کد: 140207237632423701
در دسترس نیست

نشست فصلی افق ایرانیان با حضور مدیرعامل این آژانس مهرماه 1402 برگزار شد

نشست فصلی آژانس تبلیغاتی و برندینگ افق ایرانیان برگزار شد

کد: 140207237632423701

، ارومیه , (اخبار رسمی): مدیرعامل افق ایرانیان با بیان اینکه نظم و اخلاق کارآفرینی باعث رشد این مجموعه می‌شود، گفت: در نیم‌سال دوم نظم و اخلاق کارآفرینی را باید فرهنگ‌سازی کنیم تا اشتغال‌زایی در مجموعه برای جوانان متخصص در حوزه تبلیغات و برندینگ را افزایش دهیم.

نشست فصلی آژانس تبلیغاتی و برندینگ افق ایرانیان برگزار شد
نشست فصلی مهرماه افق ایرانیان

نشست فصلی آژانس تبلیغاتی و برندینگ افق ایرانیان با حضور مدیرعامل، معاونین و کارکنان این آژانس در ۱۳ مهرماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی آژانس تبلیغاتی و برندینگ افق ایرانیان، در این نشست که با حضور مدیرعامل، معاونین و کارکنان این آژانس برگزار شد به ارزیابی عملکرد، بررسی سیاست‌ها و هدف‌گذاری از جمله موضوعات مهم این نشست بود.

آقای بهرام ازلگینی بنیان‌گذار و مدیرعامل این آژانس در ابتدای جلسه از اعضای حاضر که باعث شدند روند شرکت رشد مسلسل‌واری را تجربه کند؛ قدردانی و تشکر کرد و در ادامه به بررسی استراتژی‌های این آژانس برای نیمسال دوم سال ۱۴۰۲ پرداخت.

وی در ادامه افزود: شخصیت و تخصص عواملی مهمی در نیروی انسانی است که به لطف خداوند این ۲ فاکتور در نیروهای انسانی شرکت است و این باعث شده است که از لحاظ منابع انسانی این آژانس حرف اول را در صنعت تبلیغات و برندینگ در شمال غرب کشور بزند.

ازلگینی در ادامه با اشاره به مشتریان این آژانس خاطرنشان کرد: همکاری با هلدینگ‌های مطرح کشور و استان این مسئله را برای ما یادآوری می‌کند که تخصص‌گرایی، کیفیت کاری و مشتری‌مداری ۳ فاکتور مهم این آژانس است که باعث شده است روزبه‌روز به مشتریان این آژانس افزوده شود.

مدیرعامل افق ایرانیان با بیان اینکه نظم و اخلاق کارآفرینی باعث رشد این مجموعه می‌شود، گفت: در نیم‌سال دوم نظم و اخلاق کارآفرینی را باید فرهنگ‌سازی کنیم تا اشتغال‌زایی در مجموعه برای جوانان متخصص در حوزه تبلیغات و برندینگ را افزایش دهیم.

در ادامه این نشست جناب آقای علیرضا وفاقی معاون مالی و منابع انسانی گزارشی از روند فعالیت‌ها و گزارش‌ها مالی را ارائه داد و عملکرد شرکت را در این حوزه‌ها مثبت ارزیابی کرد.

وفاقی با بیان اینکه منابع انسانی جزو اولویت‌های افق ایرانیان است تأکید کرد: در نیم‌سال دوم آموزش، انگیزش و مسائل رفاهی کارکنان جزو اولویت‌های این معاونت خواهد بود.

همچنین جناب آقای امیرحسین عابدینی معاون تولید گزارشی از تعداد پروژه‌های این آژانس و مشتریان ارائه داد و نسبت به‌سرعت، کیفیت و خلاقیت در کارها تأکید کرد.

عابدینی با اشاره به مسئله نوآوری و خلاقیت در حوزه تبلیغات و برندینگ تأکید کرد: ارزان‌تر، سریع‌تر و هوشمندانه‌تر فاکتورهایی است که باید در این حوزه به مشتریان خدمت‌رسانی کنیم.

سپس هر یک از کارکنان نظرات و پیشنهادها خود را برای بهبود روند کاری و کیفیت پروژه‌های مشتریان نکاتی را مطرح کردند.

در پایان این نشست حکم جناب آقای علیرضا وفاقی در سمت معاونت منابع مالی و نیرو انسانی و آقای امیرحسین عابدینی در سمت معاونت تولید تمدید و آقای مبین خدایی و خانم لعیا نظری به تربیت به سمت مدیریت رویداد و معاون کمپین و تبلیغات منصوب شدند. همچنین از زحمات خانم‌ها لعیا نظری، سحر بدلی، زینب غلامی و آقای حسین طوسی تقدیر و قدرانی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی