اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207227630823694
در دسترس نیست

معرفی بهترین دستگاه‌های روغن گیری موجود در بازار ایران

کد: 140207227630823694

، (اخبار رسمی): آیا می‌دانید برای روغن‌گیری انواع دانه‌های روغنی از چه دستگاهی استفاده می‌شود؟ در صنایع غذایی برای استخراج روغن از انواع دانه‌ها از دو دستگاه مختلف استفاده می‌شود. روش اول استفاده از دستگاه روغن‌کشی پرس سرد و روش بعدی دستگاه روغن‌گیری پرس گرم است.

معرفی بهترین دستگاه‌های روغن گیری موجود در بازار ایران
معرفی بهترین دستگاه‌های روغن گیری موجود در بازار ایران
معرفی بهترین دستگاه‌های روغن گیری موجود در بازار ایران
معرفی بهترین دستگاه‌های روغن گیری موجود در بازار ایران
معرفی بهترین دستگاه‌های روغن گیری موجود در بازار ایران
معرفی بهترین دستگاه‌های روغن گیری موجود در بازار ایران

شرکت ایران کلدپرسینگ بهترین دستگاه‌های پرس سرد روغن‌گیری را تولید و به بازار عرضه می‌کند. کارخانه ایران کلد پرسینگ همواره سعی دارد تا با تکیه بر دانش روز جهان، به‌منظور ارتقا صنعت روغن‌گیری کشور گام بردارد. این گروه در این راه استانداردها و گواهینامه‌های متعددی از جمله ECM، IAPMO و TUV را از مراجع ذیصلاح نیز کسب کرده است.

دستگاه روغن گیری پرس سرد کالیبر ۴۵ میلی‌متر

دستگاه روغن کشی پرس سرد کالیبر ۴۵، بهترین دستگاه روغن گیری در بازار و جدیدترین مدل ساخته شده توسط شرکت ایران کلدپرسینگ است. از مشخصات و ویژگی‌های این دستگاه به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

●       ظرفیت ورودی واقعی دستگاه: (INPUT=240 KG/24H (10KG/H

●       کارکرد 24 ساعته

●       برق تک فاز

●       بدون ایجاد آلودگی محیطی و صوتی

●       2 سال گارانتی موتور و گیربکس

●       1 سال گارانتی کل قطعات

●       عمر مفید حداقل 5 سال

دستگاه روغن گیری کالیبر ۴۵ با قابلیت استفاده از برق تک فاز خانگی برای تولید روغن در فروشگاه، عطاری و آزمایشگاه‌های تست کیفیت روغن مورد‌استفاده قرار می‌گیرد. از‌این‌رو در‌صورتی‌که شما قصد راه‌اندازی مراکز فروش روغن های گیاهی در تهران و مناطق دیگر کشور داشته باشید، به‌راحتی می‌توانید از این دستگاه استفاده کنید.

دستگاه روغن کشی پرس سرد کالیبر ۶۵ میلی‌متر

دستگاه روغن‌گیری مدل ۶۵ (با قیف شیشه‌ای) اغلب در کارگاه‌های کوچک مورد‌استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه بهترین دستگاه روغن گیری خانگی محسوب می‌شود که قابلیت انجام کار با برق خانگی تک فاز را دارد. دستگاه روغن کشی کالیبر ۶۵ میلی‌متر کوچک‌تر از یک میز تحریر است و مصرف برق ۱٫۵ کیلووات دارد. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:‌

●       ظرفیت ورودی واقعی دستگاه :(INPUT=340KG/24H (14KG/H

●       کارکرد 24 ساعته

●       برق تک فاز و سه فاز

●       2 سال گارانتی موتور و گیربکس

●       1 سال گارانتی کل قطعات

●       عمر مفید حداقل 5 سال

 دستگاه روغن کشی پرس سرد کالیبر ۶۵ میلی‌متر برای دانه‌های مختلفی هم‌چون زیتون قابل‌استفاده خواهد بود. از‌این‌رو اگر برای خرید روغن زیتون عمده به مراکز مختلفی مراجعه می‌کنید، با خرید این دستگاه، روغن زیتون مورد‌نیاز فروشگاه یا عطاری شما تامین خواهد شد. در واقع  دستگاه روغن کشی کالیبر ۶۵ برای افرادی که قصد راه‌اندازی یک واحد روغن‌کشی کوچک با هزینه‌ای بسیار کم را دارند، انتخابی مناسب محسوب می‌شود.

دستگاه روغن گیری پرس سرد کالیبر ۸۵ میلی‌متر

یکی دیگر از بهترین دستگاه‌های روغن گیری، دستگاه پرس سرد کالیبر ۸۵ میلی‌متر است. این دستگاه قابلیت استفاده از ظرفیت بیشتر با استفاده از برق تک فاز و ۳ فاز با مصرف برق 2.2 تا 3 کیلو وات را دارد. ابعاد دستگاه پرس سرد ۸۵ نسبتا کوچک بوده و ظرفیت کار آفرینی آن از ۴۰۰ تا ۶۰۰ کیلو برای هر نوع دانه‌های روغنی است. از مشخصات فیزیکی این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

●       ابعاد: 150 * 75 * ۱۰۰

●       ظرفیت واقعی: 700 کیلوگرم در ۲۴ ساعت

●       مصرف برق: 2٫۲ کیلو وات بر ساعت – ۱ و ۳ فاز

●       وزن: 285 کیلوگرم

دستگاه پرس سرد کالیبر ۸۵ بدون محدودیت اندازه دانه برای انواع دانه‌های روغنی هم‌چون کنجد، بادام، فندق و زیتون قابل‌استفاده است. هم‌چنین تنها دستگاه روغن‌کشی در سطح بین‌المللی محسوب می‌شود که امکان روغن‌گیری از زیتون هسته‌دار با برق تک فاز را نیز فراهم می‌‌کند.

روغن‌گیری از کنجد با استفاده از دستگاه روغن‌ گیری کالیبر 85، باعث افزایش درآمد می‌شود؛ زیرا امکان روغن‌گیری به‌صورت عمده را به‌سادگی فراهم می‌کند. همچنین می‌توانید با‌کیفیت‌ترین روغن کنجد را با این دستگاه تولید کنید. به‌منظور مشاهده قیمت روغن کنجد فله ای برای آگاهی بیشتر در مورد این کسب‌وکار می‌توانید به وب‌سایت ویترین مارکت مراجعه کنید.

دستگاه روغن گیری پرس سرد کالیبر ۱۸۰ میلی‌متر

دستگاه روغن کشی پرس سرد کالیبر ۱۸۰ نیز در لیست بهترین دستگاه روغن گیری قرار دارد. این دستگاه با مصرف برق ۷٫۵ کیلووات با برق ۳ فاز کار می‌کند و عمر مفید آن حداقل 5 سال تعیین شده است. دستگاه روغن‌گیری کالیبر ۱۸۰ با راندمان بالا و با گرفتن آخرین درصد روغن‌های نهفته در دانه‌های روغنی، دستگاهی بی‌رقیب در سطح جهانی محسوب می‌شود. مشخصات فیزیکی این دستگاه به شرح زیر است:‌

●       ابعاد: 170 * 90 * ۱۳۰

●       ظرفیت واقعی: 3 تا ۵ تن در ۲۴ ساعت

●       مصرف برق: 7٫۵ کیلو وات بر ساعت – ۳ فاز

●       وزن: 600 کیلوگرم

دستگاه روغن‌گیری کالیبر ۱۸۰ با استفاده از برق سه فاز، برای استفاده در کارگاه‌ها و کارخانه‌ها با ظرفیت متوسط مناسب است. این دستگاه روغن کشی قادر است بدون ایجاد آلودگی محیطی و صوتی روزانه 3 تا 5 تن دانه را به روغن تبدیل کند.

دستگاه روغن کشی پرس سرد کالیبر ۲۵۰ میلی‌متر

ایران کلدپرسینگ که بهترین برند دستگاه روغن گیری محسوب می‌شود محصول دیگری با نام دستگاه روغن کشی پرس سرد کالیبر ۲۵۰ میلی‌متر نیز به بازار عرضه کرده است. این دستگاه که با مصرف برق 18 کیلووات با برق ۳ فاز کار می‌کند، قابلیت تولید ۸ تا ۱۰ تن دانه را دارد. مشخصات فیزیکی دستگاه پرس سرد ۲۵۰ عبارت‌اند از:

●       ابعاد: 200 * 105 * 270

●       ظرفیت واقعی: 8 تا ۱۰ تن در ۲۴ ساعت

●       مصرف برق: 18 کیلو وات بر ساعت – ۳ فاز

●       وزن: 3 تن

عمر مفید دستگاه روغن کشی پرس سرد کالیبر ۲۵۰ میلی‌متر

حداقل ۵ سال تعیین شده است. این دستگاه، با گرفتن آخرین درصد روغن‌های نهفته در دانه‌های روغنی، یکی از بهترین تجهیزات روغن‌گیری صنعتی در کارخانجات بزرگ محسوب می‌شود. نصب و راه‌اندازی این دستگاه بزرگ صنعتی در کمتر از سه روز انجام می‌شود.

تهیه بهترین برند دستگاه روغن گیری

در این مطلب بهترین دستگاه روغن گیری را به شما معرفی کردیم و به بررسی ویژگی‌ها و مشخصات هر یک از دستگاه‌ها نیز پرداختیم. افرادی که برای خرید دستگاه‌های روغن‌گیری اقدام می‌کنند عموما یا به فکر راه‌اندازی یک کسب‌وکار هستند یا قصد تهیه روغن‌های باکیفیت خانگی را دارند. اگر قصد شروع یک کسب‌وکار روغن‌گیری را دارید، باید با‌توجه‌به بودجه و فضایی که می‌توانید به دستگاه اختصاص دهید بهترین برند دستگاه روغن گیری را خریداری کنید.

شرکت ایران کلدپرسینگ بهترین دستگاه‌های پرس سرد روغن‌گیری را تولید و به بازار عرضه می‌کند. تجهیزات این شرکت توسط مجموعه ویترین مارکت نیز وارد بازار می‌شوند. در‌صورتی‌که قصد تهیه هر یک از دستگاه‌ها را دارید، به‌منظور مشاوره می‌توانید روی کارشناسان ویترین مارکت حساب کنید. علاوه‌بر این، مشاوران ویترین مارکت در راه‌اندازی کسب‌وکار روغن‌گیری و عطاری نیز می‌توانند همراه شما باشند. تامین مواد اولیه با‌کیفیت، عرضه دانه‌های روغنی عمده و مشاوره راه‌اندازی کسب‌وکار عطاری از خدمات مجموعه ویترین مارکت برای شماره عزیزان خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی