اطلاعات تماس
  • 099009*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207267638319050
در دسترس نیست

استخدام حسابدار در بیمارستان تبریز

استخدام حسابدار در بیمارستان تبریز

کد: 140207267638319050

، (اخبار رسمی): استخدام حسابدار در بیمارستان تبریز با بیمه تکمیلی

استخدام حسابدار در بیمارستان تبریز
استخدام حسابدار در بیمارستان تبریز

استخدام حسابدار در بیمارستان تبریز کاریابی تبریز

معرفی شغل حسابداری 
در حال حاضر رشته ی حسابداری در دانشگاه یکی از رشته های پر طرفدار است که هر ساله تعداد زیادی دانشجو از این رشته فارغ‌التحصیل می شوند .
امروزه شما به هر کارخانه ، شرکت ، تولیدی ، اداره ، و.… . بروید نیاز و اهمیت حسابدار را در آنجا احساس می کنید . 
پس برای رشته حسابداری و شغل حسابداری آینده شغلی خوبی را پیش بینی می شود، و استخدام حسابدار از درامد و آینده شغلی خوبی برخوردار است.
تعریف های مختلفی برای مفهوم حسابداری بیان شده است ولی در میان آنها چیزی که آشکار است این است که وجود حرفه ی حسابداری در هر کسب و کاری الزامی است .
امروزه امور مالی و حسابداری هر کسب و کار را به کسی واگزار می کنند که دانش‌آموخته ی این رشته باشد اما در گذشته این امور را به کسانی که به صورت تجربی اموخته اند سپرده می شد .


تعریف خلاصه حسابداری این است که حسابدار باید کار تنظیم گزارش های مالی را انجام دهد تا مدیران آن کسب و کار بتوانند تسلط کامل بر امور مالی کار خود را داشته باشند و علاوه بر آن حسابدار وظیفه دارد فرآیند هایی مانند جمع‌آوری اطلاعات و ثبت و طبقه‌بندی کردن اطلاعات را انجام دهد

وضعیت بازار کار حسابداری
علم حسابداری شاخه های مختلفی دارد و این علم دارای چند رشته تخصصی است که عبارت است از : حسابداری مالی ، حسابداری صنعتی ، حسابداری دولتی ، حسابداری فروشگاهی ، حسابداری مدیریت و حسابداری مالیاتی . در ادامه می خواهیم به طور خلاصه هر یک از این شاخه ها را توضیح دهیم .
حسابداری مالی : نام دیگر این شاخه از علم حسابداری ، حسابداری گزارش است . هدف اصلی این شاخه تهیه کردن صورت های مالی و تنطیم آن ها است . به طور کلی بانک ها از این صورت های مالی بیشترین استفاده را می کنند . اساس فعالیت های مالی شرکت ها ، حسابداری مالی است .
حسابداری صنعتی : حسابداری صنعتی امروزه یکی از پر کاربردترین انواع حسابداری است و بنا بر گفته ها از آینده شغلی خوبی برخوردار خواهد بود . یکی از وظیفه های اصلی حسابداری صنعتی برآورد کردن هزینه ی تمام شده ی کلیه ی عوامل تولیدی 
است . در کشور های در حال توسعه پیشرفت این شاخه بسیار چشمگیر خواهد بود .
حسابداری دولتی : کنترل کردن حساب هزینه های دولتی از مهم ترین و اصلی ترین وظایف شاخه ی حسابداری دولتی است . دولت ها مستلزم به این هستند که هزینه های سالانه ی خود و درآمد های خود را پیش بینی کنند و به مجلس تحویل دهند به همین دلیل است که دولت ها مجبور هستند تا برای تعیین بودجه از سیستم حسابداری استفاده کنند تا در این کار آنها را یاری کنند . 
حسابداری فروشگاهی : مانند هر کسب و کار دیگری مدیریت فروشگاه ها نیز باید با حساب و کتاب های دقیق پیش برود . حسابداری فروشگاهی شامل : حساب و کتاب های دریافت و پرداخت ها ، رسید ها و چک ها ، کنترل حساب ، موجودی جنس ها و . . . است .
حسابداری مدیریت : ارائه کردن گزارش‌ها اطلاعاتی درباره ی مواردی از قبیل : قیمت های تمام شده ی محصولات ، هزینه ها ، میزان تولید و . . . از اصلی ترین وظایف حسابداری مدیریت است . 
حسابداری مالیاتی : قوانین مالیاتی در تمامی کشور های جهان موضوعی بسیار حیاتی و مهم است و محاسبه کردن مالیات از کارهای حساس و سخت است که باید بسیار با دقت انجام بگیرد . در حسابداری مالیاتی وظیفه ی اصلی این است که به محاسبه میزان مالیات بر درآمد موسسات و قوانین و مقررات پرداخته شود . 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 099009*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام