اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207227629219216
در دسترس نیست

راهنمای جامع خرید پرینتر کارکرده

کد: 140207227629219216

، تهران , (اخبار رسمی): مهمترین نکته ای که باید مورد توجه قرار دهید، این است که چه نوع پرینتری نیاز دارید؟ پرینتر خانگی نیاز دارید یا برای محل کار؟ پس از اینکه پرینتر مناسب را برای خود انتخاب کردید حالا باید به فکر خرید پرینتر باشید که از کجا و چطور بخرید؟ حالا برای خرید نکته‌های مهم دیگری وجود دارد که باید رعایت نمایید

راهنمای جامع خرید پرینتر کارکرده
راهنمای جامع خرید پرینتر کارکرده

مهمترین نکته ای که باید مورد توجه قرار دهید، این است که چه نوع پرینتری نیاز دارید؟ پس از اینکه پرینتر مناسب را برای خود انتخاب کردید حالا باید به فکر خرید پرینتر باشید که از کجا و چطور بخرید؟

امروزه به دلیل افزایش قیمت پرینترهای آکبند (نو) موجود در بازار و وضعیت اقتصادی مردم، خرید هر نوع پرینتر برای خانه و یا محل کار با سختی مواجه شده است. به همین علت بسیاری از افراد به دنبال خرید پرینتر های استوک موجود در سایت‌ها، فروشگاه‌های پرینتر و سایت‌های درج آگهی هستند تا با هزینه کمتر یک پرینتر دست دوم تمیز تهیه کنند.

اما آیا واقعا می‌توان به این دستگاه‌های دست دوم اعتماد کرد؟ آیا این پرینتر برای شما کار خواهد کرد یا عمر مفید آن به پایان رسیده و مدام باید تعمیر شود؟ آیا کیفیت یک پرینتر استوک می‌تواند در حد یک پرینتر آکبند باشد؟ چگونه و از کجا می‌توانیم یک پرینتر کارکرده مناسب و با کیفیت بخریم؟

خب مطمئنا شما هم تمامی این سوالات در ذهنتان است و به همین خاطر هم به این صفحه مراجعه کردید. در جواب سوال اول که آیا پرینتر استوک باید بخریم یا نه باید گفت که خرید پرینتر استوک هیچ مشکلی ندارد ولی باید هنگام خرید پرینتر استوک به چند نکته توجه کنید تا بهترین خرید را برای خود یا محل کارتان داشته باشید و پرینتر سالیان سال برای شما کار کند. 
نکاتی که در هنگام خرید پرینتر استوک باید رعایت کنید
مهمترین نکته ای که باید مورد توجه قرار دهید، این است که چه نوع پرینتری نیاز دارید؟ پرینتر خانگی نیاز دارید یا برای محل کار؟ پس از اینکه پرینتر مناسب را برای خود انتخاب کردید حالا باید به فکر خرید پرینتر باشید که از کجا و چطور بخرید؟ حالا برای خرید نکته‌های مهم دیگری وجود دارد که باید رعایت نمایید، پس ادامه مقاله را حتما مطالعه کنید.
1- خرید از فروشگاه‌های معتبر ماشین‌های اداری و پرینتر
یکی از نکات مهمی که شما عزیزان هنگام خرید پرینتر دست دوم باید در نظر بگیرید، خرید از فروشگاه معتبر است. فروشگاهی که دستگاه را پیش از خرید برای شما تست کند و سلامت و عملکرد آن را به شما نشان دهد. همچنین ضمانت دستگاه و یا حتی دادن مهلت تست به مشتریان این قوت قلب را به خریدار می‌دهد که پرینتر فاقد هر نوع مشکلی است. همچنین داشتن تیم پشتیبانی قوی جهت پاسخگویی به سوالات مشتریان پس از خرید می‌تواند از ویژگی‌های بارز یک فروشگاه معتبر پرینتر باشد.
2- بررسی میزان کارکرد و کیفیت چاپ دستگاه
از دیگر موارد مهم هنگام خرید چاپگر کارکرده، بررسی تعداد چاپ پرینتر است که کارکرد کلی پرینتر از ابتدای کار تا به آن روز را نشان می‌دهد. پیشنهاد ما به شما این است که پرینتر هایی که کارکرد آن‌ها زیر 5000 چاپ است را خریداری نمایید. دومین نکته مهم در زمان خرید پرینتر این است که کیفیت چاپ پرینتر را تست کنید تا از سلامت آن مطمئن شوید.
3- بررسی موجود بودن درایور پرینتر و سازگاری با ویندوزهای جدید
چاپگر استوکی که شما قصد خرید آن را دارید باید قابلیت نصب در سیستم عامل‌های جدید (ویندوز 7 تا ویندوز 11) را داشته باشد تا شما بتوانید دستگاه خود را به راحتی و بدون وجود هیچ مشکلی در کامپیوتر نصب کنید. با یک جست‌و‌جوی ساده در سایت‌ها می‌توانید از امکان نصب شدن پرینتر در سیستمتان مطمئن شوید. درایور پرینتر معمولا (در قالب یک CD) همراه با دستگاه به مشتریان عرضه می‌شود یا می‌توانید آن را از سایت‌هایی نظیر cardpardaz.com به صورت آنلاین دانلود نمایید و به راحتی روی سیستم خود نصب کنید.
4- بررسی موجود بودن قطعات پرینتر در بازار
زمانی که یک پرینتر استوک خریداری می‌کنید باید از فروشنده در خصوص موجود بودن یا نبودن قطعات پرینتر در بازار سوال بپرسید. تا اگر احیانا قطعه‌ای از پرینتر شما معیوب شد و نیاز به تعویض داشت، به راحتی بتوانید آن را عوض کنید. اگر پرینتری که شما تهیه می‌کنید، خیلی قدیمی باشد، در صورت خراب شدن یکی از قطعاتش، عملا دیگر پرینتر قابل استفاده نخواهد بود. همچنین در نظر داشته باشید که لوازم مصرفی پرینتر شما قیمت مناسبی داشته باشد تا خرید شما هم در هنگام خرید و هم هنگام استفاده اقتصادی باشد.

5- تامین مواد مصرفی
پرینتری را انتخاب کنید که مواد مصرفی آن در بازار موجود باشد و در صورت نیاز، بتوانید آن‌ها را به سهولت پیدا کنید.

6- قیمت چاپگر
برای انتخاب یک کارت پرینتر کارکرده گزینه‌های بسیاری وجود دارد که می‌توان پس از بررسی چند فاکتور مهم بهترین آن‌ها را برگزید. کاربرد و قیمت دستگاه چاپ کارت pvc دست دوم دو عامل مهم هستند که پیش از خرید باید در نظر گرفت. یکی از مهمترین دلایلی که مصرف کنندگان پرینتر چاپ کارت را به سمت خرید نوع کارکرده آن سوق می‌دهد، قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن است. قیمت چاپگر کارکرده در بازار متنوع است و به عوامل گوناگونی بستگی دارد. قیمت‌ گذاری پرینتر  دست دوم با توجه به عمر دستگاه، میزان کارکرد، سلامت ظاهری و عملکرد آن تعیین می‌گردد. پس پیش از خرید پرینتر کارت کارکرده استعلام قیمت نمایید، بدون تردید گزینه‌هایی برای مقایسه و نتیجه‌گیری درباره قیمت چاپگر وجود دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کارت پرداز

شرکت کارت پرداز تنها یک فروشگاه نیست! در این مجموعه فعالیت­‌های مختلفی پیرامون چاپ کارت PVC با بالاترین رتبه تخصصی انجام می­‌شود. فعالیت‌هایی مثل: چاپ کارت PVC در انواع مختلف؛ فروش انواع پرینتر چاپ کارت PVC همراه با ریبون و مواد مصرفی مخصوص کارت پرینترها؛ فروش انواع پرینتر سوزنی همراه با ریبون و مواد مصرفی مخصوص آن‌ها؛ فروش انواع پرینتر لیبل زن همراه با ریبون و مواد مصرفی مخصوص آن‌ها؛ فروش انواع کارت خام پی وی سی (کارت مگنت ، کارت مایفر ، کارت RO)؛ فروش لوازم جانبی کارت PVC؛ طراحی انواع کارت پی وی سی؛ خرید و فروش چاپگر دست دوم چاپ کارت PVC؛ تعمیر و رفع مشکل پرینتر چاپ کارت PVC؛ آموزش تعمیرات پرینتر چاپ کارت PVC؛ آموزش نگهداری و روش کار با انواع پرینتر چاپ کارت PVC؛ جهت مشاوره چاپ کارت، خرید کارت خام و پرینتر کارت، تعمیر و راه اندازی پرینتر کارت، با متخصص‌ترین نیروها در خدمت شما هستیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید