اطلاعات تماس
  • 031366*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207237633519385
در دسترس نیست

چه عواملی در قیمت آسانسور ۸ نفره تاثیر دارند؟

کد: 140207237633519385

، (اخبار رسمی): قیمت آسانسور ۸ نفره به تمامی تجهیزاتی بستگی دارد که در ساخت آن به کار رفته است. آسانسورهای ۸ نفره برای ساختمان های پرتردد و پرجمعیت مناسب هستند. حداکثر وزن قابل جابجایی با کابین ۸ نفره بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ کیلوگرم است در حالی که متوسط این مقدار برای آسانسورهای چهار نفره حدود ۳۵۰ کیلوگرم عنوان شده است.

چه عواملی در قیمت آسانسور ۸ نفره تاثیر دارند؟
چه عواملی در قیمت آسانسور ۸ نفره تاثیر دارند؟

با توجه به اینکه نصب و راه اندازی آسانسور در ساختمان های مختلف، شرایط خاص خودش را دارد، قبل از اینکه آسانسور ۸ نفره را سفارش دهید، یا هر گونه تجهیزات دیگری را جداگانه بخرید، با شرکت آسانسور مشورت کنید. به طور متداول،قیمت آسانسور۸ نفره، قیمت آسانسور ۴ نفره یا ظرفیت های بالاتر به طور پیش فرض تعیین شده اند. ممکن است محدوده قیمتی که به شما ارائه می شود در برخی موارد، کمتر یا بیشتر باشد. مثلاً قیمت آسانسور با توجه به موتور آسانسور تعریف می شود. موتور آسانسور هم بسته به نوع کاربری آن در ساختمان در مدل های مختلف موجود است. نکات زیاد ریز و درشتی در قیمت آسانسور ۸ نفره تأثیرگذار هستند. 

طراحی کابین آسانسور:
اولین و اصلی ترین معیار در خرید آسانسور، طراحی کابین است. انتخاب کابین برای آسانسور به سلیقه افراد و بودجه مالی آنها بستگی دارد، بنابراین اولین عاملی که می تواند قیمت آسانسور ۸ نفره را تحت تاثیر قرار دهد، طراحی کابینت است. مواد اولیه مختلفی از جمله استیل ضد زنگ، چوب های تزیینی، mdf، انواع آینه کاری و مصالح لاکچری از جمله ورق های طلایی ونقره ای استیل در ساخت کابین به کار می روند. هر چه مصالح اولیه لوکس تر و مرغوب تر در ساخت کابین به کار رفته باشد، قیمت آن گران تر است؛ در نتیجه قیمت پک آسانسور بالاتر خواهد بود.

مدل موتور آسانسور:
دومین گزینه که در قیمت آسانسور ۸ نفره تاثیر دارد، مدل موتور آسانسور است. موتور آسانسور در دو نوع گیربکسی و بدون گیربکس قابل نصب است. اینکه کدام یک را برای آسانسور ساختمان خود نیاز دارید، به کاربری شما بستگی دارد. بهترین شرکت آسانسور، یک تیم حرفه ‌ای را در اختیار دارد که می ‌تواند در این زمینه به شما مشاوره بدهد. موتور گیربکسی برای آسانسور معمولاً برای حمل ظرفیت های کمتر به کار می رود.

موتور بدون گیربکس، حرکت نرم تر و روان‌ تر کابین را موجب می شود، اما گران تر خواهد بود. به این ترتیب، قیمت آسانسور ۸ نفره با موتور بدون گیربکسی گرانتر از آسانسور موتور گیربکسی است. فراموش نکنید که موتور گیربکسی در آسانسورها هزینه ‌های تعمیرات- نگهداری بیشتری دارند، چون بر اساس گیربکس و چرخ دنده ها حرکت می کنند. این یعنی قطعات متحرک موتور بیشتر است و در معرض استهلاک بالاتری قرار می‌گیرد.

 تجهیزات برقی- تابلو فرمان:
سومین عاملی که می تواند در قیمت آسانسور ۸ نفره تاثیر بگذارد، تمام تجهیزات ابزار دقیق و برقی است که در کنترل تمام سیستم آسانسور وجود دارد. این تجهیزات از طریق یک پنل برق یا همان تابلو فرمان، کنترل می‌شوند. در تابلو فرمان آسانسور، تجهیزات حساس الکترونیکی به کار رفته، بنابراین کیفیت این قطعات به نوعی با ایمنی تجهیزات آسانسور در ارتباط است. تجهیزات با کیفیت، گران قیمت هستند، اما هرگز نباید کیفیت و ایمنی را فدای قیمت آسانسور کنید!

 تجهیزات جانبی- اتصالات- کابل های برق:
چهارمین عامل که در قیمت آسانسور ۸ نفره دخالت دارد، تجهیزات جانبی، اتصالات، کابل کشی های برق یا سیم بکسل ها برای نصب و راه اندازی آسانسور هستند. اگر به پک کامل آسانسور نگاه کنید، قطعات ریز و درشتی برای آن می بینید که هر کدام در جایگاه خود اهمیت دارند. قیمت هر قطعه مشخص است و در قیمت کل فروش آسانسور تاثیر گذار است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031366*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان