اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207197524814784
در دسترس نیست

انواع بافت سیم بکسل

مفهوم بافت سیم بکسل چیست؟

کد: 140207197524814784

، تهران , (اخبار رسمی): مفهوم بافت سیم بکسل به قطر و شکل هندسی مفتول های بکار گرفته شده در هر رشته (استرند) از سیم بکسل اشاره داشته و با ساختار سیم بکسل مجزا می باشد. بافت نوع سیل محبوب ترین و کاربردی ترین نوع بافت سیم بکسل است.

مفهوم بافت سیم بکسل چیست؟
بافت سیم بکسل

4 بافت کاربردی سیم بکسل شامل بافت استاندارد با مفتول های قطر برابر، بافت سیل با کاربری در صنایع آسانسور، بافت وارینگتون و بافت فیلر می باشند.

یکی از فاکتور های تاثیر گذار در مشخصات مکانیکی سیم بکسل ها بافت سیم بکسل است. مقاومت کششی سیم بکسل و انعطاف دو مورد از مشخصات مکانیکی هستند که تاثیر پذیری بالایی از نوع بافت سیم بکسل دارند. در واقع بافت سیم بکسل اشاره به قطر مفتول هایی دارد که در هر استرند یا رشته بکار گرفته شده است و در نهایت قطر مفتول های هر رشته در قیاس با رشته های دیگر. چهار نوع بافت اصلی بر حسب قطر مفتول ها برای سیم بکسل ها قابل تعریف است که عبارتند از بافت استاندارد Standard، بافت وارینگتون Warrington، بافت سیل Seale و بافت فیلتر Filler. به جز بافت های اصلی نام برده شده بافت های ترکیبی دیگری چون وارینگتون-سیل نیز در تولید سیم بکسل ها مورد استفاده قرار می گیرند.

سیم بکسل بافت استاندارد: یکی از ساده ترین بافت های سیم بکسل ها محسوب می شود. در این نوع بافت قطر کلیه مفتول های بکار گرفته شده در هر رشته از سیم بکسل با یکدیگر برابر هستند. نمونه های ساختار هایی که با بافت استاندارد تولید می شوند 6X19 است. سیم بکسل های نتاب نیز اغلب با این بافت تولید می شوند.

سیم بکسل بافت وارینگتون: در این نوع بافت از سیم بکسل از مفتول هایی با قطر مختلف (اغلب از 3 و یا حتی 4 سایز مختلف مفتول) استفاده می شود. در لایه دوم پس از لایه بیرونی مفتول هایی با قطر های مختلف بصورت یکی در میان قرار گرفته و از این نظر انعطاف سیم بکسل با بافت وارینگتون بسیار بالا است.

سیم بکسل بافت سیل: یکی از محبوب ترین بافت های سیم بکسل سیل است که نمونه کاربری آن در تولید سیم بکسل های آسانسوری است. در بافت سیل از قطر های مختلف مفتول در هر لایه از استرند استفاده می شود بگونه ای که اغلب لایه میانی با قطر کمتری تولید شده است. انعطاف بسیار بالا از مشخصات مکانیکی سیم بکسل بافت سیل است.

سیم بکسل بافت فیلر: در این نوع بافت سیم بکسل قطر مفتول های اصلی استرند ثابت است اما برای پر کردن فضای خالی بین مفتول ها از یک سری مفتول با قطر بسیار کم استفاده شده است. این بافت سیم بکسل دارای کاربری صنعتی محدودی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تجهیزات صنعتی نانو

اطلاعات عمومی، فنی و مهندسی تجهیزات صنعتی شامل انواع سیم بکسل ها، زنجیر صنعتی، بلبرینگ و رولبرینگ و کلیه ابزار آلات صنعتی. معرفی شرکت های خدماتی در زمینه های مختلف صنعتی و ساختمانی، خدمات تاسیسات ساختمان، برق ساختمان، نو سازی و بازسازی ساختمان. معرفی قطعات صنعتی و مشخصات مکانیکی قطعات مورد استفاده در ماشین آلات و تجهیزات صنعتی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید