اطلاعات تماس
  • 099009*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208017644819050
در دسترس نیست

کاریابی در شیراز

استخدام در شیراز

کد: 140208017644819050

، (اخبار رسمی): جدیدترین آگهی های استخدامی شهر شیراز با بیمه تکمیلی

استخدام در شیراز
استخدام در شیراز

استخدام در شیراز کاریابی ملی کار

استخدام در شیراز 

شهر شیراز یکی از مهمترین شهرهای صنعتی ایران به شمار می آیدکه در چهار بخش اصلی به‌طور حرفه ای در حال فعالیت است که شامل بخش صنایع، بخش گردشگری، بخش خدمات، بخش کشاورزی است.

این شهر با بازسازی بخش های مهم تاریخی و فرهنگی از لحاظ گردشگری پیشرفت خوبی حاصل کرده است. از مراکز گردشگری آن، باغ عفیف آباد، باغ ارم، باغ جهان نما، باغ دلگشا نام برد .

حوزه گردشگری شیراز یکی از مهمترین جنبه های این شهر محسوب می شود و افراد زیادی در بخش لیدر و ترجمه و حوزه های مشابه به آن مشغول به کار هستند.

شورای جهانی، صنایع دستی شیراز را به فهرست یونسکو اضافه کرده است که در بازار آن بازدید کننده های فراوانی دارد، هنرهای دستی و دست ساز با بهترین کیفیت و اصالت و خلاقیت جایگاه خوبی را در رتبه بندی شهرهای صنایع دستی جهان قرار داده است.

تولیدات خاتم کاری، صنایع سفالی، سرامیکی، شیشه، مصنوعات چرمی، فیروزه کوبی،کاشی معرق، قلم زنی ، نمد مالی، نگارگری، منبت کاری،گیوه بافی و غیره ایجاد اشتغال کرده است.

در نتیجه ایجاد بستر لازم جهت تربیت نیروی انسانی و اشتغال آن ها در حوزه صنایع دستی ضروری بنظر می آید، در این راستا توسعه اشتغال پایدار با رویکرد رفع نیاز بازار کار و تبدیل آن ها به نیروی متخصص باید در برنامه ها و اهداف اولیه قرار بگیرد.

استان فارس به دلیل اینکه جز یکی از خوش آب و هواترین استان های شناخته شده در حوزه کشاورزی است خیلی از محصولات در این استان قابل کشت هستند .

انواع غلات ،محصولات صیفی، خرما، محصولات علوفه ای، نیاز وسیعی از نیاز کشور را تامین می کند. شهر شیراز مقام دوم تولید کننده محصولات کشاورزی در ایران را به خود اختصاص داده و دارای تولیدات کشاورزی متنوعی می باشد که از جمله آن می توان گل محمدی، لوبیا ،انار، خرمالو ،انجیر،گوجه فرنگی نام برد که افراد زیادی از آن کسب درآمد می کنند.

فروش انواع شیرینی ها نیز رونق فراوانی دارد و این شهر مهد انواع حلوا، کلوچه شیرازی، فالوده و مسقطی است و مشاغل زیر مجموعه این بخش نیز نیروی کار مختص به خود را می طلبد.

صنایع عمده دیگر این شهر صنایع فلزی، صنایع شیمیایی، صنایع سلولوزی، صنایع الکترونیکی است. شهر شیراز دارای پالایشگاه های گازی و پتروشیمی است .

و همچنین در حوزه های تجهیزات پزشکی و قطعات الکترونیکی و الکتریکی،پرورش ماهی، پرورش گیاهان دارویی، حوزه فرش، در حال فعالیت است.

فرآیند استخدام در شیراز از حالت سنتی خود فاصله گرفته و به بهترین و کارآمدترین حالت خود تبدیل شده است.

امروزه امکان دسترسی به اطلاعات و آگهی های استخدامی مختلف از جمله آگهی‌های استخدام در شیراز از طریق اینترنت، به‌راحتی فراهم شده است

برای شناسایی فرصتهای شغلی و تامین نیروی کار، کاریابی های این استان نقش مهمی دارند. یکی از روشهای مؤثر برای دسترسی به شغل های مورد نیاز کارفرماها سایت‌های کاریابی آنلاین محسوب می‌شوند. این سایت‌ها امکان جستجوی فرصت‌های شغلی و استخدام در شیراز را بر اساس عنوان شغلی، مهارت‌ها و محل استخدام را فراهم می‌کنند.

بطوریکه کارجو بدون مراجعه حضوری و صرف وقت با توجه به توانایی و متناسب با مهارت خود به‌صورت آنلاین به جستجوی شغل می پردازد.

کارجو می تواند به راحتی تمام آگهی های مختلف استخدام در شیراز را جستجو کند و به محض اینکه مورد مناسب پیدا کرد در صورت توافق با کارفرما جهت مصاحبه اقدام کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 099009*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام