اطلاعات تماس
  • 091448***** - 044462*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207227629422972
در دسترس نیست

مهمترین نکات برای افزایش طول عمر ماشین لباسشویی

کد: 140207227629422972

، (اخبار رسمی): دراین قسمت درباره ی مهمترین نکات برای افزایش طول عمر ماشین لباسشویی میپردازیم.

مهمترین نکات برای افزایش طول عمر ماشین لباسشویی
مهمترین نکات برای افزایش طول عمر ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی های امروزی صفحه کوچکی با تعدادی دکمه دارد که این امکان را به شما می دهد برنامه شستوشوی را به دلخواه انتخاب کنید و اگر خواستید دمای آب و دور موتور را تغییر دهید.

مطالب برگرفته از سایت گزینگ کالا 

راهکار استفاده از یک ماشین لباسشویی تنها جمع آوری لباس ها و ریختنشان در ماشین نیست. نکات بسیاری است که با رعایت نکردن هر یک از آنها خسارت زیادی به ماشین و لباس هایتان ممکن است وارد بشود. همه ما طرز استفاده از ماشین لباسشوییرا به خوبی می دانیم .اما گاهی اوقات با نداشتن اطلاعات کافی باعث کوتاه شدن طول عمر دستگاه ، از بین رفتن بافت لباس ها و خرابی دستگاه می شویم. بهتر است پس از خرید هر دستگاهی در مورد کارکرد صحیح آن مطالعه کنیم حتی اگر یک وسیله ای مانند ماشین لباسشویی باشد که قبلا از آن استفاده کرده ایم. با پیشرفت صنعت، عملکرد و امکانات جدیدی اضافه شده است که دانستن آنها می تواند باعث افزایش طول عمر ماشین لباسشویی شود.

پس برای پیشگیری از خرابی ها، بالا بردن راندمان و افزایش طول عمر ماشین لباسشویی به معرفی تعدادی از اشتباهات رایج می پردازیم.

از کنار صدای تق تق به آسانی نگذرید

صدای تق تق ماشین وقتی ماشین لباسشویی جدیدی می خرید: ابتدا باید آن را روی سطح صاف و مناسب نصب کنید. ماشین وقتی بلرزد یا تق تق کند باید ماشین لاسشویی را تعویض یا هزینه زیادی را صرف تعمیر و نگه داری آن کنید .پس بهتر است حتما هنگام نصب از نمایندگی معتبر درخواست راهنمایی کنید و تا زمانی که فرد متخصص ماشین لباسشویی را نزد شما آزمایش نکرده از آن استفاده نکنید.

 زیپ های باز لباس هایتان را ببندید

همیشه دقت داشته باشید که وقتی لباسی را که دارای زیپ میباشد داخل ماشین لباس شویی می اندازید حتما زیپ آن را بسته نگه دارید چون به شدت ممکن است به لباس های دیگر شما آسیب بزند. تماشا میکنید که یک نکته ساده به راحتی می تواند شما را از پرداخت هزینه های اضافی دور کند.

 پودر بیش از حد ممنوع

پودر بیش از اندازه همیشه خوب نیست. اگر می خواهید بعد از شستشو لباس های تمیز داشته باشید طبق دستور از پودر شوینده استفاده کنید، استفاده بیشتر از حد مجاز از مواد شوینده کار ماشین را خراب میکند.

 لباس ها را داخل ماشین لباسشویی جمع نکنید

بد بو شدن فضای ماشین ناشی از جمع آوری بیش از یک یا دو روزه لباس هاست که چندان جالب نیست همیشه بعد از شستشو در ماشین را باز بگذارید تا خشک شود اگر ماشین لباسشویی بوی بدی داد با نصف فنجان جوش شیرین ماشین را ضدعفونی کرده و تمییز کنید.

 ماشین لباسشویی را با پاک کننده های خانگی ضدعفونی بکنید

یک فنجان سرکه و جوش شیرین را داخل ماشین بریزید و ماشین را روشن کنید تا چرخ کوتاهی بزند. با این کار درصد قابل توجهی از باکتری ها از بین خواهند رفت.

ستشوی فیلتر ماشین لباسشویی مهم است

همیشه حواستان به فیلتر ماشین لباسشویی باشد. همه ماشین ها فیلتر دارند فیلتر ماشین را بیرون بیاورید و بشویید که از انسداد آن جلوگیری کرده باشید. اگر نمی‌دانید فیلتر کجاست به دفترچه دستگاه مراجعه کنید و همین‌طور آب‌هایی که داخل درب جمع شده را پاک کنید.تا بوی بدی نگیرد بعد دکمه شست وشو را بزنید تا باقی مانده پودرها شسته شود.

 به لیبل پشت لباس ها دقت کنید

ماشین لباسشویی های مدرن برای انواع لباس ها دور های متفاوتی دارند به همین منظورقبل از قرار دادن لباسها داخل ماشین لیبل آن ها را چک بکنید. با انجام این نکته ها به عمر ماشین لباسشویی و لباس افزوده و نهایت دقت و توجه را در نگهداری از آنها به خرج بدهید.

جلوگیری از ورود نوسانات برق؛ مهم‌ترین نکته برای نگهداری از ماشین لباسشویی

با توجه به اینکه نوسانات شدید برق وجود دارد، احتمال اینکه قطعات داخلی مانند برد و موتور کامل یا نیم سوز شوند  بسیار است. بنابراین برای نگهداری از لباسشویی سعی کنید در زمان کم مصرفی برقی استفاده کنید و ان را در ابتدای شب روشن نکنید.

انتخاب شوینده با کیفیت

نکته دیگری که در نگهداری از ماشین لباسشویی وجود دارد و باید به آن توجه کنید استفاده از مواد شوینده  با کیفیت است. اگر از شوینده‌ های غیر استانداردی استفاده کنید باعث آسیب رساندن به لباس ها شده و د رمدت زمان کمی به قطعات لباسشویی مانند هیتر، سنسور دما و سطح آب و پمپ تخلیه می شود. 

میکروسوئیچ

در لباسشویی ها قفل خاصی تعبیه شده که به ان میکروسوئیچ می گویند و از باز شدن ناگهانی درب جلوگیری می کند. با فشرده شدن دکمه شروع به کار، میکروسوئیچ درب دستگاه را قفل می‌کند و تا پایان شستشو قفل باقی می‌ماند. نوسانات برقی و ضربه خوردن به این قطعه باعث می‌شود که خراب شود و در بعضی از مواقع کاربر با مشکل باز نشدن درب لباسشویی روبرو گردد.

کنترل پنل

ماشین لباسشویی های امروزی صفحه کوچکی با تعدادی دکمه  دارد که این امکان را به شما می دهد برنامه شستوشوی را به دلخواه انتخاب کنید و اگر خواستید دمای آب و دور موتور را تغییر دهید. از فشردن بی خودی دکمه ها خودداری کنید زیرا باعث هنگ کردن لباسشویی و خرابی برد ان می شود. برای تمیز کردن این قسمت نیز از آب و مایعات زیاد استفاده نکنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

gzingkala

در حال حاضر فروشگاه ما یکی از بزرگترین مرکز خریدهای لوازم خانگی در سطح استان آذربایجان غربی می باشد و انواع محصولات خانگی اصل و باکیفیت را به مشتریان عزیز ارائه می کند. این مجموعه متعلق به آقای معروفی می باشد و ایشان صاحب امتیاز نماد اعتماد الکترونیکی است و کلیه کارها تحت مدیریت ایشان انجام می پذیرد. فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا به عنوان یکی از برترین و جامع ترین فروشگاه های آنلاین در زمینه ی انواعی از لوازم خانگی در دسته بندی های یخچال و فریزر، شستشو و نظافت، سرمایشی و گرمایشی، لوازم صوتی و تصویری، تجهیزات و خرده ریزه های آشپزخانه فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
  • 091448***** - 044462*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید