اطلاعات تماس
  • ۰۹۹۰۹۵*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208037648821932
در دسترس نیست

شورت یکبار مصرف وکاربرد آن در دنیای امروز

شورت یکبار مصرف وکاربرد آن در دنیای امروز

کد: 140208037648821932

، (اخبار رسمی): شورت یکبارمصرف که استفاده از آن در دهه اخیر بسیار فراگیر و رایج شده جز تولیدات پرفروش این روزها می باشد.این شورت ها با قیمت بسیار مناسب و به صرفه تهیه و عرضه می گردند و در افزایش بهداشت فردی و راحتی بسیار تاثیر گذار است.

شورت یکبار مصرف وکاربرد آن در دنیای امروز
شورت یکبار مصرف

شورت های یکبار مصرف معمولا از الیاف پنبه و یا پروپلین تهیه می شوند که جذب بسیار بالایی دارند و به ندرت باعث بروز حساسیت و آلرژی می گردد.

شورت های یکبار مصرف کاربردهای متنوعی دارند و از آن در زمان های مختلف می شود استفاده نمود.

در دوران بارداری و یا حتی پس از زایمان به دلیل لکه بینی های متعدد و خون ریزی های که پیش می آید استفاده از شورت یکبار مصرف بسیار کمک کننده می تواند باشد ٬مادر می تواند به راحتی از آن استفاده نموده و پس از یکبار استفاده و یا آلوده شدن به آسانی آن را دور اندازد٬ بدین طریق زحمت و زمان شست وشو لباس زیر از او گرفته می شود ضمن اینکه استرس آلوده شدن ملحفه و یا لباس ها نیز دیگر وجود ندارد. همچنین به دلیل تعویض راحت و سریع پس از آلوده شدن خطر ابتلا به عفونت های باکتریایی و یا قارچی برای مادر از بین می رود.

یکی دیگر از موارد کاربرد شورت یکبارمصرف در زمان پریود و یا در سفر می باشد که کار را برای بانوان بسیار راحت و آسان کرده و باعث می شود تا سطح بهداشت فردی بالا رود و خطرعفونت ها و بیمارهای زنان ناشی از عدم تعویض لباس زیر در سفر و یا آلودگی آن به خاطره خون ریزی عادت ماهانه را برای بانوان کاهش دهد.

دریکسری از موقعیت های برای راحتی نیز استفاده از این شورت ها می تواند بسیار کمک کننده باشد ٬ مانند اتاق های اسپا و ماساژ و یا قبل از معاینات پزشکی و انجام کارهای پاراکلینیکی مانند سونرگرافی ٬ ام آر ای ورادیولوژی یا غیره است.

و در نهایت پر استفاده ترین جا از شورت های یکبار مصرف مراکز درمانی و بیمارستان ها می باشد که برای بیمارانی که قدرت کنترل مثانه و روده های خود را به دلایل مختلف ندارند این دلایل می تواند مانند کهولت سن و یا بیماری های مختلف ویا پس از عمل های جراحی به دلیل داروی بیهوشی و دوره نقاهت باشد . شورت های یکبار مصرف بیشترین و بهترین کاربرد در این مواقع دارند.

در دسترس بودن و تهیه راحت شورت های یکبار مصرف با قیمت بسیار اقتصادی باعث شده تا بسیار پرفروش و متداول شوند.

حوله یکبارمصرف چیست و چه کاربردی دارد ؟

یکی از وسایلی که امروزه در مکان های عمومی بسیار مورد استفاده عموم قرار می گیرد و در بالا بردن سطح بهداشت و جلوگیری از انتقال آلودگی و یا بیماری بسیار موثر است حوله های یکبار مصرف هستند. این حوله برای مصرف های متنوعی در مکان های عمومی مانند مراکز تفریحی و ورزشی مانند استخر ها یا سالن های اسپا و ماساژ٬ در مراکز درمانی وکلینیک های زیبایی و لیزرو یا در سالن های زیبایی بسیار کاربرد دارند و می توانند جایگزین حوله های همیشگی شوند.

شما میتوانید حوله یکبارمصرف 100گرمی را از سایت پاندپیچی خریداری کنید.

قیمت بسیار به صرفه این حوله ها در کنار بهداشتی بودن آن باعث گردیده تا هرروزاستفاده از آن بیشتر رواج پیدا کند و هرلحظه خواهان و طرفدارنی بیشتری را در بازار امروز مجذوب خود نماید.

جنس این حوله ها معمولا از پارچه های نبافته شده به نام اسپان باند است که در واقع از تنیده شدن تاروپود درست نمی شوند بلکه به روش پرس تولید می شوند ٬ از این رو از مقاومت بسیار بالایی نسبت به پاره شدن برخوردارند.

الیافی که در حوله ها استفاده می شوند معمولا پنبه و یا ویسکوز می باشد٬ که باعث شده قدرت جذب آب را در آن ها بالا ببرند.

این حوله ها در گرماژ های مختلف تهیه و تولید می شوند. منظور از گرماژ وزن پارچه در یک متر مربع می باشد. هرچقدر این عدد بیشتر باشد حوله ضخیم تر گردیده و قدرت جذب و مقاومت آن بیشتر می شود.

گرماژهای که معمولا تولید و پخش می شوند ۴۰ ۵۰٬ ٬۶۰٬ ۹۰ و در نهایت ۱۲۰ گرم است که هر کدام کاربرد ویژه ای خود را دارند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۹۹۰۹۵*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | مد و لباس