برای این که موم را روی کفش بریزد آن را به صورت دستی بچرخاند؛ در ضمن این سیستم ها بعد از گذشت ۴۰ ثانیه به شکل اتوماتیک خاموش می شوند و کاربر موظف است که تا پایان این ۴۰ ثانیه صبر کند.
  3. دستگاه های واکس کفش خانگی: دستگاه های واکس کفش که برای مصارف خانگی به تولید می رسند در دو نوع شارژی و برقی در بازار وجود دارند که جنس بدنه شان از مواد پلی اتیلن می باشد؛ این مدل از تجهیزات واکس زنی دارای دو برس یکی برای گردگیری و دیگری برای واکس زنی می باشند که در عرض ۴۰ ثانیه با فشار دادن یک پدال عمل واکس زنی را به بهترین شکل انجام می دهند.

از مزایای خوبی که  دستگاه های واکس زنی خانگی دارند این است که با سرعت بالایشان دیگر نیازی نیست که افراد وقت زیادی را صرف واکس زدن کفش هایشان بکنند.

تعمیر دستگاه واکس کفش امروزه از دستگاه های واکس کفش در اغلب سازمان ها، ادارات و خانه ها نیز استفاده می کنند؛ این نوع سیستم ها همان طور که گفتیم، به گونه ای طراحی شده اند که کار واکس زنی را بدون هیچ آلودگی ای در کوتاه ترین زمان انجام می دهند.

دستگاه های مخصوص واکس زنی به دلیل این که با برق کار می کنند احتمال دارد که روزی دچار اختلال و خرابی بشوند؛ عللل اصلی خرابی این نوع تجهیزات یا می تواند مربوط به موتور، یا شیر برقی و یا خرابی برس ها باشد.

یکی از دلایلی که باعث می شود شیر برقی دستگاه نام برده دچار مشکل گردد و تعمیر دستگاه واکس کفش ضروری باشد این می باشد که در آن واکس نامرغوب ریخته شده است، پس برای آن که این قطعه به مشکلی برنخورد و به تعمیر دستگاه واکس کفش نیازی نباشد باید حتما مخزن آن را از واکس با کیفیت پر کنید.

برس ها نیز به علت پیشگیری از خرابی واکس زن باید هر چند وقت یکبار عوض شوند؛ در غیر این صورت مشکلات دستگاه بیشتر می شود و نمی تواند که عملکرد درستی داشته باشد.

بعضی از اوقات عیب از موتور دستگاه واکس کفش است؛ در صورتی که دیدید موتور آن روشن نمی شود یا کابل اصلی دستگاه دچار مشکل است یا این که در برد موتور اصلی اختلالی ایجاد شده است؛ در هر صورت اگر از این نوع سیستم ها  استفاده می کنید و به تعمیر دستگاه واکس کفش نیاز داشتید، می توانید که کار تعمیرات دستگاه خود را به تکنسین های زبده ما بسپارید.

مجموعه شاهین تلاش یکی از بهترین و مرجح ترین شرکت هایی است که در عرصه تولید و تعمیر انواع دستگاه واکس کفش، تعمیر مبل شویی، تعمیر جاروبرقی، تعمیر اسکرابر و تعمیر سوییپر به طور جدی به فعالیت مشغول می باشد؛ اگر تمایل به خرید دستگاه واکس کفش دارید یا می خواهید که کار تعمیر دستگاه واکس کفش را به افراد متخصص بسپارید، انتخاب این مجموعه برای شما بهترین گزینه می باشد.

شایان به ذکر است که شاهین تلاش برای رفاه حال مشتریان امکان ارائه خدمات را نیز در منزل مقدور کرده است و شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت سرویس از این مجموعه با شماره های زیر در ارتباط باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091320***** - ۰۹۱۳۴۴*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار