اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207277639514784
در دسترس نیست

نرده سیم بکسلی استیل

نرده های سیم بکسلی چه اجزایی دارند؟

کد: 140207277639514784

، تهران , (اخبار رسمی): نرده های سیم بکسلی با بکارگیری سیم بکسل استیل و برخی اتصالات از جمله مهارکش استیل، سوکت و ترمینال استیل تولید می شوند. نرده های سیم بکسلی در نوع استیل در فضاهای باز ویلایی مورد استفاده قرار می گیرند و در طراحی دکوراسیون مدرن استفاده بسیاری دارند.

نرده های سیم بکسلی چه اجزایی دارند؟
نرده سیم بکسلی

نرده های سیم بکسلی با بکارگیری سیم بکسل استیل در گرید نگیر 316 تولید می شوند. ساختار سیم بکسل استیل در تولید نرده اغلب 6X19 می باشد و در سایز های 6 الی 14 میلیمتر استفاده می شوند.

نرده های سیم بکسلی نسل جدیدی از نرده ها با کاربری خانگی، گلخانه ای، صنعتی هستند که امروزه حتی در دکوراسیون داخلی نیز از آنها استفاده می شود. نرده های سیم بکسلی اغلب با بکارگیری سیم بکسل استیل و اتصالات استنلس استیل تولید می شوند تا هم مقاومت محیطی بالایی در برابر زنگ زدگی داشته باشند و هم ظاهر براق خود را در مدت زمان بالا حفظ کنند. اتصالات استیل نرده های سیم بکسلی در دو گرید استیل 304 و 316 قابل عرضه می باشد که هم در سایز های میلیمتری و هم در سایز های اینچی تولید می شود. اتصالات نرده سیم بکسلی استیل شاما انواع قلاب ها، سوکت ها، اتصالات پیچ و مهره ای نرده استیل، انواع مهارکش ها، بست های سیم بکسلی و غیره می شوند که در زیر به آنها اشاره می کنیم.

نرده های سیم بکسلی از سیم بکسل استنلس استیل اغلب با ساختار 7X19 استفاده می کنند که در واقع متشکل از 6 استرند یا رشته که به دور یک استرند مغزی در داخل بسته شده است قرار می گیرد. برخی از انواع نرده ها نیز که از سایز های بزرگتر سیم بکسل استفاده می کنند از سیم بکسل استیل ساختار 6X19 که در مغزی خود از یک سیم بکسل دیگر استفاده می کند تولید می شوند. طراحی و تولید نرده های سیم بکسلی و انتخاب اتصالات استنلس استیل نرده ها بسته به موقعیت مکانی و نوع کاربری می تواند متفاوت باشد.

تفاوت گرید های استیل اتصالات نرده سیم بکسلی

گرید های بسیار متنوعی از استنلس استیل و استیل آستنیته وجود دارد که هر یک دارای مشخصات مکانیکی منحصر به فردی هستند. گرید هایی مانند 304، 310، 312 و 316 دارای بیشترین کاربری ها در صنایع هستند که گرید های 310 و 312 اغلب به سبب قابلیت های حرارتی بالایی که دارند و گرید های 304 و 316 به سبب قابلیت های بالایی که در برابر زنگ زدگی و اکسید شدن دارند مورد استفاده قرار می گیرند. اتصالات نرده های سیم بکسلی استیل اغلب از یکی از دو گرید 304 که به سبب جذب اندک توسط آهنربا به استیل بگیر و گرید 316 که به سبب عدم جذب توسط آهنربا به استیل نگیر مشهور هستند استفاده می شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تجهیزات صنعتی نانو

اطلاعات عمومی، فنی و مهندسی تجهیزات صنعتی شامل انواع سیم بکسل ها، زنجیر صنعتی، بلبرینگ و رولبرینگ و کلیه ابزار آلات صنعتی. معرفی شرکت های خدماتی در زمینه های مختلف صنعتی و ساختمانی، خدمات تاسیسات ساختمان، برق ساختمان، نو سازی و بازسازی ساختمان. معرفی قطعات صنعتی و مشخصات مکانیکی قطعات مورد استفاده در ماشین آلات و تجهیزات صنعتی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید