اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208027648023759
در دسترس نیست

بهترین نهال های بادام را برای احداث باغستان تجاری خود تهیه کنید

کد: 140208027648023759

، (اخبار رسمی): شاید شما هم برنامه داشته باشید که در آینده یک باغستان تجاری راه اندازی نمایید و از همین حالا به این مسئله فکر می کنید که چه نوع باغی برای شما انتخاب بهتری است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که باغستان بادام یکی از بهترین انتخاب ها برای شما به شمار می روند.

بهترین نهال های بادام را برای احداث باغستان تجاری خود تهیه کنید
بهترین نهال های بادام را برای احداث باغستان تجاری خود تهیه کنید
بهترین نهال های بادام را برای احداث باغستان تجاری خود تهیه کنید
بهترین نهال های بادام را برای احداث باغستان تجاری خود تهیه کنید
بهترین نهال های بادام را برای احداث باغستان تجاری خود تهیه کنید
بهترین نهال های بادام را برای احداث باغستان تجاری خود تهیه کنید

با توجه به میزان تقاضای بادام در بازار بدون شک احداث باغستان بادام می تواند شما را به سود بسیاری برساند؛ البته به شرطه ها و شروطه ها! زمانی شما می توانید یک باغستان تجاری احداث کنید که نهال هایی اقتصادی و با کیفیت در آن بکارید. در این مطلب هم ما تصمیم داریم هر آنچه که باید در مورد نهال های اقتصادی بدانید به شما ارائه دهیم؛ پس چند دقیقه ای از وقت خود را در اختیار ما بگذارید و همراه ما باشید. 

عوامل تاثیر گذار روی انتخاب بهترین نهال های بادام

کسانی که در این حوزه تجربه زیادی دارند به راحتی تشخیص می دهند که کدام نهال ارزش کاشت دارد و کدام نهال ها از کیفیت بالایی برخوردارند؛ اما افرادی که به تازگی قصد دارند به حرفه باغداری روی آورند، احتمالا برای انتخاب بهترین نهال های بادام با مشکل مواجه می شوند.

در کل انتخاب نهال های باکیفیت کار چندان سختی نیست و تنها به دقت نیاز دارد، به عبارتی برای انجام این کار شما باید به برخی از ویژگی های ظاهری نهال توجه داشته باشید. همانطور که از قدیم وندیم می گویند رنگ رخساره خبر می دهد از سر درون، شما هم تنها با بررسی ظاهر نهال می توانید مطمئن شوید که آن نهال سالم است یا خیر.

با این اوصاف یک نهال سالم از ویژگی های زیر برخوردار است:

  •      ریشه نهال های سالم هیچگونه آفت و بیماری ندارند. 
  •      در بدنه نهال های سالم شما هیچ گونه زخمی مشاهده نمی کنید، ضمن اینکه روی بدنه هم آفت یا بیماری دیده نمی شود.
  •      در قسمت پایه و پیوندک نهال های سالم، زخم ایجاد شده بهبود یافته و فاصله پایه و پیوندک نهال از سطح زمین در حالت استانداردی قرار دارد. 

اگر نتوانستید موارد فوق را به خوبی در نهال ها تشخیص دهید، جای نگرانی نیست. شما می توانید به منابع کتبی استناد کنید، مجوزهایی مانند شناسنامه، کارت سلامت و کارت قرنطینه سلامت نهال را تضمین می کند. این مجوزها بعد از بررسی های فراوان توسط کارشناسان خبره جهاد کشاورزی برای نهال ها صادر می شود و تمامی نهالستان ها از چنین مجوزهایی برخوردار نیستند، مگر بهترین نهالستان هایی همچون نهالستان نهالوند.

چندی از بهترین ارقام نهال های اقتصادی بادام در ایران

طبق آمارهای به دست آمده از منابع و وب سایت های معتبر نهالستان نهالوند، ویکی پدیا، ویکی کشاورز و ویکی هو مشخص شده برخی از نهال های بادام اقتصادی تر هستند و باردهی بیشتری دارند. این نهال ها شامل موارد زیر هستند:

نهال بادام آذر

اولین نهال اقتصادی بادام که ما به معرفی آن می پردازیم، نهال بادام آذر است. این نهال ها محبوبیت بسیاری دارند و در وب سایت nahalvand.com درصد بالایی از فروش را به خود اختصاص داده اند. نهال های آذر نهال هایی پیوندی هستند که آن ها از پیوند دو رقم نهال فرانسوی آی و نهال ایتالیایی کریستومورتو تولید می شوند. 

این نهال ها برای کاشت در مناطق سردسیری بسیار مناسب اند؛ چرا که می توان آن ها را در دسته نهال های دیر گل قرار داد. ضمن اینکه ارتفاع مناسب از سطح دریا برای کاشت این نهال ها بین 100 تا 3000 متر است و شما نهال های آذر را باید در فاصله 4 متری از دیگر نهال ها قرار دهید. 

نهال بادام تونو

در میان نهال های اقتصادی بادام این بار به معرفی نهال های تونو می پردازیم. نهال های تونو هم در دسته نهال های اقتصادی قرار می گیرند؛ چرا که این نهال ها زمانی که به یک درخت بالغ تبدیل شوند حدود 10 کیلوگرم بادام تولید می کنند. 

نهال های ایتالیایی تونو درست مانند نهال های پیوندی آذر برای کاشت در مناطق سردسیری و مناطقی که کمتر از 3000 متر از سطح دریا ارتفاع دارند بسیار مناسب اند. برای آنکه شما بتوانید آنطور که باید و شاید از نهال های تونو بادام برداشت کنید، باید هر 20 روز یکبار آن ها را آبیاری نمایید.

نهال بادام فرانیس

نهال های فرانسوی فرانیس هم در دسته نهال های اقتصادی قرار می گیرند و شما می توانید روی سوددهی آن ها در آینده حساب باز کنید. هر نهال فرانیس که به بلوغ برسد چیزی حدود 7 کیلوگرم بادام تولید می کند، البته به شرط آنکه شما هر 15 روز یکبار این نهال ها را آبیاری کرده و فاصله کاشت آن ها از دیگر نهال ها 4 متر باشد. ضمنا نباید از ارتفاع مناسب برای کاشت این نهال ها غافل شوید؛ چرا که این نهال ها برای کاشت در ارتفاع 100 تا 3000 متری بالاتر از سطح دریا مناسب اند.

در مورد گل دهی این نهال ها هم باید بگوییم که به محض پایان یافتن سرمای بهار، نهال های فرانیس شروع به گلدهی می کنند؛ از همین رو سرمای بهاری روی محصول دهی آن ها تاثیری نمی گذارد.

یکبار بکارید و چندین سال برداشت کنید

اگر به فردی که در نظام سرمایه داری کنونی در زمینه هایی مانند خرید دلار، سکه و طلا سرمایه گذاری کرده بگویید می خواهید در زمینه کاشت نهال سرمایه گذاری کنید، احتمالا با واکنش بدی از سوی او مواجه می شوید. 

متاسفانه نظام سرمایه داری کنونی بسیاری از سرمایه داران را مجبور کرده که در زمینه های مدرن سرمایه گذاری کنند؛ اما شما می توانید زمینه متفاوت تری برای سرمایه گذاری خود انتخاب نمایید. سرمایه گذاری های مدرن استرس زیادی به شما وارد می کنند و سود پایداری هم ندارند؛ اما شما با سرمایه گذاری در زمینه احداث یک باغ بادام می توانید برای نسل های بعد از خود هم درآمد زایی کنید.

باغ تجاری شما به عنوان میراثی ارزشمند و پرسود برای فرزندان شما باقی می‌ماند و دیگر نیازی نیست بابت آینده شغلی فرزندان خود نگران باشید؛ چرا که آن ها می توانند از قبل باغ شما به درآمد خوبی برسند.

نهالوند تولید کننده پرثمرترین نهال های بادام ایران

به جای بالا و پایین کردن لیست نهالستان های ایران ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای مشاهده مشخصات و قیمت نهال های بادام مرورگر خود را باز کرده و نام نهالوند را جستجو کنید. نهالستان نهالوند بدون شک یکی از بهترین نهالستان ها در منطقه خاورمیانه است؛ از همین رو خرید نهال بادام از نهالوند مزایای زیادی برای شما به همراه دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •      امکان خرید اینترنتی باکیفیت ترین نهال های بادام
  •      ارسال نهال به سراسر ایران 
  •      امکان دریافت مشاوره رایگان برای خرید مناسب ترین و بهترین نهال با توجه به شرایط اقلیمی منطقه
  •      امکان خرید نهال هایی شناسنامه دار
  •      امکان خرید نهال هایی که کارت قرنطینه و کارت سلامت دارند
  •      خرید نهال ها با ضمانت واقعی بازگشت کالا
  •      خرید نهال ها با قیمتی مقرون به صرفه و رقابتی

دریافت مشاوره تخصصی قبل خرید  (09144801940 _ 09144801930 )

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی